- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
válasz KaiotEch #63007 üzenetére
Ugyanigy voltam az elso autommal, egy 1.6TD Passat volt. Abban nem volt fordulatszammero, igy nagyon vigyaztam, ahogy elkezdett felhordulni, egybol valtottam. Mignem elindultunk az elso hosszabb utunkra Faterom kisereteben (autoszerelo cirka 30 eve), es kicsit kiakadt, hogy en nem tudok elozni, meg ugy en bloc az egesz autot vezetni.
Az egy gyonyoru megvilagosodas volt, amikor kiderult, hogy az auto nem meghalni akar, amikor elkezd horogni, hanem ott kezdodik igazan az elet Es ez nem egy meno 2.0TDI volt, hanem egy 69 lovas nagypapi '86-bol De nagyon szep emlekeim vannak rola, jokat szaguldoztunk vele ^^
Azt mondom, legyel egy kicsit bator, kormold ki kemenyen a gepezetet es probalgasd a forgalmon kivul, hogy mit megy, hidd el, megerzed amikor mar tenyleg nem jo neki, meg hat latod is a fordulatszam meron ^^
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #63007 üzenetére
Ha 2000 fölött túlpörgetésről beszélsz, akkor Te soha nem mentél 160-at az autóval? Nem azt mondom, hogy mindig ki kell nyomni a szemét, meg szénné forgatni, de néha meg kell hajtani. 2000-3000 között szoktam váltani. 1500 alá nem engedem még motorfékkel sem. Ha 2000-nél elváltanám, akkor 1500 alá esik vissza. Ilyenkor, ha a forgalom úgy kívánja, hogy gyorsítani kell, sokat kap a főtengely, lendkerék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest