Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
válasz ToMmY_hun #109045 üzenetére
Én nem rég adtam el a D2-es A8-amat, 2év alatt elég sok A8-as márkatársat sikerült megismernem, csak akkor vedd meg, ha rokontól vagy ismerőstől van, és makulátlan az előélete, különben többet lesz szar, mint jó. Hihetetlen betegágyak, nem véletlenül kerül annyiba az új árához képest, pláne ha légrugós, de elég mondjuk egy kormánymű szimmering folyás, és akkor az úgy kezdődik, hogy eleje lebont, motor váltó ki.
Mivel A8, az utángyártott szar minőségű alkatrészek is sokkal drágábbak mint egy A6 vagy A4-hez képest. D3-at már nem olyan jópofa bontott cuccokból tákolgatni a komponens védelem miatt, bár én azt mondom, h egyszer mindenkinek kell egy ilyen autó, én az enyémet szerettem imádtam, annak ellenére, hogy egy hűtlen rib*nc volt. Az valamit azért elmond, hogy az autót 800 ezerért vettem, úgy h apróságok voltak rajta, de amikor jött a vezérlés csere, fék csere, szíjak, olajak, és az olyan kis finomságok mint pl, karter cső ami átvezeti egyik hengersorból a másikba az anyagot, ha nem taknyolni akartak slaggal akkor csak gyári előre hajlított csövek voltak hozzá darabja 20 ezerért, aztán jött egy kis tiptronic váltó csere, dupla hengerfejezés, stb és így lett a vége 2.6millió, 2 év után, és 1.6-ért vitték el múlthéten. Ja és a legjobb, hogy az összes szerelő fázik az A8-tól. Sok sikert hozzá.20 éve a PH-n.
-
Kiskokó
veterán
válasz ToMmY_hun #109055 üzenetére
Hát én nem nagyon akarom elhinni hogy németből hogy bármilyen nagy és benzines is legyen az autó 10-11 évesen ne legyen benne csak 100ezer km...
Amúgy meg ha sokat pályázol miért nem veszel dízelt? 3.0 TDI pályán rohadt jól eszik. Van pár ismert nyűgje ha rád szakad minden baja is megállsz 1millából (ami azért nem valószínű)
Ellenben bírja a pályát is és fogyasztásban lehet megspórolod még amit rá is kell költened.
A6 méret nem elég ?[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz ToMmY_hun #109075 üzenetére
Ugyan az a 3.0TDI van az A8ban is csak annyi hogy 2006tól szabad venni.
Ami baja általában tud lenni (persze ha cseréled akkor az megint 200 ezer kmig jó)Fojtószelep : 65ezer
Szívósor : 200ezer / pár
Befecskendezők : 300-400ezer / 6db
Automata váltó : 400-450ezer (ez bármelyiknél ugye)
Illetve ha a vezérlést neked kell cserélni az még 300ezer körül van.De azért ebből a váltót meg a porlasztókat kilehet szűrni vásárláskor valamilyen szinten.
Ha sokat pályázol azért egy 4.2höz képest 3-4L / 100KM-en megtudsz spórolni.
Az akkori 4.2-es motorokat nem ismerem annyira, de azért ott se olyan olcsó egy gyújtótrafó szett PL
Nagyjából ennyi ezt csak Laikusként.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ToMmY_hun #109098 üzenetére
Szomszédnak van A6 Avant 4,2 benyós autója, 1 éve hajtja nem volt eddig vele gondja (klímát mondjuk rendbe kellett tenni). Dízelben azért több drága alkatrész van. Ha nem gond a fogyasztás akkor én inkább benzinesek nézegetnék. Kevesebb benne a roller faktor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
válasz ToMmY_hun #135110 üzenetére
Mi az hogy nem árt neki? Nem erre van tervezve. Azt sem tudom innen, hogy milyen elektronika van benne, és az mit csinált. Pl h hidegen benzinnel járatta-e v rögtön gáztot adott. Mert ugye akkor a motor kompressziója rohamost tud elköszönni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
csiga8
senior tag
válasz ToMmY_hun #135443 üzenetére
Ebayes diagnosztikával csak óvatosan.
Minden kínából érkező árut ( ma már) megnéznek és a diagnosztikát egyből kiszúrják, aztán levelezhetsz az SBGK-val. Jó esetben csak megsemmisítik a vámosok, rossz esetben be is perelnek az SBGK-n keresztül. Bár már van olyan posta lehetőség, hogy előszőr pl Belgiumba utaztatják, aztán úgy ide.
Magyarországon ( Racing bazár) nagy biztonsággal vehetsz akár magyarított verziót is VCDS-ből, vagy Delphi 150E-ből. Sőt, akár ki is próbálhatod vásárlás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ToMmY_hun #137175 üzenetére
A lambdának nem kell különösebb tünet, zabálni fog, mint a disznó, a trafókat érezni pici remegések formájában, egyébként mindkettő kideríthető egy rendes diagnosztikával.
Missfire counter a VCDS adott menüpontjában. a lambada meg szétég egy idő után, azért illik cserélni. A 4 lambda fogyasztásban hamar visszahozza az árát, ha már öregek voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ToMmY_hun #137185 üzenetére
Majd valamikor megpislogom, mennyire vészes. A VCDS- hez szerezz be egy VAG info System nevű adatbázist, abban sokmindenre választ kapsz. No meg barátnőm.. Elsa win is sokat tud segíteni.
Látni egy dolog, kivenni úgy, hogy minden bütyköd megmaradjon... megfizethetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ToMmY_hun #140882 üzenetére
atos19881101 fórumtárs szerzett jó tapasztalatokat a balatonfűzfői automatás szakival. Én cserélném.
@Porky: a fenti szaki 40 k-t mondott a Saab teljes olajcseréjére, szűrőcsere nélkül, nem tudom, hogy milyen technikával végezte volna.
(#140884) tomcsi23: Garanciális javítás volt. Nincs fotóm, a szervizes mutatta a telefonján.
(#140886) VR6-Fan : autógyilkos
[ Szerkesztve ]
-
válasz ToMmY_hun #140885 üzenetére
Én velük csináltattam pár alkalommal. Alapból a frissítést csináltatom 2 évente, és teljeset ha valami rendellenességet tapasztalok v elérek a 150k vezetett kim-hez. Gazsin megcsináltattam ahogy Domin is (bár ezt nem ott , hanem az eladó val Kecskeméten)
(#140887) focvis: elhiszem. Ahogy azt is h az csak frissítés. Teljesen két módon lehet cserélni: 1- leszedik a váltót szétbombázzák , kiganajozzák , feltöltik visszateszik. 2- ProTruckos an átmossák.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ToMmY_hun #140885 üzenetére
Át kell mosatni. Az a drágább, de jobb is annyival a váltónak. Ha csak a retek miatt ránt, akkor ettől elmúlik. Bármilyen kis karbondarabka meg tudja zavarni a szelepblokkot, ami a váltásért felel. Ez a blokk tele van kis elektromágnes szelepekkel, azokban szinte csak kapillárisok vannak, meg az egész szelepblokk is egy lekicsinytett útvesztő.
Az átmosás azért sokkal efektívebb, mert közben jár a motor és jár a váltó olajszivattyúja is, ami a nyomatékváltón át kinyomja az egész töltetet, közben kapja az új olajat a gépről, hogy ne menjen semmi szárazon. Komplett átömlesztés. Emiatt is drága. Ha egy váltóban mondjuk van 10 liter olaj, akkor kb 25 literrel mossák át teljesen, Literje meg nem olcsó.
ACAB95 Maxi dot, de milyen? Nem tudja mindegyik a ráditót is megjelenteni.
(#140852) Saint_ Próbáld meg hegyvidéken. Simán 100 fölé megy az, mondjuk lefelé vissza is hűl nagyon hamar akár 90-re is. Vannak itt olyan szakaszok, ahol lehet menni 6km-t 100-al motorfékkel, persze visszafelé ezen a szakaszon kaka-pisi a hűtőrendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz ToMmY_hun #140879 üzenetére
én személy szerint nem fizetnék annyit... 2500 ft körül van az olaj litere... a szűrő pár ezer forint...12 l van kb. a váltóba...2 -3 cserét meg tudsz csinálni magadnak és még akkor se volt 100000 ft... A második csere után ha nem változik semmi ,akkor más probléma lesz... Nem bonyolult a művelet, és nem kell hozzá sok cucc...
Amúgy csinálnak olyat is, hogy leveszik a szeleptömböt és átmossák, ez sokkal olcsóbb megoldás ,igaz valamennyi használt olaj marad a kuplungba...Ha jól emlékszem ilyen tünettel vittek be egy bmw-t , levették a szeleptömböt átmosták és jó lett utána... Ha megtalálom belinkelem...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz ToMmY_hun #140879 üzenetére
Voltam ma a protrucknál, nagyon korrekt társaság. Kicserélték az olajat és a szűrőket, 13 liter fogyott el a művelet során. Garanciát is vállaltak a munkára és még a leengedett olajat is megmutatták. 115 ropi volt így a csere, de legalább profi módon, teljesen ki lett cserélve az olaj. Én bátran ajánlom mindenkinek őket.
(Sajnos teljes felújítást még nem vállalnak, de tervben van hogy jövőre már azt is fognak)
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
kk831228
addikt
válasz ToMmY_hun #141097 üzenetére
Tiptronicnak nem szabad rántania se fölfelè, se lefelé... Mondjuk valòszìnűleg egyik automatának se...
Amit gyorsan lehetett èrte tenni megtetted, vègülis...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
-
válasz ToMmY_hun #141106 üzenetére
Pár hónapja nekem is le kellett dobni mert 2-3 között elkezdett rántani. Azóta teljesen eltűnt a jelenség, pedig közvetlenül a csere után még megvolt pár hétig.
Lehet 250ből is megúszni, de ha már szét van szedve, jobban jársz ha generált kap. 4-500khttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Xbox One
- EAFC 24
- Milyen asztali médialejátszót?
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen