Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Üzleti fiókhoz OTP Junior számla? Akár írnak, akár nem, csak telefonos egyeztetéssel menne, ha elfogadják. Csak hétfőn 09:00-tól tudod egyébként is hívni őket, így nyugodtan várhatsz.
A rendszer megjegyzi a bankkártyákat és a számlaszámokat is, a többszörös előfordulás automatikus blokk, csak ember tudja feloldani. -
Topikgazda
Igen érthető. Pár mp és ott a címzett fiókjában feltéve ha mehet a pénz egyenlegről is. A PayPal fizetési kliensekben állítható az is hogy csak kártya az elfogadott.
De itt ők egyértelműen leírják hogy mi a helyzet:
Your payment is waiting to manual review by PayPal due to fraud probability. It can takes 1-2 days to confirm it. When PayPal confirms your transaction credits will be added automatically.
In the future please top-up your account using credit or debit card. It works instantly and avoid delays like this.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A tegyük fel van két PayPal fiókod, az úgy lenen hivatalos hogy egy Személyes és egy Üzleti Számlát nyithat egy személy, más kombináció.
A pénz küldésnél komolyabb ellenőrzés a fogadó félnél van. Ha neked szól az eladó hogy nála függőben van az nem a te problémád, hanem az övé ha egyenlegről ment a pénz. Ha más a pénzforrás (bankszámla, csekk -nem magyar viszonylat-) akkor persze lehet késlekedés a küldőoldaláról is. Ha bankkártya akkor pedig néhány cég esetén lehet a pénz elmenetellel, pl. Revolut, de az a lényeg hogy az egyszerűbb esetben nem a küldőnél van gond.
Ez a megkerülés értelmetlen. A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozás elleni törvény vonatkozik rájuk ezért vizsgálja a pénzmozgásokat. Ha érzékel a rendszer valami gyanúsat azt megszokták nézni.
Ha ez a két PayPal regisztrációd két valódi személyhez köthető akkor is a fogadó félnél vizsgálják a kockázatokat, azért küldözgetni a két fiók közt mert az eBay-es eladódnál van szintén kockázat vizsgálat, vagy egyéb PayPal korlátozás vagy a vásárlói védelme biztosítása érdekében a 21 napos nem hozzáférési korlátozás és ezért kell egy kis idő hogy a pénzhez hozzáférjen, nem egészen jó ötlet.
Hogy mi legen ha az eladónál vissza van tartva? Te ne csinálj semmit, az eladó várja hogy a pénz felszabaduljonHa pedig mindkettő fiók hozzád köthető, csak az egyik kamu adatos az meg a PayPal Felhasználói szerződés be nem tartása. Szoktak személyazonosság ellenőrzést is csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Értem, de a fogadó félnél van vizsgálódás, azon ha te vagy a vásárló vagy küldő fél nem tudsz változtatni.
Ha most az üzletire küldted, akkor ha "baráti" volt a küldésed az gond, mert az üzleti számla a logikájából következően nem fogadhat személyes jellegű kifizetést és ezt is vizsgálják, ha nem is tűnik egyértelműnek.
9.1 Korlátozott Tevékenységek. af - Kereskedelmi Tranzakciók esetében Személyes Tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést;[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor annyi amit látsz az Összefoglalóban legfeljebb a forint értéket átkalkulálod mostani árfolyamon a 2500 €-ra, mert annyi max évi forgalmi limit, mai árfolyammal 811221 Ft.
Mint látod a sending és receiving az azonos.Az éves alap limit, ha nincs bankkártya a fiókhoz rendelve 2500 €-nak megfelelő forint összeg, kb. 803442 Ft -2019 január ( Az árfolyam változó!)
A magyar fiókok alaplimitjei az alábbi képen láthatóak:Nézd meg hogy erre a linkre kattintva előkerül-e valami olyasmi amit ez előtt látsz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mivel nem elérhető, nem tudsz szerződést kötni, így nem igazán van értelme beszélni róla, de a díjak egy része itt olvasható és itt a leírás róla.
Eleve USA bank van mögötte és $ minden, a fizetés, az elszámolás stb. USA pénzügyi szabályozás vonatkozik az egészre. Ha iylet akarnak akkor EU-s pénzügyi feltételek szerint kell megoldani. Pl van kártya az angol -még EU-s- ügyfeleknek, de másnak nincs. Telített itt a hitelkártya piac ha akarnák akkor sem lenne egyszerű.
Így is ott a magas labda, az online fizetésekre vonatkozó EU-s szabályozás miatt, ha szó szerint veszem akkor fizetéskor külön a PayPal-on is engedélyezni kellene minden fizetést, ezt még egyenlőre elkerülgetik, de szerintem a következő pofán verés ez lesz nekik. -
Topikgazda
Magyar fiók lakcímkártya, vagy egy közüzemi számla, ha elfogadják a bankszámla kivonatot akkor az első oldal, mert ott egyben látszik a név, cím és bankkártya vagy bankszámla száma. Csak ez a rész kiemelve nem szokott jó lenni. De nem fogják végig elemezni a számla kivonatot.
De mehet pdf-ben kinyomtatásnál csak az első oldalt kéred.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az egyéni vállalkozáshoz kapcsolódó információk kellenek, az adószám is, ha EU-n belül is lesz vásárlód akkor EU-s adószám is.
Neked nem kell vállalkozós bankszámla, alanyi adómentes vagy?
Igazolnod kell hogy bankkártya a vállalkozásé, én inkább nem ezt a kártyát használnám.
(Olcsóbb mint a GRÁNIT Standard Mastercard 4 490 Ft-ja?)
A tevékenységi kör az amit csinálsz, ami legjobban fedi azt válaszd, véleményem szerint amit írtál az két különböző dolog. Ha elektronikus kereskedelemmel foglalkozol, tehát az áruk és szolgáltatások interneten történő értékesítését végzed akkor eCommerce. A Software az fejlesztés, programozás lenne akkor is ha eladod.
A költségek és bevételek könyvelése, mert a díjakat azt el lehet számolni, amit levon a PayPal és üzleti fiókkal nem vásárolni személyes szükségletre, arra ott a magánfiók.
Esetleg megnézni ha havidíjas fiókot használnál a lehetőségek adnak-e kedvezőbb feltételeket, persze ez a forgalomtól is függ.
Ha üzleti fiók akkor nem használni a baráti pénzfogadást.2013-06-11 a hozzászólás, azóta volt változás, de az anonim dolgok az kerülendők.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Gond adódhat a baráti pénzforgalomból? Üzleti fiók nem használhatja
Ha nem akar még vásárolni akkor ráér a kártya, jó az a 1-2 hét után is, tud egyébként fizetni, ha tölt az egyenlegre pénzt, csak nem lehet a banki váltást választani, mert az csak kártya esetén állítható, egyébként a Gránit bank ne igazán jó árfolyamú, de ez már más kérdés, a PayPal-nál ettől függetlenül jobba vált.
A regisztrációt ne a magyar nyelvű felületen csinálja mert a tevékenységi körnél nem tud tovább lépni.
A számladást is meg kell oldania, nem mindenhol fogadják el a PayPal-on kiállítható számlát -
Topikgazda
Nem egészen így láthatják.
Én a webshop nevére csináltam volna PayPal fiókot, pontosabban mivel az e-mail cím az azonosító, az lenne a webshop neve, eleve külön venném, de megadható másik e-mail cím és az már lehet a webshop-é is.
Így fizethetnek pl: webshop_neve@gmail.com-ra is.
Az hogy a számlán és az esetleges üzenetekben mit látnak azt szabályozhatod, de nem egészen értem hogy miért kell ezt titkolni, vagy más néven futtatni, a számlára nem írhatsz mese figura nevet és a számlaadás az kötelező az egyéni vállalkozónak, hiszen nem készpénz és nyugtaadás vonatkozik rá ha online kereskedik.
A megadott üzleti nevet akarod megváltoztatni arra is van lehetőség, de kérik igazolni.If you have a Business account you can change the name of your business.
Here's how to change the name of your business.
1.Click the Settings icon next to "Log out."
2.Click Change next to "Name."
3.Select the reason you are changing your business name.
4.Click Continue to complete the instructions.
Depending on the name change you are making, you may be required to upload documentation. -
Topikgazda
A One Touch feltétele hogy a vevő használja a PayPal fiókját, ha nincs neki, vagy nem akarja használni, akkor nincs One Touch.
De láttam olyan leírást ahol emlegetik, de ténylegesen én nem láttam olyat hogy "kivülálló" ügyfél használhatta.
Még magyarul is egyértelmű: Adja hozzá a Gyors kifizetés szolgáltatást, így PayPal-ügyfelei gyorsabban vásárolhatnak, ha a One TouchTM megoldást használják.
És itt a help oldalon is utalnak rá hogy kell PayPal fiók[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem igazán halottam ilyenről.
Jó van beállítva a PayPal fizetési kliensed? Normál esetben a PayPal nem von kétszer, nálam sosem fordult elő. Én a J2store és az Opencart PayPal fizetési klienseket használom a webshopokban, azokat amelyeket biztosítanak, nincs magyar kókányolás.
Akik panaszkodtak küldtek képernyőképet hogy a PayPal számlatörténetben két vásárlás van? Vagy a banki könyvelésből hogy 2* lett levonva ha banki úton fizettek? Ha kártya akkor a zárolás van 2* vagy a ténylegesen levont összeg van 2*? A tranzakció azonosítók azok azonosak vagy különbözőek?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Amíg nem küldenek valami bizonyítékot addig azt kell feltételezned hogy nem nálad van hiba és nem a PayPal-nál. A PayPal felé csak akkor tudod jelezni a problémát ha van egy transfer id vagy valami fizetési azonosító -vevő e-mail címe- amit megnézve be tudják azonosítani a tranzakciót.
Ez nem lehet igaz: mert a vásárló bár végigment a fizetési folyamaton és a PayPal levonta tőle az összeget.
Akkor lenni kell tranzakció azonosítónak és annak nálad is nyomának kell lenni. De minimum nála.
Keverik a bankkártyán az összeg banki zárolását, ami még nem a fizetés levonása, csak "letétbe" helyezése az összegnek.
Egyébként sem fizetéskor sem fizetés fogadásakor nem volt hiba az általad írt időszakban, tudtommal semmi változás nem volt a PayPal-nál, főleg most amikor még mindig Home office-ben megy a dolog.Persze az Internet is akadozhat és esetleg meghiúsulnak a fizetések, de ugye nem ajánlott VPN és más IP cím rejtő technikákat alkalmazni PayPal esetén és ha vevő azt használ már akkor is van hiba lehetőség, a böngészőket is frissítgették az elmúlt napokban, azok is bekavarhatnak.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Hát a Shopify oldalán többször felmerült ez a probléma.
Ilyeneket írnak válaszul.
Welcome to the Shopify Community! If you're still seeing "Activate PayPal Express Checkout" in your admin, PayPal is not yet connected to Shopify. Were you able to try the solution mentioned in this thread for getting PayPal setup complete? There might be permissions in your PayPal business account that need to be edited.I'm happy to hear that your PayPal Express Checkout is working now.
Just in case anyone else runs into this issue, it's important to ensure that you've followed the steps to Finish setting up your PayPal account and that you're using the same account owner email address to log into PayPal that you used to register your Shopify store. If you've followed these steps and the connection still isn't complete, you can try @dipu's solution outlined in this thread to remove the Shopify permissions from PayPal and restart the connection process, or simply give it up to 24 hours to see if the connection registers on its own. Thanks for sharing this, @Hemkumarc!
Just another step for people to try; either access another machine or use your mobile. Log into Shopify and run through the activation process (on the other device). The screen where you select OK to the access, where it freezes, refresh it, once refreshed you should then receive the success message and return to Shopify. In my case I used Chrome on iOS, swiped down to refresh the browser and it worked for me. Best of luck.
Itt írogatják ezeket.
Még ezt a segítséget találtam.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor ami az utolsó linken ennél a résznél van írva Finish setting up your PayPal account az megtörtént és azok a visszaigazolások amit ott írtak megtörténtek?
Engedélyezted a guest payments-t is?Csak egy példa: amikor az eBay-t és a PayPal-t összerendeljük akkor a Paypalra való belépés után van egy link a PayPal-on belül ami visszavisz az eBay oldalára, ez Chrome esetén nem mindig működik, pedig csak akkor fejeződik be az összerendelés ha az eBay oldala újból betöltődik.
Egyébként nekem nem világos hogy pontosan hol a hiba, de te ezt jobban tudod, mert te látod, te csináltad az összerendelést.
Arra próbáltam a figyelmed ráirányítani, hogy nem lehet kategorikusan kijelenteni hogy csak a PayPal-nál van hiba, ha másoknál nem jelentkezik ilyen probléma.
De mivel az Express checkout, Gyors kifizetés a vevőnél is igényel egy engedélyezést, ha fizetéskor nem engedi meg hogy eltárolja a rendszer az már nem normál működés. Ha nincs PayPal fiókja és úgy használja ezt a fizetési klienst akkor is lehet probléma.Ez nem a PayPal védelme, hanem az, hogy nem elvakultan kell a probléma okát megállapítani.
Gondolom a PayPal fiók is teljes jogú, akkor majd írsz nekik, de tudom hogy kérni fognak a hibásnak tekintett tranzakcióról valami adatot, mert egyébként nem lehet kivizsgálni.
Majd tájékoztass bennünket hogy mi volt a konkrét hiba oka, ha valaki másnál is előkerülne.[ Szerkesztve ]
-
haxy27
aktív tag
Szia. igen a paypal most ezt csinálja nekem is volt ilyen azaz március óta ez van. elöbb lefoglalja az összeget, majd a számláról le vonja a már lefoglalt összeget csakhogy nem a foglalásból veszi el hanem a meglévő számlán maradt összegből, így úgy nézki hogy 2x vonta le, de a foglalást 8 órán belül vissza adják. de gyakorlatilag 2x annyi pénz kell mint amienyiért vásárolni szeretnénk. Meg próbáltam velük erről beszélni de sajna angol tudásom kicsi és azt mondták nem értik mi a gondom. Le fordittatam mondandómat angolra és arra is azt mondták nem értik mit akarok. Szóval paypalrol lemondtam így nem kell.
A demokrácia azt jelenti, hogy mindenkinek lehetősége van a híd alatt aludni!
-
Topikgazda
Számlát hivatalosan nem lehet eltávolítani, az üzleti fiók kötelező eleme, a kártya az nem, de ha vásárlásra is használod akkor nem jó ötlet.
A szüneteltetés az oké, de ha már nem vagy vállalkozó akkor minek az üzleti fiók? Át lehet minősíttetni személyesnek. Ha nincs az üzleti fiók mögött üzleti adat, az nem egészen szerződési feltételek szerinti használat. -
Topikgazda
Milyen módon küldted el a pénzt? Kereskedelmi tranzakció volt?
Valamint adtál neki el és ő fizetett neked és azokat kérné vissza? Az mind kereskedelmi tranzakció volt (tőled levonták a jutalékot)?
Ha te tudod igazolni a PayPal felé hogy a megvett dolgot ekjuttad nek akkor miért is neki adnának igazat?
DE létezik eladói védelem is és nem erősíteném meg azt hogy csak a vevőnek van igaz.[ Szerkesztve ]
-
balinlin
senior tag
Viszont akkor arra meg is kaptad a választ, hogy az 1900 usd-t vissza tudod e szerezni. Nem, legalábbis nem a paypal segítségével.
A többi esetben a case nyitást nem tudod megakadályozni. Ha case-t nyit, akkor azt azért nehéz lesz megmagyaráznia, hogy miért vásárolt megint tőled újra és újra, ha már eleve nem volt megelégedve. -
Topikgazda
Mint írtam ha te tudod igazolni a teljesítést akkor mit követelne?
Ezt írják:
Ha a PayPallel fizetett egy vásárlásért, és a termék nem felel meg a leírásnak, vagy nem kapta meg, amit vásárolt, a PayPal vásárlói védelemről szóló szabályzata alkalmazandó
Azt ő nem tudja igazolni hogy nem kapta meg marad a másik ok.
Te viszont tudod igazolni:
Az immateriális tételekre és szolgáltatásokra vonatkozó kiszállítási igazolás olyan, a PayPal belátása szerint meggyőző erejű bizonyítékot jelent, amely igazolja, hogy az értékesítés teljesült, és ennek alátámasztására tartalmazza többek között a következő információkat:
A tétel átadásának vagy a szolgáltatás nyújtásának időpontja. Ha ez releváns, a fogadó fél címe (például e-mail-/IP-címe).
Akkor a másik.
8 Mit jelent az, ha egy termék vagy szolgáltatás jelentősen nem felel meg a leírtaknak (angolul SNAD)?
Az Ön által vásárolt termékről/szolgáltatásról akkor jelenthető ki, hogy Jelentősen eltér a leírtaktól, ha az valamilyen lényegi szempontból eltér a fizetést fogadó féltől a vásárlás előtti utolsó alkalommal kapott leírástól (amely a kizárólag online bonyolított vásárlások esetén a fizetést fogadó fél által a releváns online hirdetési felületen biztosított leírásnak tekintendő) (továbbiakban Vásárolt tétel leírása). Erre az alábbiakban hozunk néhány példát: Ön egy teljesen más tételt kapott. Például Ön egy könyvet vásárolt, de egy DVD-t kapott, vagy a dobozban nincs semmi, vagy a kapott szoftver nem az, amelyet vásárolt. Hamis színben tüntették fel a vásárolt tétel állapotát. Például a hirdetésben az „új” megjelölés szerepelt, de Ön egy használt terméket kapott. A vásárolt tételt eredetiként hirdették, de a kapott termék nem eredeti. A vásárolt termékből fontos alkotóelemek vagy funkciók hiányoznak, és erről a hirdetés nem adott tájékoztatást. 3 tételt vásárolt a fizetést fogadó féltől, de csak 2 tételt kapott. A vásárolt tétel a szállítás során megsérült.
Ebből ugyan melyik lenne?Tehát te nem tudod a pénzt visszaszerezni a PayPal-on keresztül, viszont megfelelő indokot sem tud felhozni ha nem közvetlen az átvétel után jelezte a hibát azoknál amit te eladtál neki.
De az is igaz hogy ilyenekre nincs eladói védelem magyar eladóknál:
10. Milyen példák említhetők azokra a tételekre/tranzakciókra/esetekre, amelyek nem esnek a PayPal értékesítői védelem programjának jogosultsági körébe?
1.a fizetést fogadó felek állandó lakóhelye az Egyesült Királyságon kívül található: digitális javak és digitális tartalomra vonatkozó engedélyek (licencek).[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Telefonálhatsz, de kevés a valószínűsége, a Felhasználói megállapodás alapján ilyen szituációnál (20 case ellened vagy nem tudom hogy miként érted, te indítottál 20 visszatérítési kérelmet pát napon belül, mert azért az is sok és én sem tudok ilyet elképzelni) nem oldanak fel semmit, de talán el tudod mondani hogy ezek miért voltak jogos vagy jogtalan case-ek ha ellened lett indítva.
Magyar idő szerint 09:00-17:30 munkanap, 00353 1 436 9111
Ez lenne a magyar ügyfélszolgálati vezetékes telefonszám: 1 777 7944 de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
Topikgazda
Nem tudom ki a telefonszolgáltatód így csak a sajátomat tudom írni a magyar számot hívva és szerintem 10 perc alatt lebeszélve a dolgot 40 Ft vagy 114,3 Ft.
Egyértelmű a felhasználói megállapodás, ha az abban leírt általad a regisztrációval elfogadott szabályt megsértesz akkor nem tekinthető pofátlanságnak az eljárásuk.
Mert mi van ha az automata védelmi rendszer tévedett? Ha nem sértettél meg semmit, akkor ha nem közlöd velük, akkor nem is fog rendeződni, így inkább azt javaslom hogy próbálj meg velük egyeztetni. -
Topikgazda
Oké, akkor ne hívd fel őket. Ezt kérdezted: Szóval ezt még meg lehetne oldani valahogy? Erre adtam javaslatot hogy miként lehet megoldani, az csak úgy megy ha kommunikálsz velük.
Az írásos kommunikáció egy felfüggesztett fiókkal nem fog menni, ezért javasoltam a telefonálást. Ennél többet én nem tudok segíteni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Örülj neki, de hivatalosan 2500 € a határ, csak 1800 körül már kérték a legtöbb esetben, de itt is voltak kivételek és később futott bele ebbe az ellenőrzésbe és regisztráció dátuma az éves forduló pont, ha még van limitálva ez valakinél.
A bankkártyával már meg van erősítve a fiók, legfeljebb okmányokat kérnék be újból ha valamiért szükség lenne rá -
Topikgazda
Nekem sincs már 2500-as több éve és még sem keresnek. De neked az hogy nem nyaggatnak miért gond? Ha beazonosították akkor nem muszáj az ügyfeleket állandóan átvilágítani.
Most ez az érvényes:
A saját belátásunk szerint korlátozhatjuk, hogy Ön mekkora összeget és milyen értékű kifizetéseket fogadhat, ideértve a vásárlások után fogadott pénzt is.A fogadási limit törléséhez vagy emeléséhez kövesse az Önnek időről időre küldött értesítéseinkben szereplő vagy nyilvánosan közzétett lépéseket (amelyeket a számlaáttekintő oldalon is elérhetővé tehetünk).Számlakorlátozások
Akkor alkalmazunk korlátozásokat a PayPal, a vásárlók és az értékesítők védelmében, amikor tiltott tevékenységeket, megnövekedett pénzügyi kockázatot, illetve szokatlan vagy gyanús tevékenységet észlelünk. A korlátozások segítenek a PayPalnek abban is, hogy a PayPal-számlájának nyitva tartását lehetővé tévő információkat gyűjtsünk.Persze az sem mindegy hogy magán vagy üzleti fiók.
Egyébként hány számlád volt? Mert nekem kettőnél több nincs és nem is volt és azok sem egyformák, magán és üzleti.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A bökkenő az hogy csak belépés után lehet üzenni nekik. Ha nem tudsz belépni akkor nem nyilvános üzenet a Facebook-on leírva hogy nem tudsz belépni és megadod a telefonszámodat hogy hívjanak fel, a másik lehetőség megkérsz valakit hogy egy üzenetben írja meg röviden a problémát és a PP azonosítódat, telefonszámodat hogy hívjanak vissza.
Elméletben csökkentve, de működik a telefonos ügyfélszolgálat, de a hívásuk csak a mi időnk szerint 9-16 közt.
Nem kértek semmit, nincs tartozás, nincs ellened dispute csak problémát érzékeltek és ezért zárolva?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha nem volt pénzmozgás, ami mondjuk nem vásárlás a részedről, nem volt ellened követelés valakitől, nincs tartozásod feléjük, akkor egy dolog hogy ez a válasz, de az hogy csak mert jogukban áll és felfüggeszthetnek fiókot, törölhetnek az ellenkezik az érvényes jogszabályokkal, ha nincs rá konkrét okuk akkor hiába is hivatkoznak nem tehetik meg. Mert előfordulhat hogy valami technikai hiba (a buta MI a védelmi rendszernél) miatt került a fiókod zárolásra. Erre való hivatkozással kérni kellene a felülvizsgálatot.
Persze ha nekik is az az alapelvük hogy egy ember által írt, korlátozott intelligenciájú programmodul az a tuti, akkor nem igazán fognak a javadra dönteni.
De persze lehet rendes levelet is írni, mert csak 180 nap múlva szűnik meg a fiók, alul ott a cím.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Értem. Ez a számla MNB által felügyelt és elfogadott egy belga bankban vezetett forintos bankszámla, használható az azonnali utalási rendszerben is Magyarországon.
Neki biztos azt csinálták amit írt, vagy nem tudni hogy mi volt a szituáció, mások meg tudják használni gond nélkül, én is.
Majd kiderül használat közben hogy mi az igazság, nem vitázok én senkivel, leírtam amit én és még néhányan tapasztaltunk. Ennyi.
Nekem a $-os Wise számlám is használható a PayPal-on, a probléma az hogy 3% díja van ha $-át küldök ki. Mások meg nem adhatják már hozzá.
Ezt nem értem: A rendes bankszámlám tiltva van náluk, ha ők tiltanak le azért annyira nem klassz. Pontosan hogy van ez? Akkor tilthatják akármilyen számládat is amit hozzáakarsz adni, nem csak a Wise bankszámlát.
A tiltás feloldása nem jöhet szóba? Más fiókhoz is ez a számlaszám lett hozzárendelve?
Ha működik akkor mit akarsz még megkérdezni? Semmiféle szabályt nem sért.Az az igazság hogy a szerződési feltételeikben amit elfogadtunk és rájuk nézve is kötelező például az sincs leírva hogy a Wise vagy bármely virtuális bankszámla nem adható hozzá, az sem hogy csak olyan bankszámla lehet ahol a bank rendelkezik bankfiókokkal, hiszen az bizony ütközik az EU-s gazdasági verseny szabályokkal. Persze a $-os számla az USA viszonylat, de szerintem ott sem tilthatná le.
Léteznek már online bankok is, a Gránit banknak hány fiókja van országszerte? Azt a számlát hozzálehet rendelni de az ugyanolyan Wise-t meg nem? Ugyan már.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen