- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mauzes #189502 üzenetére
Ismerősöméknek van, hatfős család.
Már csak a legfitalabb gyerek gimnazista, a szülők elöl ülnek, a gyerekek középen és hátul, ritkán a nagyival. A gyerekek sportosak, vékonyak (tájfutás, néptánc, stb), elférnek.Nagyban függ attól, hogy milyenek a gyerekülések és mekkora a menyecske. Szerintem guruljatok el egy szalonba, tegyétek át a két gyerekülést a Touranba és Anyuka üljön be közéjük.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mauzes #189504 üzenetére
Sógoromék Toyota Proace-t vettek fél éve. Ott 5-7-9 évesek a gyerekek. Korábban Ford Focus és Mondeo kombi volt a családi autó, 2 gyerek üléssel a hátsó ülésen egy vékony felnőttnek sem volt kényelmes.
A Proace kasztnija magasabb, dobozabb, így nem nyomja össze az utasteret érzetre. Szerintem jobbak az esélyeid.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #189535 üzenetére
Nem az bosszant, hogy milyen tehetségesen számláznak a szervizek, hanem hogy ezt a tehetséget a garancia alóli kibújásban is tetten érhetjük.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz cech19960320 #189584 üzenetére
Na jó, csak arra tartani telephelyenként egy embert, hogy szervizbe küldendő kocsikat átnézze és az szervizes lehúzásokat megelőzze?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Én van, hogy felhívom a számla, vagy ajánlat kiállítót és tételesen elmagyaráztatom vele, mi micsoda. Azzal szoktam indokolni, hogy nekem ezt a főnökkel/pénzügyessel is meg kell értetnem... Általában szívélyesen elmondanak mindent.
Viszont ha csak droid intézi a dolgokat, akkor simán kifizetnek indokolatlan dolgokat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
B5 Variant, 100 cm visítva a két dob közt. (Félbe vágott gipszkarton tábla nem ült le síkba, de nem is deformálódott.)
A dob mögött kb 125-127 cm széles.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz Lacess #189831 üzenetére
Tehát a 2013-as gyártású kocsit Magyarországon 2019-ben újonnan helyezték üzembe, amibe azóta belecsavartak 200k km-t?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz Menslee #189955 üzenetére
Bontók és típusspecifikus facebook csoportok. Én is ilyen helyeken vettem a korabeli B5 Passathoz sok dolgot. Első indexbúrák, hátsó lökös, első ülések, kesztyűtartó ajtóval, sportkormány, dísztárcsa. A kormányt és a váltószoknyát újra bőröztettem gyári megjelenésűre.
Szerencsére a csomagtérháló és roló jó állapotban vannak.Amit erősen javaslok, az a gumi csomagtértálca. Nagyon sok kosztól óvja meg a csomagteret és nem csúszkál rajta a minden is. A típusazonos gumiszőnyegek is hasznosak. Szintén FB-csoportban találtam valakit, aki gyári szabásminta alapján varr egyedi szőnyegeket a kocsiba. Igaz, gyári megjelenésűt kértem, de a hátsókat kb 20 centivel hosszabbra kértem, így az első ülés alá mélyen beér a szellőzőig, ezzel is sok szennyeződéstől megóvva a belsőt.
Nekem kombi van, egy szedánban a gumi csomagtértálca használata macerásabb. Nem csúszik rajta a rekesz, táska, így macerás a háttámláig előre rakni bármit is. Öcsém Jettáján tapasztaltam.Sok balesetmentes km-t!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Menslee #189958 üzenetére
Ja, facebook csoportban vettem a középkonzolra a hiányzó gombokat is. Ha szép apránként akarod, akkor jelentkezz be 2-3 aktív csoportba, írj magadnak egy listát, keress hozzájuk cikkszámot, hogy egyből el tudd dönteni, a hirdetett alkatrész megfelel-e neked. 1-2 év alatt meglesz minden.
Ha a váltógomb bőr, azt újra bőröztetném.Nekem a kicserélt dolgokat nem sikerült eladnom, de még ingyen elvihetőként se kellett senkinek, lomtalanításkor lett kirakva.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #190089 üzenetére
Nem.
A 380 V már 400 V, 400 V a három fázis, ami 3 db 230 V fázis és a fáziseltolásokkal adja a 400 V-ot. Az áramerősséget befolyásolja a vezeték keresztmetszete, mindegy, hogy 12 V, vagy 1000 V. És a fogyasztó áramfelvétele számít, nem az áramforrás áramleadása.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #190116 üzenetére
Nálam olyan 25 km/h-nál forog 1500-at 2-esben, 45 km/h-nál 3-asban és kereken 60-nál 4.-ben.
A legjobban a 2. sebességfokozat fáj, mert 1-esben 3000 környékén van 25 km/h-nál és baromira nem esik jól a lelkemnek a forgalomban araszolgatás, parkolók, 30-as övezetek, lakó-pihenő övezetek által megkívánt használat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #190124 üzenetére
Én ezt csinálom. Sajna forog az 2000-2200-at is mire felváltanék. A bosszantó a 40 km/h-s forgalom, ami 3.-nak még éppen kevés, 2.-ban meg már hangos a motor. Mire felkapcsolnék 3.-ba, már kívánja is a motorféket a forgalom.
Hungária, budai rakpart Parlament környékén tipikusan ilyen.De vagy a fülednek kedveskedsz, vagy a technikának.
focvis: ha nem is öli meg, gyorsítani már nem javasolt onnan. Visszakapcsolgatni csak azért, hogy a Hungárián tartsd a távot és ne vágjon be elém boldog, boldogtalan meg nem olyan vicces. Én csak 1., 2. fokozatban vagyok hajlandó 1500 alatti fordulaton haladni.
Kiskokó: engem is így tanított anno Apám.
Feleségem simán megy 2.-ban 30-as övezetben, kereszteződésben 800-as fordulaton, ha épp nem csúsztatott kuplunggal...ngaba: fogyasztásban lóf@szt nem számít, ahogy tapasztaltam. Az üzemidőnek csak kis hányagyada esik az ilyen üzemre.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #190134 üzenetére
Nem érted. 1500 alatt ne forogjon felváltás után.
Nem a dízel a kényesebb a benzinestől, hanem a PD TDI + kettős tömegű a szívóbenzintől.
A Tata kisteherautó simán megy 30-cal 5.-ben alapjáraton, de az egy faék 2.0 dízel turbó nélkül. A világból kimegy, de csak 80-nal.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz chungee #190185 üzenetére
Semennyit nem érdemes. Az üzemanyagrendszer nagy nyomással küldi a naftát, amitől felmelegszik, a meleg felesleg pedig visszamegy a tankba. A tank tartalma hűti a rendszert, de tömeg kell hozzá, így nem javasolt 1/4 tank alatt járni vele.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Egyik ismerősömnek van egy ID.3, van már némi tapasztalata, kb fél éve használja.
A valós hatótáv 240 km, Budapest-Balaton távon is használja. Általában 20-80% közt van használva. Belül full műanyag, elöl-hátul van utasnak tér, a csomagtartó viszont nem kedvez a téli sportoknak.
Hátha valakit érdekel.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #190318 üzenetére
Szerintem is teljesen baromság egy ilyen drága és felesleges tuning egy ilyen korú és értékű autón. Persze ha nem szakszerűen csinálják meg, hanem egy elhalt turbó helyére henkölnek rá egy nagyobbat eladás előtt és nem igazítják hozzá a kocsi többi elemét, akkor az más tészta.
Viszont ha belegondolsz, egy 1 mFt alatti autónál egy rendesen megcsinált vezérléscsere/kuplungcsere/futóműfelújítás is jól látható összeg a kocsi árához képest.Az is lehet, hogy a kocsi korábban kapta a tuningot, amikor még nagyobb értéket képviselt.
Én is vihetném csippeltetni az 1.9 PDTDI-t, meg nagyobb turbó, de ha normálisan megcsináltatnám, akkor kuplung, fékek, esetleg váltó, futómű, mert hát mégiscsak az a vagány, aki meg is tud állni időben, nem csak odaérni. Ja, és műszakin is menjen át.
Ha mindezen túl vagyok, akkor lesz egy felspécizett, de még mindig ütött-kopott 22. éves autóm euro3 besorolással, cserébe 400-700k ársáv helyett a 0,6-1,2 mFt ársávban. Évi 12-15k km-re.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz 1stVikman #190424 üzenetére
Pláza, vagy akár Tesco parkoló. Ahova a bevásárlókocsit ki tudod tolni, azt vízszintesre szokták csinálni. Simán egy bevásárlás után megnézed...
Tin: én mindig hidegen nézem a teremgarázsban. Vízszintesen áll, mindig teljesen azonos körülmények között lefolyva, így összehasonlíthatóak az adatok. Most vagyok a ciklus közepén és 4-5 mm fogyott a friss cseréhez képest. Általában kicsit túltölti a szerelő (1-2 mm-rel), most még középállás fölött van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
Erre a sok állásra megoldás lehet, ha gurul az autó 2-3 hetente 2-300 métert?
Illetve ha kissé túlfújják a gumit? Csak arra gondolok, hogy a csomag nélküli kevés utas helyett a teljes létszám+sok csomag terhelésre fújják a gumit.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Teremgarázs, ha csak 20 centivel előrébb tolom, már útban lesz valakinek.
Néha úgyis megyek vele 1 kört a garázson belül.
Légrugós, mire ezt felemelem a bakra... Bár van egy krokodilemelőm és egy olajemelőm is, de nincs türelmem hozzá.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Automata, 2 tonnás autó. Nem tolom.
Van egy Lidl-ös töltő egy zárhatóm garázsban ugyanabban az épületben, oda szoktam átállni tölteni. Sajnos a teremgarázsban csak 1 közös konnektor van, 30 méterre a kocsitól és ez még csak légvonal. Nem tudom 1-2 napra lenyúlni, mire az 5A-es töltő a 100 Ah-s akkut feltölti.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Attila2019 #190531 üzenetére
Nálam a tükörlapot tartó 4 pöcök egyike tört el, ragasztó megoldotta.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #190549 üzenetére
Ha központi zár van a kocsival, akkor ahhoz kell az akku. Zárás után húzza le a sarut.
Amúgy +1 a biztosítékra, bár mérnék fogyasztást, ki tudja, mit nem kapcsol még le...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #190553 üzenetére
Biztosan kapható riser kábel a biztihez, koptassa azt. Ha van kis gányolás-gén az ereiben, kapcsolót is tehet rá.
Működnie kell a kulcsnak manuálisan, de ajtónként külön-külön?
Ak akkusarut le-fel is macera, az akku tüskéje se arra van, hogy naponta többször gyilkolja. Apám a traktorba tett egy "vészkapcsolót", még az is jobb megoldás a negatív ágra.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #190556 üzenetére
Ha van központi zár, akkor akkuval mindent egyszerre nyit, zár, akku nélkül pedig csak azt, amit a kulccsal használ.
Tehát ha a kocsit a bezárás előtt áramtalanítja, akkor minden ajtót egyesével kell zárnia.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #190591 üzenetére
Valószínűleg csak szoftveres beállítás kérdése a világítás. Kötve hiszem, hogy olcsóbb lenne külön odafigyelni a kétféle felszereltségű csomagtérajtóra, mint ugyanazt téve mindbe és csak eltérően szoftverezni a kocsikat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #190617 üzenetére
Mindent túl lehet terhelni.
Ha az Octavia-t 400 kg helyett 600 kilóval terhelte, akkor a Toureget 600 helyett 900-zal terhelte volna.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz teo77 #190693 üzenetére
Ahol a kedvezményt adják, ott nem jár segítség hozzá?
Váltóolaj csak a gyári - ez a mantra, tehát irány a márkaker. Nem lesz olcsó.
Fékfolyadék olyan, mint a motorolaj: ilyen-olyan minősítéseknek kell megfeleljen, ezen belül lesz sokféle márka több kiszerelése. Mint a motorolaj esetében: ki mire esküszik.Mivel más kenőanyagot, alkatrészt nem írtál, a fékfolyadékon tudsz spórolni, de lehet, az utánajárással együtt az üzemanyagköltségedet sem teszi ki.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Képrejtvény. Odáig tiszta sor, hogy ázás, de a tetőkárpit száraz. Mi lehet még?
B5 Passat kombi.
Tavaly júniusban cseréltem antenna szigetelést, azóta mentem már pályán is szakadó esőben egybefüggő 150 km-t, ázott álltában a ház előtt, de nem volt bent sehol sem víz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #190812 üzenetére
Nem felülről cseppent rá a víz, felette a tetőkárpit száraz és nem a múlt heti zápor volt az első eső azóta. A folt friss.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #190844 üzenetére
Hát, ilyen ez az okos rendszer. Dobhatod el, pedig autóként még sokáig tökéletesen funkcionálna.
Ezért nem veszi be a gyomrom azt a megoldást, hogy a kocsi komfort részeiért felelő agya nem cserélhető külön. Nem lenne egy nagy kaland egy barbone PC térfogatába berakni a szükséges hardvereket és ezt cserélgetni.Bezzeg a nagyobb turbóra, ültető szettre, meg a nagyobb felnire van megoldás...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen