Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz tibbike01 #211024 üzenetére

    Két olajtötlet van benne, egy a sebváltó részben, ez pont olyna, mint a manuálisokban, azokban is élettartam olaj van, amit én ajánlok 10 évente vagy legalább 150 000km megtétele után a gyári olajjal lecserélni.

    A mechatronikai részét nem lehet bontani, egybe van olvasztva, gyárilag olajjal feltöltve, ebben is fárad az olaj, de amíg vált, addig mehet, utána meg egyben cserélik az egészet.

    Ezért drágább fenntartani a száraz kuplungos DSG-t.

    Az olajosban cseréled a töltetet, ami közös a váltó és a mechatronikai részben. Ha elkoszolódik, kicseréled. A szűrőt is cseréled az olajjal.

    A száraz kuplungos DSG-ben a kuplung kopadék nem szennyezi az olajat, de nem is hűti semmi, kicsit megnyaggatod, mindjárt megcsúszik, onnantól meg rángat, bólogat, csak a gond van vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák