Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz rootkiller #5819 üzenetére
Nekem ezt mpndták+extrák hozzá pld chip+spoylerek+porcelán cuccok+ez amivel én mentem 620le.
[rs] -
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #6683 üzenetére
VR6-ból volt 12V (174le/192le) ill 24V (204le) verzió ill Volt R32/R36 és 3,2 FSI ami a VR6 elgondolására építkezik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #6726 üzenetére
Évről évre szarabb.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #6894 üzenetére
Biztos szép meg jó futam volt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz rootkiller #6892 üzenetére
Én néztem.
TDI arattak megint.
Dobogó 1-2-3-4 helyezeten ők voltak majd utánuk egy BMW-s. -
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7007 üzenetére
150->237-hez azért igen sok minden kell cserélni.
VR5:hangja nagyon nem rossz, amúgy egy fos.
GTi TDi, aha, azt se nekem találták ki...
G4-n már nem nép autó mint az elődei.audiba nem volt tudtommal VR rendezés az klasszikus V motor.
230 hát ott is azért mélyeben bele kell nyúlni.amúgy ha nincs agyon gyilkolva jó motor, ahoz a bodéhoz pont elég.
KR vagy PL 16V?
hát ma egy A6-os próbált letúrni haza felé, pedig még mindig kint van a GTI felírat hátul, ez olyan mint hogy az itthoni VW-sek 90% nem tudja mi az a VR6 turbo, csak ha jutubon szép nagy betűkkel ki van írva
tomcsi23:mondasz valamit , bár most cserélve lettek a pedál gumik is
most a bal szélső é kopik mert nem lehet 0,7-es tőltőnyomás fölé engedni a szörnyet.
tegnapi zánkai tali 0:54-nél azért befigyel a VRT
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7010 üzenetére
benzin nyomást emelni igazi gány munka, nem tesz túl jót a befecsiknek.
a jobbik (KR, K-jet) az 139le gyárilag.
a rosszabbik és egyben szarabbik (PL, Ke-jet) 129lePL-esből elégé rá kell gyúrni hogy a 160le-t kihozza.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7015 üzenetére
mit mokoltak vele eddig?
no megjött az ész osztó a bömis topikba
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7038 üzenetére
Rothe turbo kit? Nem olcsó de ottvan a cucc... Ja és gari is jár az átépítésre.
mod: bár lehet, hogy ezzel a motorral már leálltak.Pár éve még volt Golf 3 GTi 16v -re ilyen kit, meg 2gen. szívó Ibiza Cuprára (2.0 16v 150le) is.Az meg ha jól tudom csak minimális apróságokban tér el a tiedtől.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7063 üzenetére
kompressziót mértek gondolom. meg benzin nyomást
ABF elég szopokás dolog kell egy kis rafinéria még ki ismeri az ember.
normál használat mellet országúton 7-8le taposás mellett meg 12-13(-14)
tök mindegy hogy golf vagy ibizaECP? nem inkább ECU?
jah értem akkor ezt a szerelők használják most?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7069 üzenetére
egy firessen gyűrűzött motort pont hogy nem hajtani kell
szóval a szerelők használják, aha tuti jó állapotban lesz a motorja
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7071 üzenetére
figy öszinte leszek, tanuló jogsival egy frissen felújított motor ne akarjál bejáratni.
miért? mert akár hogy is próbálod óvni nem fog menni, no meg magamból ki indulva úgy is nyomkodni fogod neki, én is így voltam hogy áhh majd 3000 fölé nem is nyomom neki, nem a francokat 2. nap már elveheték volna bármi féle kérdés nélkül a jogsim.kettőnk közt még annyi különbség van hogy én azért előtte elvezetgetem pár km-t már.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7088 üzenetére
gyári leömlő-cső-cső-cső-supersprint gruppe A-szabad levegő
amúgy sikerült valamit intézni a cikk számmal?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7092 üzenetére
na már most ezt a leömlő cső-cső.. dolgot felejsd el, mert a kipufogó oldali szelepeket elég gyorsan ellehet égetni így, föleg ha kap egy chipet elég kapni is fog rendesen nyálat.
nálam max a szelepeket, de nálad a lambdaszondát is pik pak kinyirná...
leőmlő gyári nagy tepsi dob és egy normális végdob (akár átmenő) de a fogyasztásod így is elég durva lesz.
milyen cső kell? 55-ös 1,5-es falvastagságú vas cső, ez a legolcsóbb (lehetne rozsdamentesből, vagy rozsdamentes patent ívből polirozva kromozva, de felesleges...)
17 tuti nem fér el peremezés nélkül (és mellesleg attal a gumival elég hamar szét vered a kerék agy csapágyakat.)
16 elvileg elfér, de 195/50-et neki, azzal is jól néz ki, de először közlekedni tanulj meg majd utána a tuning.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7094 üzenetére
proxes minek rá tán még 2-esben is kapar?
azért ezt kicsit felesleges túlzásnak érzem de annál peresebb gumit ne nagyon akarjál nagyobb felnit meg végképp nem nem tesz jót se neked (bár veseköved tuti nem lesz) se kocsinak.
majd azért hajdan tanuló jogsival jusson eszedbe hogy oké hogy ott az "erős" kocsi alattad de azt uralni is kell, ne legyél már Te az egyik fotos alany a lánglovagokon...
já vol Golf természetesen
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7092 üzenetére
195/45R16 a gyári méret?Melyik Ibizáról van szó?(1993-2002 vagy 2002-2007 évjárat?) A 98-as IBIZA GT TDi gyári kerékmérete 195/50R15.Eddig úgy tudtam a futómű 95%ban megegyezik a Cupráéval és a GTi -ével.Amúgy a gyári ajánlott kerékmérettől nem térnék el.
Mire való? Közlekedni?
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7100 üzenetére
Akkor ok.Maradj a gyári kerékméretnél.Annak sincs túl magas fala.Padkát és kátyút biztos nem szereti.
mod: a gumit nem ismerem.Kérdezd meg GumisPeter-t.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7115 üzenetére
turbos VW motornál, jah. (meg úgy a turbosok nagy részénél 30% lehet hőzni rajtuk ha alapban nincsenek csúcsra járatva.)
csak kérdés megéri e?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7117 üzenetére
úr isten megint kiadnak egy 5 hengeres rémet!?
V6 TFSI az nem kompresszoros véletlenül?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7120 üzenetére
jah én ezt a 290le-s változatot ismertem eddig.
"A 3.0 TFSI így már 2.500 percenkénti fordulatszámtól 420 newtonméteres nyomatéki maximumával szolgál"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7123 üzenetére
Vasárnap nem is kék annyit fórumozni.
Ezt az összehasonlítást még nem hallottam.
Milyen lapos is az?Mod: Ejj more, nem tudok olvasni se.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Winner_hun
félisten
válasz rootkiller #7126 üzenetére
Tiéd vagy szülőké? Vagy csak úgy áll és várja hogy vezethesd?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7126 üzenetére
Naigen, s kit lehet még a képen felfedezni? Te vagy a piros pólós?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Winner_hun
félisten
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7140 üzenetére
képet!
apám oda van értük, meg a country-k ért.
(csak aztán jött egy ember mint ahogy szokott lenni mondott egy olyan árat és eladta a saját syncro-ját)
nekem meg csak egy jó bodé kéne tenném is alá a torsen-t meg előle a VR6-os blokkot egy Gt42RS-el fűszerezve, már ha a pénz nem lenne akadály
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7147 üzenetére
haldex
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7151 üzenetére
Szerintem nem rossz a haldex rendszerű összkerék sem.Sógor egy 4Motion Golf-al járt régebben szlalomozni és egész jól teljesített.Ha lett volná hátul diffizár érzésre senki sem mondta volna meg, hogy Torsen vagy Haldex.A Golf 2 Syncro hajtása viszont nagyon buta.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7151 üzenetére
ismerős meg hagyta a 6xx lovas VR6 turboja alatt a gyári G3-as haldexet.
ő meg elég jól keni ezt a VR6 turbo témát minden téren.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7157 üzenetére
ez még járatos cucc a srácnak szal nem tudni de szerintem itt is 8e km mint a 340le-s motorjánál.
és csak a legjobb cuccok.
passz nem beszéltem annyit a sráccal szerintem egy átmenő dobot azért rakott be, de állítólag valami 120-as kipuf csőve van szal lehet hogy turbocsonk, turbo és cső....
no meg a turbora menő szívó cső 100-as... talán Gt40R van neki fent.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7159 üzenetére
passz, biztos van benne valami okoság, de én üres csőre tippelek.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7195 üzenetére
a nagyobb kerék nem mindig előny, jól néz ki meg minden, de gyakorlati haszna egy ilyen kaliberű, teljesítményű autón semmi, én egy jó 15 tennék rá valami kevéséb peresebb de jó gumival, konfortosabb lesz no meg jobban fog gyorsulni a kis kerék véget.
mit ahogy szoktam mondogatni, az extrák mindig csak a teljesítményből vesznek el.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7195 üzenetére
A GT TDI is ezüst számlapos ill az ülései megegyeznek a Cupra üléseivel csak más a kárpitozása.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7198 üzenetére
256 1 dúgó belső hűtés szerintem, esetleg 280, de azt nem hiszem.
meg hátul 226-os tárcsák.G2 alá vétek 17-est rakni 16 is neccesen... meg pl a KR-es motorhoz sok lenne a 17col, azzal se menne rosszul, de ha feltudnék rakni akkor szívem szerint 13-asokat raknék fel, valami verseny slikel.
Andris: 3.-ba 195 az jó? jah és még tíltás messze volt, 4.-ben is úgy húz mint 3.-ban, és még a nyomás sincs feltekerve..
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz rootkiller #7206 üzenetére
Kompresszor.Olyan mint a turbó,csak a főtengely hajtja,nem a kipufogógáz.Igy a nem a mocinak kell a levegőt beszíjni és jóval többet kap igy,amihez + üzemanyag jár,ettől a többletteljesítmény.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz rootkiller #7208 üzenetére
G-Ladder,ha jól emlékszem.Ezt a nevet kapta.Gondolom a merci a compressor nevet akkor már lestopizta
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7206 üzenetére
merci ha jól tudom mindig is a jóval praktikusabb rochfuvos kompresszorokat használta (tuti nem jól írtam le!)
mint ahogy most a konszern is ezeket használja a motorjaihoz.
túl kép jah vákum miatt, mert ahogy megy le a dugó úgy egy finom vákom képzödik a hengerben.
hát ennél egy picit bonyolultabb mert van olyan motor ahol a szívó csőben megtörténik már a keveredés van ahol a keverék.
és a befecskendezés mindig attól függ hogy mennyi levegőt (manapság már oxigén-t) szívbe a motor mindig ahhoz van állítva a gyujtás és a befecskendezett mennyiség.
amúgy G-tőltős kettesből asszem 3 volt ( 2 tuti, PG és 1H motorkoddal)
a PG a mezei G60-as 160le-vel. az 1H meg a rally-ba volt csökkentett henger űrtartalommal és megnövelt töltőnyomással, gyárilag Supersprint kipuffal az olyan 188le-t tudod.
és volt a 3G ha jól emlékszem ott egy olyan motor kereszteztek mint az enyém (KR) és egy PG-set ebből jött ki 210le és közel 300nm, gyárilag 71 ilyen motort csináltak ez a golf 89-ben 5,6sec alatt futotta 0-100-at.
jah maga a G-töltő nem egy jó konstrukció, VW gyárilag 70e km-nként cseréltette (vagy manapság felújítani illik).
a technikai h.sz.eket minek teszed off-ba?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7227 üzenetére
azért a skodán lehet elment a nyúlvány
viszont a colt jobban is megy.
mint ahogy a Te ABF-es ibizadnál is jobban megy egy kettes GTi, majd 400kg-vel könnyebb, valamit valamiért
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7229 üzenetére
maradjunk annyiba hogy 1100 felett vagy viszont a CW picivel jobb.
oké, csak hoztam egy példát.
amúgy minek tetted off-ba a h.sz.-ed?
tibi666:az még nem is lenne gond, de van is neki egy
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7227 üzenetére
Kicsit régebbi konstrukció ám a Colt, mint a Fabia.
Te 16 évesen tényleg csak szerelmes lehetsz az Ibizába és nem is kell más.
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7232 üzenetére
De csak óvatosan, kezdő jogsival nem feltétlen lesz majd szerencsés egy ilyen erős, könnyű autó.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7232 üzenetére
zárt területen gumi oldal fallal és nem rá rúgni a kuplungot, mert Te is elszaggatod az egyik motortartó bakot, bár nálam a 23 év is közre játszott.
nekem 805kg van a forgalmiba, szal nem túlságosan mérvadó számomra.
3.-ba a legideálisabb amúgy ott már kitudod autózni a kocsit és elég nagy sebesség tartományba ideális
jah is akár akár mint mond, direk szűrőt ne tegyél fel!
tibi666: ha lenne neki , miért nekem is "kezdő" jogsim van, még is élek (nem nem azt mondtam hogy tudok vezetni, csak azt hogy élek, tudom hogy szarul vezetek pont úgy mint egy bunkó nagy papi )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7236 üzenetére
GTI 8V?
amit bár a hajtásod
minden autónál más nekem nem szokásom rárúgni a kuplungot, ha elakarok indulni akkor 1200 körül elkezdem felengedni és szép lassan nyomom gázt amit leléptem a kuplungról padló.
amúgy ki hogy kuplungol indulásnál, már akinek nincs rajt automatikája ?
jah és alacsony fordulaton ne akard hirtelen rá engedni a kuplungot mert akkor szokás lefulladni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7238 üzenetére
nekem meg alá kéne rakni végre a szervot meg a bakot kicserélni..
bár így 15X7 colon meglepően könnyű tekergetni..
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7240 üzenetére
612X volt már szerintem linkelve ide, de ment egy pű.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7242 üzenetére
nekem sem a kora, sem a színe nem tetszik(jellegtelen), de hát ez van.
azért szeretem a "hisztijeivel" együtt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz rootkiller #7244 üzenetére
Izlések és pofonok A szuzikat sem kell azért lebecsülni,egyáltalán nem roszak.Meg azért tudnak meglepetést okozni
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
vicces
addikt
válasz rootkiller #7234 üzenetére
na most ebben a videoban mi a pláne??
az én 1.4es szar ibizám is megy ennyit:)
-
vicces
addikt
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7258 üzenetére
Ez kb. olyan összehasonlítás volt mint az A8 vs Renault Magnum crash.Ott az A8 lenne a koporsó. 1cm-t nem ment az utcán soha.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Telekom mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Motoros topic
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest