- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Melyik tápegységet vegyem?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174351 üzenetére
A miénkben 132-nél cserélték a komplettet. Az okoskerék az elnyújtott (longlife) olajcsere-periódusok miatt hal meg tudomásom szerint.
A 350 ezret mindennel együtt hallottam, hosszbordásszíj, vízpumpa etc.Ami nem okoz tutira gondot: a kéziváltós G5-ben nincs dmf, illetve ugye értelemszerű dpf sem, a fogyasztás pedig barátinak mondható.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
válasz ReSeTer #174351 üzenetére
Ezzel lehet hogy nem vagy előrébb de nekem 128k-ban állt meg a mutatvány, hozzáteszem ebből 40k volt a szett (INA), a többi munkadíj... igaz nálam nincs okoskerék (1.2 TSI).
Márkaszervízt felhívtam előtte, hogy mennyi lenne az annyi, azt mondta hogy csak az okoskerék 300k (), milyen jó hogy nincs is benne.... megpróbáltak már telefonon átb/szni, kértem írásos ajánlatot (átküldtem a forgalmit), azóta se kaptam meg...
Amúgy a gyári láncnak semmi baja nem volt 150e km után se, a feszítő miatt csörgött be néha, ezért cseréltem a biztonság kedvéért.
dj79: eltettem a leírásodat , egyszer én is el fogok menni emberünkhöz, de egyelőre még nem érzem szükségét
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174363 üzenetére
A gyári 132 ezret / 8 évet bírt. Most megint gyári, javított van benne, valszeg már nem lesz nálunk az autó, mire megint szükséges lesz a csere.
Egyébként nagy a szórás, van akinek már 60-70e körül becsörgött a gyári első szerelésű cucc, van akinek meg elment kétszázezret. Nyilván ez is használatfüggő. -
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174563 üzenetére
Uppsz, jogos, a tfsi motoroknál fordult elő rumli. Az 1.6 fsivel csak most lesznek gondok az e10 miatt, ahogy olvastam.
Ha már dsg téma: van itt ismerősi körben a 2.0tdi dsg b7 paszuly. Na most a dsg megtérdelt 194 ezernél, pedig normálisan cserélve volt benne az olaj, márkaszervizben. Szeleptömb javítással hová érdemes fordulni?
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hobby elektronika
- Mobil flották
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- További aktív témák...
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen