Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    Sziasztok!

    Kis segítség kéne.

    Párom egy vásárlás során a paypal-t választotta. Még nem volt fiókja, így egy úttal regisztrált is.
    A vásárlás megtörtént rendben.
    Aztán ma látja, hogy egy másik paypal vásárlás is történt. Természetesen nem mi indítottuk.

    A "Resolution Center" oldalon jeleztük a problémát claim formájában, és ott is az "unauthorized" opciót választottuk. További opciók a termék nem érkezett meg és a rossz termék érkezett most nem játszik.

    Kaptunk kapásból 2 levelet.
    Egyikben elutasítják , hogy ez nem "unauthorized" téma.
    "We've determined that the payment is not a case of unauthorized account activity, and as a result your claim has been denied. "
    Míg a másik levélben meg ezt írják :
    "We noticed some unusual activity on the credit card linked to your PayPal
    account.

    Case ID Number:"
    és még azt, hogy menjünk be a "Resolution Center" menübe és ott meg már személyes adatokat kérnek meg credit card statementet (ez nem tudom mi, talán számla kivonat).
    Ilyen adatokat alapból nem adunk meg, pláne nem egy bizalmat veszített paypal oldalnak.

    Kártya adatok törölve a paypalról, de még a bank javaslatára le is lett tíltva.

    Itt tartunk.

    Én még - ha hazamegyek, mert melóból ezt már nem tudom intézni, párom meg a gyerekkel van otthon - írok levelet válaszként, demit lehet tenni?
    Vissza akarjuk kapni a zárolt zsét.
    A paypalról eddig úgy tudtam ilyenkor a felhasználónak segítenek.
    Hát kurvára nincs így.
    Paypalon keresztül károsítottak meg és nem segítenek.

    bocs h hosszú lett.

  • Throme

    veterán

    válasz V/ #28018 üzenetére

    Magyar oldalon egy angol tanfolyamra történő befizetéssel indult a "móka".
    Az adott magyar oldalon (nem kamu oldal) fizetési lehetőség a pp.
    Mivel páromnak nincs, illetve akkor még nem volt pp fiókja (account) így egyúttal nyitott egyet és ezt követően fizette is a tanfolyam díját.
    Vasárnap regelt be, és fizetett is.
    Semmi gond nincs eddig.

    Ma látja email-ben és a pp oldalon is, hogy kedd este - látszólag - vett egy spanyolországi vonatjegyet egy tök ismeretlen weboldalról.
    Nem történt belépés, nem történt vásárlás (nekem külön fiókom van és más laptopot is használok, 10 hónapos kislányunkra meg még nem tudok gyanakodni :) más nem járt nálunk, ugye a pp kérdezi, hogy más családtag esetleg nem vásárolt-e).
    Persze mi is gondolkodunk, hogyan lehetséges ez. Lehet vírusos a gép, valami figyelő sw küldte az infót...stb nem tudom.
    Párom kiderítette, hogy a vonatjegy mára szól.
    A vonatjegyet "árusító" cégtől jött vásárlást igazoló mail, spanyolul ráadásul.

    Kapcsolatot nem látunk a magyarországi angol tanfolyam és a spanyol vonatjegy közt.

    PP oldalon más lehetőséget nem találtunk, mint unauthorited. Ezen kívül a termék nem érkezett meg, vagy nem az érkezett , ami rendelve lett... Hát ezek nem állnak meg.

    2 pp levél közül egyik írja, hogy elutasítják, másikban meg látják , hogy történt valami nem szokványos dolog.

    PP-on kártya adatokat egyből töröltük.
    Bankkal kapcsolat fel lett véve. Bankkártya letiltásra került (legalább további sz..ás ne érjen). Zárolva van az összeg, így mi nem férünk hozzá. A másik félnek van 14 napja, hogy leemelje az összeget, ha nem teszi, felszabadul. Hiába van folyamatban az ügy vizsgálata bankos oldalon, ettől még a kifizetés nincs letiltva...tiszta vicc

    Itt az összefoglalóban olvastam, h sms visszaigazolást is be lehet állítani. Ilyet sajna nem tettünk, de én valszeg ezek után beállítom, ha az ilyen eseteket elkerülhetem...

    Ha elutasítanak, akkor lehet meghúzom azt az opciót, hogy vásároltunk?, rendben!, na de nem kaptam meg a terméket és refund. Vagy már nem tudom.

    Szerintem így lehet a pp oldalon mégis account lopás, hogy megszerzik a jelszót, vagy belépést egy vírusos gépről és hopp Karácsony!
    Kérdeztem, hogy esetleg egy reklámra klikelés történt, avgy mi, de ha így történik, akkor is pp-on kötünk ki és megkérdezik, hogy akkor ezt kérem és confirm, vagy hasonló, nem?

    Most kérdeztem, még mindig zárolva van és nem vették le a számláról...
    Nem értem, lehet ezzel a 14 napos dologgal megoldódik és akkor egy hatásos figyelmeztetés lesz, hogy jó lenne vigyázni, de nem kell tanuló pénzt megfizetni...

    Ti hogy csináljátok, számlát létrehoztok és mindig az adott összeget utaljátok, vagy mindig törlitek-beírjátok a cvc kódot, vagy az sms küldözgetés teljesen jó (bár ha hozzáférés megvan az accounthoz, akkor ez se segít), egyéb...?

    bocs a terjedelemért!

  • Throme

    veterán

    válasz aytukabozs #28040 üzenetére

    Ha tényleg a fiókba történő belépésnél már jön az sms, akkor jó. Ha csak tranzakció megerősítésekor, akkor az már nem.
    Az sms-nek mi az ára?

    (#28042) V/ : köszi szépen!
    Így van, ha eljárás alatt áló tételről van szó, akkor ahhoz senkinek! nem kéne hozzáférni.
    Meglátjuk.

  • Throme

    veterán

    válasz V/ #28053 üzenetére

    ... bocs de folytatódik az őrület...

    levelezünk a pp-al.

    Küldenek egy ilyet:

    1. Open a new browser and type in "www.paypal.com"
    2. Log in to your PayPal account.
    3. Click "Security and Protection" near the top of the page.
    4. Click "Identify a problem."
    5. Click "I think someone may be using my account without permission."
    6. Click "Unauthorized Account Activity."

    Nehezen fogom vissza magam, hogy ne használjak obszcén szavakat, de a vacak pp oldalon kurvár@ nincsenek ilyen lehetőségek, mint pl Security and Protection.

    Neten próbáltam keresgélni, de másnak is küldtek ilyet, és ő sem tudja hol találja ezeket...

    Egy ilyen cégnek hogy lehet ennyire nyomorult oldala? Állandóan csak a kérdésekbe ütközünk, mert ők okosak és a 10 kitalált kérdés közt biztos ott van amit keres az ember. Hát NEM!

    Ez a 6 pont hol van a weboldalukon szerinted/szerintetek?
    Szerintem az új weboldal köszönő viszonyban sincs a korábbihoz megírt helpekkel...

    kösz!

  • Throme

    veterán

    válasz V/ #28059 üzenetére

    Hogy miért, nem tudom. Egy gyagyással levelezünk, valszeg azért....

    Igen az általad bemutatott oldalt és menüpontokat (összefoglaló 9-es pont) megtaláltuk és ezen jeleztük a bajunkat.
    Ezután indult a levelezés.
    Kaptuk először az elutasítást, majd a másik levélben a "van itt valami, ami nem stimmel" levelet.

    Aztán küldözgették ezeket a lépéseket, amiről senki em tud semmit, mert nincs ilyen menü.
    Ettől teljesen kiakadok, hogy ellenőrzik ők egyáltalán mit írnak?? A hülye operátoruk kipróbálta valaha, hogy amit ír az létezik??

    Tegnap este megírtam nekik, h mutassák már meg hol érhetem el az általuk leírtakat.

    Párom ma mutatja, hogy kilométer hosszú levelet kaptunk, de megint nem látszódnak azok az opciók.

    A Te hsz-edben -amire most írom a választ - szereplő oldalon kommunikálunk a pp-al, mert a levelező rendszerben nem lehet nekik válaszolni. Ezzel nincs is bajom, biztos ezt jobban nyomon tudják követni.

    Az viszont nem fér a fejembe, hogy ha már ők is látják, hogy valami nem stimmel, akkor
    - miért nem intézkednek és törlik a picsába a tranzakciót, hogy a zárolás lekerüljön a zsetonról?
    - mi a faxnak küldenek kilométer hosszú levelet nem létező menüpontokról?

    Baromi jó ez a pp, csak ne legyen problémája az embernek. Ha van, akkor rémálom.

    Én jellemzően csak ebay-en vásárolok pp-al (az én accountommal) és ott ha volt gondom (szerencsére account lopás még nem) és az eladóval nem tudtam zöld ágra vergődni, akkor az ebay vevő védelme működött. Nem kellett ilyen köröket futni.

    Nos, még egyszer az általad bemutatott módon (összefoglaló 9-es pont) végigmegyünk ezen a történeten. Ne mondhassa senki, hogy nem próbáltuk meg. Ha nem sikerül, és annak ellenére, hogy a pp látja a problémát, de nem tesz semmit, akkor elküldjük őket a bús picsába. Nekünk erre nincs energiánk.
    Az én accountom megmarad (páromét meg töröljük, ha a levelem nyomán nem teszi meg a pp maga).
    Az általatok említett sms védelmet beállítom (ha megtalálom azon a szar oldalon). Törölni nem fogom, mert ebay-en használatban lesz.

    Majd abban reménykedünk, hogy nem nyúlják le a zsét és feloldódik magától, és elfelejthetjük ezt a hülye csiki-csukit, ami az agyunkra megy.

    Köszönöm a segítséget és a türelmet! :R

  • Throme

    veterán

    rajtam kifog ez a pp

    beállítottam az sms security key-t.
    Aktiváltam a telefonszámom (jött az sms és a validációs számot bemásoltam a pp oldalra).
    Majd ki akartam próbálni.
    Login során email, majd password megadása után felugrik az összefoglalóban is látható oldal, a "Receive a text message" és a szövegboxban a xxxxxxxx és a három jegyű szám.

    A kérdésem az, hogy az x-ek utáni 3 jegyű szám a megadott telefonszám uccsó 3 száma?
    Mert ha igen akkor nagy gondban vagyok!
    Más számot nem lehet kiválasztani.
    Nem merek klikkelni a "send message the text message" gombra.

    köszönöm!

  • Throme

    veterán

    válasz V/ #28151 üzenetére

    és (#28150) aytukabozs

    huh, működik. Elnéztem valamit.
    Bocsánat!

    Utolsó számot benéztem, de újra login-ra kattintva oké, az én számom utolsó 3 tagja jelenik meg.

    köszi, hogy gyorsan reagáltatok!

    és #28152) ekrisztian : no igen!
    Már csak az a kérdés, mi van ha elveszíti valaki a mobilját?
    Akkor vége a dalnak?

    Jah

    (#28151) V/ : bocs hogy elragadtattam magam korábbi hsz-ben, de mára már le is emelték a zsét a párom számlájáról... és kissé ideg vagyok

    pp oldalán most banki kivonat másolatot kérnek feltölteni. Valszeg ezzel is ellenőriznek. Rendes https oldal , szóval pp oldal. Ezzel már csak holnap lesz erőm foglalkozni....

    [ Szerkesztve ]

  • Throme

    veterán

    válasz aytukabozs #28153 üzenetére

    Én ráklikkeltem. Olyan opció van hogy elfelejtett email cím vagy jelszó, de telefon nem igazán

    [ Szerkesztve ]

  • Throme

    veterán

    válasz Throme #28080 üzenetére

    Egy kis élménybeszámoló.... :)

    Megoldódott a problémánk.

    Párom itthoni oldalon vásárolt és ezt paypal tette. Nem volt még fiókja, így regelt.
    Csak gyanítani tudom, hogy itt történt valami. Vásárlással egybekötött regisztráció.
    2 nappal később email-ek közt látja, hogy vett pp-on keresztül spanyol vonatjegyet, névre szólóan, aznapra.
    Pénzt a bankszámlán le is lett zárolva.
    Ijedtség megvolt.

    PP oldalán az unauthorized transaction menüben problémát leírtuk, tranzakció számmal együtt, ahogy ott ezt kell. Ezen felül a message küldésnél is megírtuk a bánatunkat.
    Fel lett töltve az email, amit az 'eladótól' kaptunk, megadtuk a weboldalukat is.
    Ezen felül bankkal kapcsolat felvétel. Bankkártya letiltás, banki kivizsgálás indul.

    Bank részéről kiderült, hogy hiába a vizsgálat és mi továbbra se tudjuk az összeget felszabadítani, viszont a drága eladó (valami spanyolul beszélő oldal) bármikor leveheti a zsét, eljárás, vizsgálat ide vagy oda....

    A pp mindkét jelzésünkre reagált. Az unauth... trans... témát egyből elutasította, míg az üzenet küldésre írták, hogy van valami amorf dolog a ventilátorban, szóval találtak valamit.
    Ezzel párhuzamosan limitálva lett a pp fiók használata.

    Idegesítő levelezés indult. Kaptuk a 'klikkel ide-oda, menj ide oda' leveleket, de semmi érdemi. Amiket megjelöltek menük sehol nem voltak az oldalon.
    Adatkérés közt ott volt a számlaegyenleg is. Először nem értettük , de kaptak egyet
    Semmilyen előrelépés, pénzt közben le is vették...

    Én kiakadtam, párom meg már feladta. Bogarásztam a neten és eljutottam a pp facebook oldalára is. Tettem egy próbát és ott is megírtam a bánatunkat. Elég gyorsan válaszoltak. Azt is leírtam mennyire valószerűtlen ez a vásárlás részünkről. Srác visszaírt, hogy már elő is terjeszti a főnökeinek az ügyet.
    Sok jót nem reméltem, max levelet, hogy klikkelj ide oda nem létező menükben a béna oldalukon.
    Meglepetésre jött levél hogy ok, utalni fogják az összeget.... Banknál még érdeklődtünk letiltott kártya esetén van-e valami buktató.
    Lényeg, hogy visszakaptuk a zsetont.
    Meg is érkezett bankszámlára.
    Azt nem tudom, hogy a facebook oldalukon ennyire hatékony az ügyfélszolgálat, vagy már tele volt a hócipőjük velünk, de megoldódott az ügy.

    Köszönöm V/ segítségét, és a tényleg hatékony összefoglaló írójának is!
    Csak egy példa: a pp oldalán leírtak szerint az életben nem állítottam volna be az sms bejelentkezést, összefoglaló alapján - baromi érdekes módon - sikerült. Ilyen, képekkel illusztrált pontos leírást kéne pp-nak is készíteni, vagy az itteni összefoglalót adoptálniuk magyar nyelvű help-ként....

Új hozzászólás Aktív témák