- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #197952 üzenetére
Lehet kannában is kapni benzinkúton és máshol is. A pisztolyosról.olyat olvastam, hogy gyakran nagyobb szemcséket tartalmaz, amit egy teherautó szerkezete elvisel, de egy személyautó kényes lehet rá.
Illetve az elhasznált mennyiséget bele kell számolni az autó fogyasztási értékébe.Engem személy szerint a töltögetés nem zavarna, az ablakmosó mellé tenném a kannát. Az AdBlue mennyiségére is van szenzor a kocsiban, ha jelez a kocsi, van még benne kb 1000 km-re való.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #197969 üzenetére
olcsó a streaming - egy akármilyen egyszeri bekerülési költségű eszköznél hosszú távon drágább egy bármilyen olcsó havidíjas szolgáltatás.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
VW Passat Variant AJM, pár hete Szegedre menet meghalt, megjavították, ma azonos tünetekkel Budapesten ugyanaz.
Szegedre menet kb 30 km-re Szegedtől intenzív eső pár km-ig, majd napsütés. Szegeden autómosás, 15 perc út egy temetésre, majd 500 méterrel a cél előtt mintha vészmódba kapcsolt volna. Gázadásra nem reagál, alapjárat fix 1200-on, kipörgésgátló, ABS ikonok sárgán folyamatosan világítanak. Lábán ment el szerelőhöz Szegeden, mialatt már az izzítás jel is világított.
Hibakódolvasás az elektromos gázpedált dobta, de a csere után a hiba ugyanúgy fennált. Vezetékek jók, ECU csere bontottra és felprogramozás volt a megoldás.Azóta ment az autó kb 1000 km-t gond nélkül.
Ma reggel munkába menet (Szeged óta először esőben) ugyanaz a tünet annyi kiegészítéssel, hogy az izzítás csak villogott, a vészvillogó nyilai a műszerfalon folyamatosan világítottak, a megszokott kattogást nem hallottam és nem láttam tükröződni az előttem lévő kocsin az indexeket.
Kis adalék a témához: kedden némi városi mozgolódás közben McDrive-ban leállítottam, nem indult újra. Semmi hibajel nem volt, csak épp meg se moccant az önindító. Kb 20 perc állás után pöccre indult. A szerelő szerint 90% eséllyel főtengely jeladó. Azóta nem tudta még fogadni a kocsit, viszont a mai hibával inkább autóvillamossági műhelybe kellene betolni szerinte.
Szóval Budapest és környékén tudtok olyan autóvillamossági szakműhelyt, ahol egyrészt tudnak hibát olvasni, másrészt foglalkoznak még ilyen koravén kocsival és persze jó lenne a húsvéti hétvégén családhoz menni (és haza is érni) vele.
Az autó most Újbudán van.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz T-master #197982 üzenetére
Két dolog bónuszként: november végén cserélni kellett az ablaktörlő mechanikát, a folyamat része volt az ECU kivétele és a műanyag dobozának kivétele. A bontóban, ahol vettema mechanikát, megcsinálták, nem láttam gondot. Illetve a szegedi szerelőket is kérdeztem, de a dobozban nem volt víz, sem ázásnyom.
Tegnap a szokásos szerelőm tanácsára levettem az akkusarut (negatív pólust), ma visszatettem, pöccre indult. A garázsban álltában néhányszor megforgattam kb 3500-ig, szépen vette a fordulatot, előre, hátra gurultam vele kb 2 métert. Ennyiből látszólag semmi baja. Este munka után kerülök vele egyet.
12.-ére kaptam időpontot az injektor.hu-nál, őket ajánlották másik topikban.
Az eső nem 100%, máskor is ment esőben az autó baj nélkül, illetve gépi mosóban mosom.
pepucs: állításuk szerint az elektromos gázpedált dobta a hibakód, cserélték egy vélhetően bontottra, de a hiba ugyanúgy fennállt.
Következő lépésként kimérték a pedál és az ECU közti kábeleket, ahol hibát nem találtak.
Majd szereztek egy bontott ECU-t, az eredetiről átírták az adatokat és berakták.
Az autó azóta ennyit ment: Szeged-Budapest, Budapest-Esztergom-Budapest, még valamennyit Budapesten, összesen kb 700 km-t.Más kérdés: a motorháztetőt tartó gázrugó elgyengült. Innen melyiket javasoljátok? A gázrugó a sofőr oldalán van, de hogy az most jobb, vagy bal oldal.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #197984 üzenetére
Na, fejlemény: tegnap visszaraktam az akkusarut, indult pöccre. Este hazajöttem, kb 10 km, ment az autó, kivéve az indexet: villogás helyett folyamatosan világított.
Most is kerültem egyet az esőben, 20 km, de az indexet leszámítva minden rendben volt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz simonjoe #198070 üzenetére
A nem szokott sem egyenlő az egyáltalán nemmel. - És a gyárira igaz, hogy egyáltalán nincs vele baj? Ugyan már, ha így lenne, nem kéne cserélni.
Egy jó minőségű utángyártottat a félősek ledobhatnak az ajánlott futásteljesítmény 2/3-ánál és teszik az újat. Még így is kb a felébe kerül a gyárinak és az általad vízionált kockázat is nagyban csökken.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #197987 üzenetére
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Ha szezononként cserélgeted a kereket, akkor a felniben lévő szenzort is szezononként hozzá kell tanítani a kocsihoz. A pótkerékről nem is szólva.
Az ABS jelből számoló rendszer úgy működik, hogy a laposabb kerék többet forog a kisebb átmérője miatt és erre dob hibát. Persze ha minden kerék egyformán lapos, akkor arra nem jelez.Azért érzem teljesen feleslegesnek, mert egy lapos kerék szemrevételezéssel is kiszúrható, de előtte menet közben a kormány is félrehúz. Ha nincs pótkereked, akkor pedig adott esetben megette a fene a világ összes szenzorát.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #198118 üzenetére
Nekem is külön felnin van a két szezon gumi, így gumishoz nem megyek, csak ha defektem van. Általában évente egy defektem van, eddig csak csavaroktól. A saját autó más hibát még nem produkált, de anyósé például húzott már félre lapos gumi miatt, vagy rázott, amit az adott oldali kerekek felcserélése oldott meg.
Múlt héten tettem át a nyeri kereket, az egyenes futása tökéletes a kocsinak: elengedett kormánnyal szépen tartja az egyenest. Nem ráz, nem üt, felrakás után ránéztem a csavarokra is, nem megyek gumishoz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #198127 üzenetére
Én is kb egyszerre vettem a télit és nyárit, de a következő alkalommal négyévszakos lesz, ha ez az autó marad még akkor. Most van a télinek 4. szezonja, Krisalp gumik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MunezXBK #198189 üzenetére
Nekem az 1.9 PD TDI is szereti a LM-t, korábban a Castrollal egy-egy csereperiódus alatt 5-10 deci-t rá kellett tölteni, az utóbbi 3 periódusban LM van és nem volt rátöltve. Azért a pótkerék mellett ott van egy literes flakon.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Joker88 #198201 üzenetére
Ebben a ligában játszol, ahogy elnézem, középáras. Tényleg szépen néz ki, ha az 1.6 benzinmotort elengedem, akkor is a középső ársávban marad. Ha nem sürgős eladni és tényleg jó állapotú, rendezett hátterű, én kitartanám pár hétig az árát.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz kkdesign #198310 üzenetére
Ha több szerelő többszöri nekifutásra is lukra futott, akkor itt is csak ötletelni tudnak a hozzáértők is, nemhogy a magamfajta laikusok.
Élő adat volt olvasva?
A megrogy csak motorféket jelent, vagy attól erősebb a lassulás?
Ha motorfék, akkor értelemszerűen sebességben van, a fordulatszám mutató nem tud akkorát zuhanni motorféktől.
Ha menet közben nullára esik a fordulatszámmérő, lehet jeladó gond is.
Lehet, hogy az üzemanyagpumpa viccel meg néha.Egy sima négyhengeres szívóbenzin motorról van szó, nem egy ördöglakat. Lehet, ez a gond, hogy nincs tele mindenféle kütyüvel, amivel próbálkozni lehetne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #198314 üzenetére
Bárdinál kapható lambda szondák. Gyárit is 60k alatti áron hozza, de 25 k körül már kapni más gyártótól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz zsoltip #198522 üzenetére
Nekem a középső linkeden lévő van, ha gondolod, felpróbálhatod. B5 Passat rácsán van, a rács a súly alatt lóg, így sajna tükröződik a hátsó ablak a kijelzőn. Amúgy stabilan tartja a telefont, eddig csak 2× esett le 1,5 év alatt, minősíthetetlen minőségű úton. Rendszerint nincs töltőn a telefon menet közben, így a kábel súlya nem húzza. Xiaomi Mi Note 9 Pro, bumszli tokban, a kétrétegű tok rétegei közt van a fém lapka.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz commanDOS #198541 üzenetére
Családban van egy 1999-es Bora, a belső tükörben a lé lefolyt, mint a busz kétrétegű üvegei közt a pára, csak ez nem lötyög. Esőszenzor nincs a tükörben nálunk. Gondolom, ha sopákolna is miatta, VCDS-ben ki lehet írni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz slett27 #198658 üzenetére
Hivatalosan, márkaszervizben, biztosító felé számlával, gyári alkatrészekre elemcserével és a dupláját is el tudom képzelni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz monosgeri21 #198660 üzenetére
A képről nekem sem, korábban sorolta fel mágus azon extrák igencsak rövid listáját, ami nincs a kocsiban. A fényszóróval kapcsolatos ilyen tételre nem emlékszem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
A tavaszi kerékcserekor sikerült eltörnöm a segédszerszámot. Az a műanyag cső, aminek menetes végét az egyik kerékcsavar helyére kell becsavarni és megkönnyíti a kerék felhelyezését.
Hogy hívják ezt, hol lehet venni?A kocsi egy B5 Passat 1999 decemberéből. Legrosszabb esetben veszek csavarboltban kerékcsavar alapján egy megfelelő menettel rendelkező hatlapfejű csavart és levágom a végét, húzok rá egy zsugorcsövet, bár a lemezfelni nem igényelné.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #198938 üzenetére
Finnországban megszokott, hogy egy lakótelep parkolójában minden helyhez kiállnak elektromos aljzattal is. Igaz, ott nem megszokott az a parkolási morál, ami nálunk van, hogy mindenhol parkolnak, ahol fizikailag elfér az autó, vagy akár ott is, ahol nem.
Egyes elképzelések szerint a folyékon hidrogén lesz a nyerő, mára már van olyan részben kémiai eljárás, ami kevesebb elektromos energia felhasználásával tud hidrogént előállítani. Ha ezt tovább viszik, akkor marad a víz, mint égéstermék, mellette a gyors utántöltés. Persze fel kell hagyni azzal az avítt szokással, hogy cseppfolyós gázüzemű járművel teremgarázsba nem szabad beállni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #198944 üzenetére
Nekem is öreg dízel van a seggem alatt, de nem füstöl. Más alatt meg az 5 éves autó is füstöl. Abban az esetben értek veled egyet, ha az 5 évest is bontóba viszik füstölésért.
Vismajor01: Persze, hogy képmutatás, mert a konténerhajókat csak a legritkább esetben követik modern belsőégésű motorral szerelt autók.
Azért érdekelne egy összehasonlítás az egységnyi károsanyagkibácsájtásra jutó szállított hasznos teher vonatkozásában. Például egy konténerhajó, egy nyergesvontató, egy kisáruszállító és egy személyautó hány kg hasznos terhet tud vinni, személyautó esetében pedig 80 kg egy átlagos testsúlyú utas.Igen, tudom, hogy az állófűtésé, de ez nem változtat azon, hogy minden parkolóhelyhez tartozik egy elszámolható fogyasztással rendelkező elektromos végpont. Amúgy 1×16 A-rel is fel lehet tölteni 8 óra alatt egy 100-130 km valós hatótávű elektromos autót, ami egy átlagos munkábajárós, ovijáratos családnak elég. Reggel beszáll a 4 fő, körbejárják az ovit, iskolát, egyik szülő munkahelyét, másik szülő munkahelyét, délután vissza, egy bevásárlás, egy délután foglalkozás a csimotáknak, este egy mozi. Azért 100 km városi forgalomban kb 3 óra, francnak van kedve ennyit vezetni minden nap...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #198979 üzenetére
Ha meg valaki sokat megy egyszerre, akkor nyilván nem tudja tölteni, onnantól kezdve meg egy dinamikus 1.4 TSI csak ami simán 5-6-7 liter eszik. Ezt meg bármelyik TSI is tudja hibrid rendszer nélkül. - Sőt, az alap TSI-nek nem kell a lemerült akkukat és a hajtáslánc elektromos komponenseit holt súlyként cipelnie.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #199030 üzenetére
Leszoksz róla, mert haladni nem lehet. Amikor eUP-ot vezettem (GreenGo), a gyorsulást nagyon élveztem, kb padlózva indultam, de 50-nél felengedtem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #199034 üzenetére
Nekem is rendszerint túltölti picit a szerelő, max felett 3-4 mm-rel is. Mondjuk, a teremgarázsban vízszintes a padló, azt használom referenciának, mindig ugyanott és indítás előtt hideg motorral nézem.
Ha csere után egyből nem nézted meg, akkor ne parázz, nem termeli az olajat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mágus2 #199104 üzenetére
El kell engedni. Én pár hozzászólás után el sem olvastam, parttalan vita.
Annak idején egyetemen menedzsment gyakorlaton tanította meg a gyakvezér, hogy két egymásnak ellentmondó vélemény egyszerre lehet igaz, mert a gazdáik számára valóban úgy is van. Aki viszont nem bír együtt élni annak a lehetőségével, hogy tévedhet, annak vagy nem volt gyerekszobája, vagy ha volt is, sosem engedték ki.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Asbee #199106 üzenetére
Érdekes teszt lenne egy ceteris paribus csak a bódét váltogatva: ugyanaz a motor és hajtáslánc, táv, sebesség. Lakossági kezdeményezésként nem fog összejönni szerintem, nem lesz annyi Golf, Passat, Tiguan, Transporter, stb tulaj, aki mondjuk az M6-oson kb 1 héten belül megy első benzinkúttól tele tankkal utolsó benzinkútig tankolva azonos üzemanyaggal, azonos napszakban.
Minden más csak spekulció, például az M1-en 130 tempomattal elmenni Budaörstől Győrig.Ezért is írhatta azt Mágus, hogy akár igazad is lehet, én pedig azt, hogy biztosan igazad is van, miért írnál le mást, mint amit tapasztaltál?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bandit21 #199151 üzenetére
Azt mégse írhatják a számlára, hogy
- Piaci ár: x Ft.
- Lehúzás: 4*x Ft
- Kellékszavatosság: a telephellyel azonos helyrajzi számon.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz llacee #199183 üzenetére
Az autó figyelemmel kíséri az akku változó (csökkenő) kapacitását és eszerint vezérli a töltést, illetve ezért nem elérhető a Start/Stop. Programozni azért kell, hogy az autó tudjon arról, hogy új, adott kapacitású akkut kapott és ne gyilkolja le azzal, hogy döglődő akkuként kezeli.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz mergesmate #199197 üzenetére
Gondolom, mindnél megvannak a direktívák: bekerülési költség, haszonkulcs, amik egységesek. A területi adottságok, mint rezsi, ingatlanbérleti díj, ami változhat, illetve hogy hány ügyfél közt kell ezt szétdobni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #199265 üzenetére
Igen, ennek látnám én is értelmét. Plug in hibrid 50-60 km hatótávval helyben, minden másra dízel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen