Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Viktor0610 #38732 üzenetére

    Több napja foglalkozunk vele.
    A PayPal-tól eljönnek az sms-ek, ők azt fogják válaszolni hogy nincs probléma.
    Mivel a Telenoros számokra is megérkeznek és nem látják hogy visszapattannak a számhordozottakról (kivéve aki az előbb írta) náluk sincs probléma. De cserélj sim kártyát, az sem oldja meg.
    Én azt javaslom hogy sms belépési védelem kikapcsoltatás kell kérni a PayPal-tól és azután a hitelesítő alkalmazásra átállni. Vagy más szolgáltató telefonszámát használni.
    A jelszó cserével sem tudom a belépést biztosítani, mert nem kapod meg az sms kódot a belépéshez.
    Én írásban kommunikáltam a PayPal-al, de nem tudtak mit kezdeni a problémával, mert működik a rendszer.
    De ha segítenek akkor oszd már meg, hogy miként lett megoldva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák