- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #199267 üzenetére
Voltaképp nekem mindegy, hogy dízel, vagy benzines, csak menjen, legyen megbízható és olcsón fenntartható.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz laabom #199335 üzenetére
Első körben gari, ha próbálnak kifarolni, akkor kell még kicsit kakaskodni, ha ez is eredménytelen, akkor menj vissza a saját szerelődhöz. A márkaszerviznek alaposan meg kell indokolnia, miért nem garis, írják le részletesen töviről hegyire, adjanak ajánlatot a javításra. Ez jó mankó lesz a márkafüggetlen szerviznek, legalább az is kiderülhet, ornitológusok dolgoznak-e a márkaszervizben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz laabom #199341 üzenetére
ha a klímahűtő lyukadt ki arra nincs garancia mert az nem gyártási hiba - mintha nem lehetne rosszul hegeszteni valamit...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MunezXBK #199349 üzenetére
Nem bírta, májusban is már gyenge volt, előtte gondolom egy bő fél évig nem is ment, szóval kb 1 szezon lehet a technikában. De a szerviz is megér egy misét: már telefonban a kibúvót keresik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz T-master #199352 üzenetére
Én is ezért mondtam, hogy első út a márkaszervizbe vezessen, mert ha nem garis, azt szájbarágósan kell megindokolják konkrétumokkal alátámasztva. A javítási ráajánlat pedig jó lesz alkatrészlistának cikkszámokkal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #199786 üzenetére
Nekem 1.9 PDTDI (52 kW) AJM van, 160k-ért cseréltek vezérlést és vízpunkát Szegeden 4 éve. Muszáj volt, ott fosta össze magát a vízpumpa, valószínűleg a korábbi szerelő lusta volt cserélni az előző vezérléscsere alkalmával.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Paxker315 #199821 üzenetére
Ez a 400 Nm egy gyári ajánlás. A 380, 390 Nm meg lehet a gép mérési hibahatára, vagy a mérési metodika miatti csalás. Az sem mindegy, hogy főtengelyen méred, vagy keréken...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #199888 üzenetére
Azért 5-10 km/h sebességkülönbséggel az utólérés nem olyan hirtelen esemény. Ha ilyen van, akkor adott esetben én is inkább gyorsítok 150-re és egy arra alkalmas helyen kihúzódva motorfékkel lassítva elengedem.
Qru: tényleg érdekel, mit vesz észre a mögötted haladó verőfényes napsütésben a ködlámpából, illetve ha észre is veszi, milyen következtetést von le belőle?
Egyszerűbben megfogalmazva: "Minek?"[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Gázelvételnek nem sok értelmét látom. Ha derogál a lassabb sávba kisorolva elengedni a delikvenst, mert jujj, onnan gyorsítani kell majd, akkor a gázelvételnek mi értelme van? Annál is inkább, mert az a tapasztalatom, hogy a legtöbb okos a 140-nel menő autó mögött inkább 120-130-ra fékez, nem tud (hülye hozzá) pont olyan sebességre lassítani.
A mögöttem lévő követési távolsága nem érdekel. Lehetőség szerint 2-3 autóval előbbre tekintek, nem szoktam hirtelen fékezni, főleg nem vészfékezni.
Az autó sincs lesötétítve, sem ablakig pakolva, elém lát a mögöttem lévő.
A kötelező jobbra tartás szép utópia, de ha valaki nem ebben a világban valósítja meg létezését, a második alkalommal kielőzöm jobbról.
A ködlámpáért előre kell hajolni, lusta vagyok rá.
Amúgy a kisorolást is jóelőre jelzem, általában a kamion végénél, vagy még mellé sem érek az épp előzött autónak, így a mögöttem lévő fel tud készülni az előzésemre: visszakapcsolhat, gyorsíthat, vagy nem akar mögöttem kivágva engem jobbról előzni. Ez utóbbiból youtube-on láttam már csúnya balesetet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
B5 Passat, 196 cm vagyok. Nem akkora mozdulat, épp csak a vállam nem éri a háttámlát, de a lapockám még igen.
Amúgy ilyen vonatkozáskor is ha van lehetőség a külsőben, akkor elengedem a majmot. Követési távolságot meg tartok és ahogy korábban írtam, igyekszem előre tekinteni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz iceQ! #199933 üzenetére
Az első és hátsó szélvédőhöz külön szivattyú tartozik. Lehet, gyengélkedik a hátsó.
Lehet a csőben dugulás.
Nálam (B5 kombi) valahol a csőtoldás lehet szétcsúszva, semmi nem jut el hátra, a szivattyú jó, a szivattyú felől levegővel megfújtuk. Bontani kéne, de annyit nem ér. A szerelő szerint a cső alul megy, viszont csobogást a tetőnél hallok a C-oszlopnál, de belül nem láttam se vizesedést, se illatot nem érezni a beltérben.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz ZolkoW #199973 üzenetére
Szüleimnek Bora van 1.6 szívó benzinnel, kb 100 paci. Ha a határait keresed, gyorsan megtalálod, de élhető. Nem ezzel előzöd a kamionsort a szerpentinen, nem ezzel vágsz ki az autópályán a szélárnyékból a belső sávba, de ha már lehiggadtál, mindenre elég.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz BullZeye #199979 üzenetére
Ha lapra van szerelve, sima ügy. Hátsó ülés marad a helyén, fejtámla le, első ülést hátra tolod, háttámlát hátradöntöd és a csomagtartó felől betolod. 60 cm széles lap befér.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz BullZeye #199982 üzenetére
Az első ülés fejtámla opcionális. A lábtérig előrecsúszik, a combtámaszon, és a két háttámlán fekszik fel. Ha belegondolsz, a jobb oldali üléseket terheled, 300 kilóig jó vagy.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200018 üzenetére
Ha eltolják az ajtó felé, akkor egy oldalról jövő ütközéstől kevésbé védene.
Régi Passatom van, de ültem újban is és az újat szűkösebbnek érzem elöl, hátul egyaránt. Attól, hogy az autó külméretei nőnek, még a belméret nem biztos. Az ajtók jól láthatóan vastagabbak. Kíváncsi lennék az ajtóbehúzók közti távolságra, mert a hátsó ülésen kb ennyi hely van.4 gyerekes családnak a rokonságban Tiguan van. Akkor vették, amikor a 2 nagyobb már már egyetemista, a 2 kisebb még gimnazista, a hátsó üléssor ülései inkább csak a két helytakarékos lánynak élhető, de ők is filigrán alkatúak és aktív sportos életvitelüknek köszönhetően könnyebb hajtogatni őket.
Nem, ezek a 7 személyes autók átlag magyar felnőttekkel élhetetlenek 1 óránál hosszabb utakon, inkább csak szükségmegoldás. Az az élhető, ahol a hátsó üléssor sem a kerékjárati ívek között van, hanem előtt, de azt kisbusznak hívják.
rbalint88: feleségem is 170 cm magas, én meg majdnem 2 méter. Nekünk felmerült a tetőcsomagtartó, síbox is a babakocsi számára és akkor szabad marad a csomagtartó. Ráadásul a koszos kerekű babakocsinak is mindegy.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200041 üzenetére
Sokszor linkeltek már itt vonóhorogra, hátsó csomagtérajtóra rögzíthető kerékpártartó, doboz, motorszállító, amikre szerintem simán fel lehet rögzíteni egy kinyitott babakocsit. Csak akkor meg azért menne a hiszti, hogy ki kell pakolni a gyerekjátékokat, pelust, cuclit, mert különben a menetszél kiviszi, egy gyenge szemerkélő esőtől is is tiszta dzsuva lenne a babakocsi, stb.
Ezek közül a szállítódoboz tűnik élhetőnek, de kb fele magasságú a kelletétől.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #200046 üzenetére
Nem carplay, még csak nem is autós csatlakozás, de én is tapasztaltam hasonlót. Vezetékes hedaset, BT headset, kihangosítás saját hangszóróra, média hangereje, böngésző hangereje... Van, hogy beragad az egyik beállítás mellett, ami halkabb, akkor manuálisan kell a hangerőn állítanom egyet és visszatér a helyes "csúszkához".
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mauzes #200138 üzenetére
Én 3 gyerekkel kimondottan megfontoltan vezetnék, így bőven elég elég lenne a 122 le motor. Most is elég a 116.
VW helyett más a konszernen belül? Seat, Skoda?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz DrDobos #200186 üzenetére
A hűtőfolyadék ellenőrzésére hívja fel a figyelmed. Lehet, kevés, elszivárgott, vagy nem is kering. Vízhőfok milyen?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rigormortiis #200244 üzenetére
Igen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
1. A régi váltókból kiindulva sok javulást nem várnék.
6. Lehet, valami terelőlemez áll rosszul.
8. Azért egy kombi csomagtere legyen már használható méretű...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Paxker315 #200320 üzenetére
Vannak típusok, amiknél szopóroller a szerelés. Továbbá nem derült ki, mi van az árban: gyári alkatrészek, gyártói beszállítói, vagy alsó polcos.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #200327 üzenetére
Mindkét felsorolt végig vezetett szervizkönyv ehhez a kocsihoz tartozik? Tán az első betelt?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kalandor #200419 üzenetére
Ha cellazárlat lett volna a gond fél éve, akkor nem telik el fél év gond nélkül. Nem lehet, hogy egyszerűen csak felkapcsolva maradt valami fogyasztó, pl a tompított, ami 1 óra alatt is le tudja szívni az akkut? Amúgy ahogy olvasok az Excide akkukról, az jön le, hogy pár évvel ezelőtt változott a minőség: széles skálán mozog. Vagy behal hamar, vagy évekig nincs rá gond. A robogómba a frissen vett akku már berakáskor szar volt, ment helyére Bosch. A Passatban nekem is Exide Premium van 4. éve, nincs rá gondom.
Mostanábban Varta, Banner akkut vennék az olvasottak alapján.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kalandor #200439 üzenetére
Generátor nekem halt meg, de ott volt pirosan világító akku piktogramm a műszerfalon.
Garázsban töltöttem az akkut, alkalmanként 50-60 km-t bátran mentem a dízellel, mire a szerelő fogadott.
141k a csere, ebből emlékeim szerint 102k volt Bárdiban a gyári Valeo 120A generátor. A rosszat bevizsgálták, 20-25 ezret visszaadtak.
Felmerült az ismeretlen állapotú bontott is, vagy a rossz felújítása is. Telefonban 40k-ról indult a felújítás, de ilyen-olyan egyéb csapdák miatt 90k-ig is elmehet, 2-3 hét, a garancia kb ugyanennyi...
Mivel kellett az autó hosszabb útra is, így az új alkatrész mellett döntöttünk.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #200531 üzenetére
Nem találták a bajuszkapcsolót.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz MunezXBK #200568 üzenetére
Fejedelmi a lábtér hátul, legalább le lehet csúszni az ülésben, mert a szedánban a fejtér abban is karcsú hátul. - Egy 196 centis ember véleménye.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200601 üzenetére
Régen minden jobb volt...
Promi: személy szerint nekem is mindegy, hogy miért vakít el a szemből érkező, valaki elszabott valamit.
Modern autónál a mérnökök.
Öreg autónál a sofőr a hanyag, mert nincs jól beállítva.
Öreg autónál a sofőr a hanyag, mert nem tudja kezelni a bajuszkapcsolót.Nem mérlegelem az okokat, csak hangulatomtól függően gondolok rá...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200615 üzenetére
A 90-es években már a jelenlegi sebességhatárok voltak érvényben és a Lada lámpái sem hátráltattak, hogy éjszaka is elérjem. A vadállomány pedig nagyobb volt akkoriban, mégis fényes nappal sikerült gázolnom.
Elhiszem, tudom, hogy nagyon fasza a ledfényszóró mögött ülni, de a plusz fényerő a sebességhatárok betartása mellett arra jó, hogy akár motorfékkel is lehetőséged van megállni a biciklis mögött.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Nem biztos, hogy szerpentinen bármilyen fényviszonyok mellett akarnék 90-nel menni.
A Mátrát nem ismerem, Erdélyben mentem, ott kb 50 km/h átlagot sikerült menni egy T4 Transporterrel 8 fővel.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz milkabrams #200656 üzenetére
Kollégám imádta az utolsó Passatját, könnyek közt adta be kereskedésbe. 1.9 PDTDI, automata, 5.5, amit keresel.
Az utolsó évben sok dolog jött elő, amivel a szerelő sem boldogult, vagy csak nehezen.
Itta a vizet, városi forgalomban 10 km-en volt, hogy 4 litert töltött rá.
Sofőrajtó nem zárt be.
Rakoncátlankodott a váltó.
Körbe volt fóliázva, teremgarázsban hülye volt tolatni.Nekem b5 van, fejtörők még nem jöttek, de elsőre megoldható hibák igen. A véleményen, hogy egy b5.5 korabeli (akár 20 éves) típussal csak elcseréled a szart a fosra. Az ismert kis hibákat produkáló autót egy ismeretlenre.
Emellett a PDTDI környezetvédelmi besorolása se tekinthető naprakésznek, Budapesten szmogriadó idején szívás. Benzinest nem érinti.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz llacee #200748 üzenetére
Milyen autó ez? Van, ahol az "Auto" állás mellett vannak további opciók és van, ahol semmilyen opció sincs.
A szenzor nem koszos? Biztos érzékeli valahol, hogy nappal van, vagy éjszaka, jön-e szemből valaki, vagy nem. Szétkenődött ott egy bogár, vagy galambürülék...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs