Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hikvision

    senior tag

    válasz ToMmY_hun #109045 üzenetére

    Én nem rég adtam el a D2-es A8-amat, 2év alatt elég sok A8-as márkatársat sikerült megismernem, csak akkor vedd meg, ha rokontól vagy ismerőstől van, és makulátlan az előélete, különben többet lesz szar, mint jó. Hihetetlen betegágyak, nem véletlenül kerül annyiba az új árához képest, pláne ha légrugós, de elég mondjuk egy kormánymű szimmering folyás, és akkor az úgy kezdődik, hogy eleje lebont, motor váltó ki.
    Mivel A8, az utángyártott szar minőségű alkatrészek is sokkal drágábbak mint egy A6 vagy A4-hez képest. D3-at már nem olyan jópofa bontott cuccokból tákolgatni a komponens védelem miatt, bár én azt mondom, h egyszer mindenkinek kell egy ilyen autó, én az enyémet szerettem imádtam, annak ellenére, hogy egy hűtlen rib*nc volt. Az valamit azért elmond, hogy az autót 800 ezerért vettem, úgy h apróságok voltak rajta, de amikor jött a vezérlés csere, fék csere, szíjak, olajak, és az olyan kis finomságok mint pl, karter cső ami átvezeti egyik hengersorból a másikba az anyagot, ha nem taknyolni akartak slaggal akkor csak gyári előre hajlított csövek voltak hozzá darabja 20 ezerért, aztán jött egy kis tiptronic váltó csere, dupla hengerfejezés, stb és így lett a vége 2.6millió, 2 év után, és 1.6-ért vitték el múlthéten. Ja és a legjobb, hogy az összes szerelő fázik az A8-tól. Sok sikert hozzá.

    20 éve a PH-n.

Új hozzászólás Aktív témák