Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #34298 üzenetére
A családi autóval is volt ilyen régen, akkor az egyik légtömegmérő rakoncátlankodott
Give them hell Ukraine!
-
ESP
senior tag
válasz atos19881101 #34298 üzenetére
Én EGR-re tippelek.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #34300 üzenetére
Az a pénztárcától függ, de nem annyira vészes
Persze a távgyógyításnál biztosabb ha ránéz egy szerelő is.
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #34298 üzenetére
Vákum csöveket ellenőrizni kell. A turbó nyomást vákummal szabályozza a vezérlő. Ha mondanál teljesítményt, vagy motorkódot, évjáratot, akkor többet tudok mondani.
Valami olyasmit fogsz találni, h a turbó nyomás túl alacsony, vagy túl magas. Szerintem nem légtömegmérő.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #34309 üzenetére
Motorblokk/forgalmi?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz atos19881101 #34309 üzenetére
Forgalmi-motorszám-első három karakter
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #34309 üzenetére
No, látod nem is fájt. Akkor ez kettes octi PD motorral. A turbónyomás vezérlése itt is vákumos. Én erre keresgélnék.
Ha légtömegmérő hiba lenne, akkor nem húzna ismét jól az autó, miután újraindítod.
5 lehetséges hiba van:
1, valahol lyukas a vákumrendszer. Ez alapból vészmódhoz vezet.
2, a turbó elkoszolódott, mert sokat ment a motor alacsony fordulaton.
3, valahol tömítetlenség van a turbó és a szívótorok között.
4, Az N75 mágnes szelep szelep hibás (ami vezérli a tubónyomást a vákummal)
Van egy 5. is de az nagyon ritka(meghalt a turbó.)
Keress valakit aki ért is hozzá, és nem csak lehúzn akar.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #34315 üzenetére
BLS vagy BXE, esetleg BJB attól függően van-e részecske szűrő(DPF).
Bízd valami rendes szerelőre, mert aki csak hibakódot tud olvasni, és cserélgetni az alkatrészeket, h hátha..., azok nem tudják megbízhatóan megjavítani, ezeket kerüld.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #34987 üzenetére
Milyen fejek mennének bele?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #34995 üzenetére
Ha doppel din a fenti altalam linkelt leiras szerint akkor nem 2 din a meret?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #35002 üzenetére
Akkor ez 2 din lesz, mert a szokásos autórádió méret magasságának a duplája kb. A 2 din fejek drágák, ha jól gondolom akkor ebből egy 1 din-es fej lesz, és akkor kell hozzá egy keret v mi, ami átalakítja a nagy lukat 1 kicsire meg 1 vak helyre.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #38780 üzenetére
He
Mi az, hogy meghajtottad? Leállt közben azt kakukk? Vagy csak indulnál és semmi? Mi a jelenség, gyújtás sincs?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #38783 üzenetére
Tehát menet közben, terhelés alatt egyszercsak megállt? Nem túl jó előjel.
Olaj volt benne...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #38789 üzenetére
Passz, valami szakinak kéne ránézni, mi a helyzet. Addig nem nagyon indítgatnám.
Most ott vagy valahol az úton?TaaT: mit rendeltél? közvetlen onnan vagy csak fékmesteren keresztül?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz atos19881101 #38796 üzenetére
Ha kulcsot fordítottál, akkor az indítómotor darált? A kocsi motorja alatt v a motortérben nincs olaj?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #38798 üzenetére
Gyújtás volt? Ill. indítózásnál nem aludtak el a fények?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz atos19881101 #38798 üzenetére
Biztosítéktáblát átnézted? Meg kellene mérni az akksit és a generátort.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #38801 üzenetére
Alapból arra akartam rákérdezni hogy miután leállt utána forgatott-e az indító motor. Most írod h igen de lemerült a sok próbálkozástól.
Arra gondoltam, hogy a nagy hajtás közben a generátorral v a dióda híddal v a biztitáblán történt vmi pölö rövidzár. De akkor ez nem játszik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #38798 üzenetére
1 kérdésem van. Megforgattad terhelés nélkül a parkolón? Mert akkor megugrott a vezérlés. A piros tartományban nem szabad forgatni.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #38808 üzenetére
Fú ne haragudj de olyan rosszul írod le hogy mi van ráadsul nem is pontosan... gondoltam na jó egyszer belefér ez a Begyújtás... de hogy harmadszor...
MI a franc lenne az a begyújtás? a gyújtást ráadni sikerült vagy beinditani ?
Írd már le pontról pontra mit csináltál.
Beínditottad.
mentél
cipőzés
menet közben állt meg vagy leállítás után nem indult ?
Folyamatosan gyengült el vagy azonnal paff?
valami furcsa hangot hallotál vagy csak megállt?
irtad hogy nagy fekete füst, ok.
ezután
gyujtás alapból nincs?Legelső egy auto diagnosztika az úgyis elmond mindent!
Bocsi csak rassz volt olvasni olyan érthetetlenségeket írsz ólatinul XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #38816 üzenetére
A vezérszíj felelős a befecskendezés időzítéséért is(a vezérmű tengely mozgatja a befecskendező szelepek dugattyúját). Ha ugrik 1--2 fogat, akkor semmi nem történik, csak nem indul be, mert nem akkor fecskendez, amikor a legoptimálisabb, füstöl feketén de nem kapja el. Ha több mint 2 fog akkor már lehet károsodás. Ezért mondom, hogy ne kísértsd a szerencsédet az indítási kísérletekkel, ellenőrizni kell a vezérlést.
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #38816 üzenetére
Ja álló helyzet... értem
Akkor szerintem is vezérlés.
Zsa szerelő!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #38899 üzenetére
A fekete tetőset felejsd el annak minden baja van.
Egyébként a 150.000.200.000.km ezeknek a motoroknak nem sok 300.000at el szoktak menni gond nélkül.
De egy dologban biztos lehetsz ezekben nem 150.000van.Nekem nagyon bejön a Bora, csak hát sedán és nincs keret egy ilyen kocsira.
Renault power
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #38899 üzenetére
"1.6-os benzines 77kW-os"
félelmetesen rossz elektromos gázpedál
"77kW-os, 2000-2002-es kiadás?"
a második link mondjuk pont nem olyan bora
"feketére festett a teteje"
tyuning, szerencsés esetben csak fólia.
"sok az a 170k km?"
de 180K-nál vezérléscsere van előírva...
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #38902 üzenetére
Mit értesz a rossz elektromos gázpedál alatt?
Hogy nyomod, de nem megy.Amúgy 12-14 éves kocsiban - amit napi szinten használnak - mennyi km legyen?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #38902 üzenetére
A rossz elektromos gázpedál ugyan az mint az egyes okádiánál.
Azaz benyomod a gázpedált és később reagál.
Azaz laggol számítógépes nyelvenAz 1.6-os motor élhető, de nem rallyra való.
Én az 1.4 essel elvagyok a városban az 1.6 os ennél erősebb, tehát élhetőbb.
Családi autónak ideális.Renault power
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #38902 üzenetére
Olyan késése van mintha régi turbós autót vezetnél, csak ez később sem lódul meg
"de majdnem .. 1999/10"
attól még modellfrissítés előtti, így nem csoda hogy nincs a leírásban villany ablak meg tükör ami később már széria volt meg ez 8V-s (74kW) nem 16
persze ezektől még lehet jó, csak nem erre kérdeztél először
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #38906 üzenetére
Én ilyenkor mindig azt mondom, menj el egy autókereskedésbe, biztos hogy lesz egy ilyen 16V-s VW vagy Skoda vagy akármi, próbáld ki, és te eldöntöd hogy mennyire zavar tégedszerk.: "Gazdaságos, és egyben "erőben" bővelkedő kocsit keresek."
Akkor nem ez lesz a te motorod
nézegesd a 110 lovas TDI-ket, 1.8T-ket, 2.3 V5-ket (bár ez utóbbi 2 nem éppen gazdaságos)
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #38908 üzenetére
Ki lehet fogni, havernak legalábbis sikerült 1m-ért jót* venni
*jó dízel négyesgolfot, pár apróbb hibával...
2.0hdi témakörben ezt a totyikot próbáld ha itt nem jársz szerencsével [link]
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #38910 üzenetére
HA ilyen 700.000.körül keresel autót akkor neked se VW csoportos autód lesz
Én se véletlen döntöttem a franciska mellett.
Sokkal jobban felszerelt és frissebb évjárat mint a Német, és nekem még a választás is bejött szereti az egész család.Renault power
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #38910 üzenetére
Ezzel nincs mit tenni, vagy kimész te magad és hozol be egy olyan autót amit talán még nem tekert vissza a külföldi tulaj/nepper
Amúgy rob jól mondja, a VW konszern autók relative magasan árazottak, a fhansziák meg nem
Give them hell Ukraine!
-
probizz
tag
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz atos19881101 #38912 üzenetére
Jettával mentem sokat ilyen motorral.
Nyomaték nulla, forgatni kell.
A laggolós gázpedál pedig rohadt idegesítő, de van rá megoldás. Egy kis szoftmód, és ki lehet venni belőle.
Amúgy lehet közlekedni ezzel a motor+kasztni párossal, csak tudni kell a határait. illetve elég tág tartományban tud fogyasztani.tomcsi23: nem az ellen nem véd, de hogyis mondta a zárpi... a vízbű veszi ki a zokszgényt... teccikérteni?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #38925 üzenetére
Nekem 1.4-es golfom van 55kw-al, de családi autónak ne vedd meg.
Mi ketten használjuk, többnyire csak én egyedül, így tökéletes. Nem horror a fogyasztás, dinamikus kis autó (kiiktatott EGR-rel és lekötött kartergázcsővel )Az 1.6 se rossz, de az én következő autóm szinte biztos, hogy 1.8 vagy afölötti lesz (és természetesen benzin). Nem a fogyi lesz az elsődleges szempont.
A dízel sem lenne rossz, de azt nem az én felhasználási szokásaimnak készítették. Bár ha találnék patent 1.9 TDI-t (pl 5-ös golfból), akkor az lenne, de ez fehér holló. Sőt... nem is hiszem, hogy azoktól valaha megválna a tulaja... -
#00809728
törölt tag
válasz atos19881101 #38915 üzenetére
Hy!
Igen sajnos kezd elharapozni itt is Magyarországon a kétes egyénekkel hírdetett gépjármű.
Aprod tele van ilyenekkel.Totalon írtak már hasonló esetekről igaz azok Osztrák és Német hírdetések voltak.Most sajnos kint vagyok Angliában nem tudok haza menni ,hogy személyesen meg tudjam mutatni magának az autómat.De ha erre a számlaszámra átutal xxxxx összeget akkor már a hétvégén otthon is tudok lenni.
Hát én kint melozom és sajnos leadtam egy telepen az autót.De önnek nem kell sehova utazni én kezeskedem róla,hogy az autó megérkezzen otthonába azaz oda szállítják önhöz.Utaljon át ide és már viszik is az autót.Most öszintén mit vársz egy olyan "emberekkel" hemzsegő országtól akik még Isaura felszabadítására külön számlát nyítottak és kezdték gyűjteni a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz atos19881101 #38925 üzenetére
Ha csak 2-3 bejön neki és fizetnek neki kb 70.000-120.000ft-ot akkor miért menne el lapátólni 1hónapig amikor 10perc alatt meg van a kamus hírdetésből a lovéja.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #38947 üzenetére
Attól, hogy 2L-es, nem eszik annyival többet.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #38949 üzenetére
Nem tudom, mert nekem 2.5-es, V6-om van.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #38952 üzenetére
Városban 10, de TDI.
-
válasz atos19881101 #38949 üzenetére
Abban tévedsz max, hogy a 10 liter az sok. Ha Te is 2 méteres 120 kilós vagy akkor nem fogsz annyival jóllakni, mint az asszonykád aki 165 cm és csak 54 kiló. Ha azt akarod hogy menjen etetni kell, vagy ahogy a klasszikus mondja: Andersen meghalt! Mese nincs.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #38949 üzenetére
a legtöbb 200lovas ötös GTI 9 és 10L között eszik a spritmonitor szerint
FoBCRaistlin: tudom hogy létezik hozzá gázpedál elektronika külön, azért kérdeztem hogy szoftveresen lehet-e, ha igen mennyiért? természetesen szívó benzinesre gondolok
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #38956 üzenetére
nem feltétlenül. Ha nem nyomod ki a szemét, akkor nem kell állandóan 12-13 litert megetetni vele 100-on.
Figyi: egy 1.8-as vagy egy 2000-es turbós benzinest nem kell kínozni. Van benne erő. Ugyanehhez a teljesítményhez az 1.4-et, 1.6-ot tekerni kell! Ha meg tényleg kell az erő és mosoly az arcra, akkor nyomod neki. Ha nem olyan vagy mint FoBCRaistlin ( ),
azaz ég benned a versenyszellem, és már a garázsból is füstölő gumikkal állsz ki, akkor jó lesz a fenti két példa is!"azbesztmegbasszaaaaztakurvaélet"
[ Szerkesztve ]
-
Octi
aktív tag
válasz atos19881101 #38956 üzenetére
Neked is olyan autó kéne, ami ebben az ár kategóriában (de lehet hogy a világon) nem létezik: legyen olcsó, 13 évesen szalonállapotú, gyors, erős, kényelmes, és ezek mellé még termelje is a benzint
A Te elvárásaiddal, ennyi pénzért nincs VW. Ebben az ársávban nézz egy 1.4-es, esetleg egy kis szerencsével 1.6-os Okádiát (álá Rob). Olcsó alkatrészek, olcsó javítás. Arra figyelj oda, hogy ezek legtöbbje céges autó volt, rosszabb esetben taxi.
Fogyasztás: Nekem az 1.8T Okádia, 225-ös görgőkön 1 literrel eszik többet a nagyfaluban, mint az unokatesóm 1.4-es Okádiája. Veri is a fejét a falba mióta megvette.
Nem kell hinni az 5-6 L-es fogyasztásról szóló, egót neten keresztül növelő önkéntes Anderseneknek.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
válasz atos19881101 #39013 üzenetére
Mindig a remény hal meg utoljára! Aki egyszer élvezi az erejét, utána nem szívesen mond le róla. Én is óvatoskodok itten, a Gazsival, oszt csak nem állhatom , ha néha nem kenhetem a száját...fogy is az üzemanyag rendesen: van h 3-4 naponta elnyeli a 10k-t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Octi
aktív tag
válasz atos19881101 #39013 üzenetére
1.4-es Octit biztos hogy ne vennék, mert akkora kocsihoz kínszenvedés lenne az 1.4.
Ez azért így nem igaz. Simán elég városba, autópályára.
Országúton viszont az előzéseket jól kell ütemezni.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz atos19881101 #39016 üzenetére
Nekem pont az előzés az érzékeny pontom
És ehhez akarsz venni 1.6-os, 100 lovas Borát
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz atos19881101 #39019 üzenetére
Ha Neked fontos a gyors, hatékony előzés, akkor benzinesből 150 lótól nézelődj, min. 200Nm nyomatékkal
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #39019 üzenetére
ott se a lusta autóval volt a baj hanem, hogy észnélkül előz a magyar autósok jó 40%-a.
Hiszen ha a kocsin múlna nekem esélyem se lenne előzni a 75 pónilovammal meg 110nm-emmel.Sajnos ebből van rengeteg baleset hogy van 10 centi gyerünk valaki úgy is beenged.
ha nem akkor meg az a genya mi?
áh, na mindegy.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #39023 üzenetére
ok vannak szituációk,csak ez most kiszakadt belőllem, mert ma befelé melóba is kétszer törtek volna össze ha nem satuzok és engedem be a megondolt "ésszel"előzőt.
Renault power
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #39025 üzenetére
Én egyszer faterék kocsijával mentem elkezdtem előzni a főúton vagy 3 autót hát épp hogy befértem elégg neccvolt...
Ott tudatosult bennem hogy az A6 nagyon keményen megy az 1.9 PDTDI Sharan 115ló... hamar érzékeltem előzés közbe a lovak hiányát mikor szemből villogtak XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest