Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fboy
aktív tag
Sziasztok,
2-es golf gti-t szeretnék venni. Használtautón kinéztem már párat, de én nem igazán értek hozzá
Vásárláskor mire kell figyelni, mit kell megnézni (természetesen jönne velem autószerelő ismerős, de azért megkérdem)? Illetve, ha megvettem még mire kell költeni, mit kell cserélni és mennyibe fájhat? Csak hogy mennyivel számoljak, amit még rá kell költeni.
Itt van pár amiket nézegettem:
[link]
[link] Talán ez tetszik a legjobban, csak a vonóhorog:/
[link]
[link]
+[link]
Teljesítményben szerintem elég lenne nekem a 8V-s is (nameg a pénztárcámnak is jobban tetszene) vagy érdemes a 16V-sekre gyűjteni?[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12387 üzenetére
Ettől a sok rövidítéstől csak egyre több kérdésem lesz
KE-jettronic most a 129 lovasba van? K-jet pedig a 139-esbe? vagy ugyanaz a kettő?
Meg igazából a 139esből nem is láttam ebben az árkategóriában.
[link] ez is már 550k:/, ennyim meg most nincs rá
Akkor megbízhatóság szempontjából lehet jobban járnék egy 110le-sel?
De a szívem már a fekete 129-es felé húz[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12390 üzenetére
köszi a részletes választ
2-es , 4-es és 5-ös a bejövős.
Nem sürgős, de azért szeptember közepére jó lenne ha lenne már, úgyhogy megvárom mi lesz azzal amit veszel
a képek tetszenek, az a 4 gti marha jól néz kiKickass : Az 1. az kizárt nálam, de nem a klíma miatt
[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
ma golf 2 gti 16V(kr) tulajdonos lettem
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12725 üzenetére
Helló,
Nem a fire und ice-t. Ez ilyen grafitszürke vagy sötétszürke, de nagyon szép szerintem.
[link]
[link]
Bocsi, még csak telós képek.
Olajat kellet most bele rakni, mert minimum alatt volt, de szerintem nem folyik vagy csöpög, illetve még nem látszott.
Meg hazafele a pályán 100-110 körül néha csinált olyat, hogy kidobta 5-ből
Meg apróbb hibák, apró kopások, kis rozsda, műanyag elemeket felrakni...lehet vele játszani azért....(szerelni)
Új gyári kipufogó van alatta.
Összességében jó vételnek tűnik, remélem nem fog előjönni komolyabb hiba. -
Fboy
aktív tag
Zewa: igen azt vettem
VR6-Fan Nem tudtam, hogy azt akarja. Amiket néztem és közel voltak azoknál nem ért rá a tulaj, meg már kellett kocsi, úgyhogy hirtelen felindulásból megvettem ezt
A motor részhez még mindig nem értek, majd nemsoká szervízelve lesz, a gyertyakábelek szerintem jó állapotban vannak, majd csinálok képet holnap, hátha látszik azon. Egyelőre amit tudtunk megcsináltuk itthon. Olaj meg tényleg 'könnyezik' 1-2 helyen, de sztem az nagyon minimális. Jobb oldaláról hiányzik pár műanyag, azokat kell majd megcsinálni, meg elég szarul vannak felrakva néhol. Tetején is van 1 horpadás, első ülések kiszakadva (az majd cserére szorul), a biztosítékok nagyon gányul vannak megcsinálva így elsőre.
Ma a hátsó lámpával szarakodtunk, a hátramenet csatijánál valami kontakt hiba volt, meg a féklámpa kapcsolója is rendetlenkedett, de most már jó mindegyik.
Aztán a benzintank őőőő töltőjénél állt a víz, volt egy kis lakója is egy meztelencsiga formájában.
Belül is pár helyen hiányoznak a műanyagok vagy levannak szakadva/törve. Hátul be volt ázva egy kicsit, arra még rákell jönni hogy került oda a víz. A pótkeréknél volt egy kicsi (meg csomó szemét ), meg a hátsó kárpit? meg ülések alja lett vizes.
Na meg 1 kiló kosz volt benne, az előző tulajt annyira nem érdekelhette...Motortérbe se nézhetett sokszor, szinte minden folyadék minimum alatt volt.
Meg nem tudom hogy a lökhárító nem passzol vagy a kerékíveken a műanyag, mert a kerékív-elem benyúlik a lökhárító alá, vagy fordítva, de nem passzol szerintem.
Viszont új kipufogó van rajta, gumik is elég jó állapotban vannak, meg eddig a motorral se volt semmi, bár péntek óta nem mentem sokat.
Ja még a fedélzeti computer sz@r, átlagfogyit össze-vissza írja, időt is.
Azért kell még majd rá költeni
Oroszlányi vagyok.
Ez az átiratás is....ennyire túlbonyolítani....meg 5 bőrt lehúzni az emberről
Bocs, hogy hosszú lett, még egyszer jelzem nem értek hozzá, csak mezei felhasználó vagyok[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12785 üzenetére
Finom gyorsításkor nem rángat, 4000-5000 körül van olyan mintha megcsúszna a kuplung?, felpörög és nem megy. Meg már nagyon alul fog a kuplung.
"már mint hol az ajtó mögött vagy a gumiban?" ezt mire?
Hátsó ülések alja, meg az alatta levő kárpit. Ma nélkülük utaztam
Anyós előtti rész nem nedves, első meg a hátsó lábtér se nedves, csak utána.
MFA? nem mér, mindenféle értéket mutat.Amúgy jól megy nagyon Fékek is nagyon jók.viszonyítási alapom egy 1.5-ös sx4, amivel ezelőtt jártam
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12790 üzenetére
Úgy torpan meg, hogy tovább pörög, mintha kinyomnám a kuplungot. Ma mondjuk egyszer 2esben padlónál 4000 előtt is csinált ilyet.
A tank betöltőnél (ahova tankolok ), ott alatta van egy kis üreg, ott volt a víz, meg dzsuva.Értem, hogy mit kellene mutatnia, de nem jól mutatja, a srác is mondta, hogy rossz.
A fékről rakok képet, nekem ez egybekengyelnek tűnik, nem tudom milyen a külön kengyeles.Komolyabb rohadást még nem találtam, az éleken vannak kopások meg apróbb rozsdafoltok.
A hátfalon a csomagtérajtót és környékét kell érteni? Ott se rozsdásodik, kicsit a rendszám körül (ami ragasztva van).Csináltam képeket közelről, de nem mind jó [link] most töltöm fel.
a felni fújva van, arról le fog pattogni szerintem a festék. -
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12795 üzenetére
Ez nem hangzik jól.
Ezeket a lefolyókat, meg a hátfalat megnézem majd holnap. De a hátfalnál se láttam rozsdát (vagy csak jól elbújt) Meg akkor majd megcsináljuk a nyomócsöveket is.
Az első lökhárítóban igazad van, eléggé eláll mindkét oldalt a kerékíveknél. :/ Akkor ez nem gti-hez való löki? egy eredeti mennyi lehet? meg majd ilyen lökhárítót meg maszkot szeretnék rá [link] Ennek nagyon tetszik az eleje (meg úgy az egész)
Az normális hogy a csomagtér-ajtón az üvegkörül illetve onnan lefele más színű ? Ott sötétebb fekete színű, majd lefényképezem, így nehéz elképzelni.
Meg a csomagtérben találtunk egy bónusz csövet, azt is kikell majd deríteni hova vezet...Olyan, mint a hátsó ablakmosó csöve, csak mégse azVákumcsövet hol kellene keresnem?
Akkor ez most külön kengyeles?
Majd holnap fényképezek még. bár ez még pár száz ezerrel/millióval odébb van azoktól amiket te linkeltél
A hátsó lökhárítót elfelejtettem, de az elég jól illeszkedik. Meg a jobb első kerék előtti rész eléggé szét van szakadva, szerintem az se látszik jól a képeken. Na meg a biztosítékokat is
Köszi a tippeket, segítségetrob210: sok szerencsét az autóhoz használjátok egészséggel
[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12802 üzenetére
Igen a löki mögött már megtaláltam a rozsdát. Le még nem szedtük a lökit, de a kipufogó felette megtaláltam, meg a 'vonó szem'-nél is.
Azt hiszem megtaláltuk azt a vákumcsövet, de a műszerfalat nem szedtük ki.
Fék meg úgynéz ki, mint amiket linkeltél, de még mindig nem tudom mi a különbség a 2 fajta között.mai telós képek: [link] Majd még lesz kérdésem hogy mi-micsoda
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12827 üzenetére
nem tudom hogy csinálták, a forgalmiba 102 kw-os van, és annak a száma kr04....nincs sehol af..
[link]itt a szellőzés bemenete gondolom, utána a ventillátor, azután még van 1 szűrő?
meg az a másik doboz mi mellette?
[link]légszűrő..
[link]ez már a baloldalon van, de mi ez?
[link]jobb hátul a csomagtérben, a vastag fehér elvileg az ablakmosó, de amin az elágazás van azt nem tudom...megy fel a tető fele, az elágazásnál, ami a képen balra van piros rész az meg üresen végződik [link] így a csomagtér bal oldalán.
Ma megcsináltuk a csomagtér ajtó zárját is, be volt szorulva a zár, nem lehetett zárni. Meg a csomagtérajtó alján van 3 lyuk, ott elég vastagon oda volt kötve a sár
[link] ez a szervó tartálya lenne?
[link] itt meg a biztosítékok, a rádió mögött is igényesen vannak a kábelek elrendezve, vagdosva, feltekerve
[link]ez meg a kiegyenlítő tartály mögött van, az lenne a vákumcső?[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12834 üzenetére
Az a gumis cucc, ahol levan törve a műanyag a légszűrőhöz megy.
A fekete zöld cucc meg abból a t-elágazásból jön, amire a centrálzárat írod.Köszi megint az észrevételeket
Az a gumiharang meg a jobb elsőnél van, ahol a lökös is szét van cseszve. Valamit ott nagyon eltalálhattak. -
Fboy
aktív tag
Ma azt kezdte el csinálni hogy 1-2-be megtorpan. 1esbe van hogy 2ezernél kicsit áll, pörög tovább aztán 3000nél, 2esbe kb 4000 körül (ezek csak példák, nem mindig ugyanott). Aztán 3asba és felette semmi, megy normálisan.
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12904 üzenetére
Pl. eléri a 2k-t és ott nagyot ránt/torpan, majd tovább pörög aztán megin torpan. De változó fordulatszámon, nem fordulatszámhoz kötött úgy veszem észre. kb 2-3k körül az első mondjuk. Megnéztem üresben szépen kipörög, meg 3-astól felfelé, csak 1-2-be csinálja kb 2 napja. Pontosabban nem tudom leírni Ill. mindegy, hogy közepes gázon gyorsítok vagy lepadlózom.
Árban legközelebb ez volt, ami KR-es [link], meg már kellett a kocsi. Nekem most ez kellett.
Ami olcsóbb az PL-es volt, (meg ami volt 250ér fire and ice), azokat talán el lehetett volna hozni 250-270 körül. Dehát ki tudja azokra is mennyit kellene költeni.
Az a golf ami 1.2M-ér volt hirdetve el is kelt? -
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12910 üzenetére
[link]
Itt nézegettem szűrőket, ahogy néztem mindegyikből a 2., drágább fajta kell a KR-hez.
"pisál a befecsi" ?
Motorolajból most milyen kell bele? Van ahol 10W40-et írnak, de találtam egy magyar javítási kézikönyvet, meg egy angolt (Haynes VW Golf & Jetta Service and Repair Manual), azokban 15W50 vagy 20W50-et ír. Ilyeneket nem sok helyen láttam.Tudom, hogy fogok költeni, kell is, úgy értettem, hogy azokra is biztosan kell. Szeretném rendbe tenni, lépésről-lépésre, ahogy lesz pénzem.
A tiedet nem láttam fent, csak amit linkeltél és ilyen digitális műszerfala volt
Le akarod cserélni?[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12916 üzenetére
Nem nagyon van olyan ismerősöm aki a Unix-nál vásárol.
De ott kiválasztom a típust és akkor még márkánként is van 3-féle szűrő...:/
Az angol szervízkönyv meg így írja például:
Fuel-injected engines:
K-Jetronic on 16 valve engine:
1.8 litre Golf . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Champion L203
1.8 litre Jetta . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Champion L206
All other systems:
1.8 litre GTi ( engine code RP) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Champion L206
All other models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Champion L204*
Itt nekem ugye mindig a gti-t kell nézni és nem a sima 1.8 litre golf-ot?
Mert elvileg ez is k-jetronic és 16 szelep.
Egyébként a szűrőknél mi a különbség az egyes márkák között?Olajnak meg én is 10W40-es castrol-t néztem.
Ok, K-jethez senki sem nyúlMilyen szép nálad még a motortér is Hátul egyébként a lökhárító alatt, ott nem lenne még egy lemez, a vonószem előtti részen, ami takarná?
-
Fboy
aktív tag
Ma mentem este 1 kört a tescoig, már kezdtem örülni, hogy elmúlt a rángatás, aztán elmentem kútig tankolni. Azután ahogy megyek haza már felmelegedett a víz is normálra keződött a kis rángatás. Hazaérek betolatok (kicsit lejtős a terep) állok be a garázsba és folyik a víz a kocsiból(valszeg a kiegyenlítőtől folyt, a víznyomok alapján) és a kiegyenlítő tartályról hiányzik a kupak. Ja, mert desztillált vízért indultam, mert már minimum alatt volt a tartályban, mint mikor hazahoztuk a kocsit. Aztán töltöttünk most bele vizet, raktunk rá kupakot, mentem egy kört (kb 5km), megint állok be és tolja ki a vizet, az új kupakon, mint 1 kis szőkőkút. A vízhőfok normális volt, a műszerfalon lévő mutató szerint.
+ a jobb elektromos ablak is beszart.
Az eredeti kupakot persze nem találtam már meg..., a legjobb, hogy este történik mindez
VR6-Fan: üzemanyag szűrők, a táblázat
köszi a pontos típusokat
Okés, írok, ha netán van vele valami, bár nem tudom hogy azt észreveszem-e
Ja és kösz a privit[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12936 üzenetére
hát valószínűleg a kiegyenlítőtől jött a víz, mert az alatta levő rész ázott
igen, a víz vízszintes terepen lett töltve, bár teljesen még nem hűlt le
de elsőre is vízszintesen lett, akkor biztos hidegen, nem tudom hova lett belőlemost 2-jára meg az új kupaknak a kis 'luk'-ján tolta ki
ablak emelővel kapcs. fogalmam sincs, ma este akarta lehúzni a jobbost és semmi.
tisztának tűnt a víz, már amennyire most a garázsban láttuk lámpafényeknél.
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12938 üzenetére
Pontosan nem tudom honnan folyt előszőr, mert már nem volt rajta a kupak mikor álltam be (pedig az biztos jól volt rajta), itthon nem találtuk meg, amerre jártam arra se, elég esélytelen amúgy is este.
Az új kupakra meg mi csináltunk egy kis lyukat, nem tudok most este szerezni másik golf 2 kupakot. A vízben meg nem láttam most semmit, majd reggel talán. -
Fboy
aktív tag
Na látom jól megbeszéltétek már a problémám
Köszi azért a tippet Attikusz3
De miért csak 1 héttel azután jött ez a torpanásos móka miután elhoztuk?
Mi nem nyúltunk a gyújtáshoz, sem a K-jethez.Ma néztük a gyertyákat, holnap jönnek az újak. Szemből nézve az elsőt ki se tudtuk szedni, a 3. meg be volt köpve.
[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
Jelentem ma egyszer sem torpant a verda
Pedig tegnap nem csináltunk semmit, csak megnéztük a gyertyákat, meg megtörölgettük azt, amelyik be volt köpve. Lehetséges, hogy csak ennyi volt a baja?
Meg ma este nézem, újból működik a jobb ablakemelő Az meg lehet elázott mikor múltkor kiment a víz a kiegyenlítőből.
Ma mentem 130km-t, fogyasztás 7.5-re jött ki, sok főút.Holnap meg kap új gyertyákat, szűrőket, olajat végre.
[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12967 üzenetére
Ha szembeállok a kocsival, balról a 3. gyertya volt.
Szűrőből végül olcsóbb lett, mert ezt volt most egyszerűbb beszereznem, gyertya, amit mondtál, olaj meg Mobil Super 10W40.
Benzinszűrőt még nem sikerült kicserélni, az holnapra maradt. Olajszűrővel szarakodtunk kicsit
De az új olajtól, mintha szebb lenne a járása, meg halkabb lenne. -
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12976 üzenetére
7000 volt a mobil, castrol 6200 lett volna, csak így jobban jöttem ki a szállítással
Nehezen jött le az olajszűrő az volt a gond.
Viszont lehet hengerfejes, fater azt mondja, mert hogy látott kis foltokat a kiegyenlítő vizében, meg az olajteknőnél valahol (pontosabbat nem tudok, mert én nem néztem).
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12978 üzenetére
A mobil 5l, a castrol csak 4l, ezt kifelejtettem. Azért jó ez a plusz 1 liter
Majd holnap megnézem én is, vagy lefényképezem az alját.Vízet nem tudom megmondani, mióta kitolta 2szer is a vizet, azóta nem nagyon lett utántöltve. A lámpája nem égett, nem is melegszik. Minimum alatt van kicsivel, abból meg nem fogyott.
Állott víz szagott még nem éreztem, lehet az illatosító elnyomta. Szőnyeg nem nedves.Ha esetleg motorfelújításig fajulna a dolog, akkor ott mire számíthatok miket kell cserélni? (lehet már most elkéne kezdenem gyűjteni )
-
Fboy
aktív tag
Kicseréltük a benzinszűrőt is.
Meg akartuk nézni vagy igazítani a lökösöket is, de a hátsó fogalmam sincs hogy van felfogatva.
Meg pár helyen kicsit olajos az alja, főleg az olajszűrő alatti két csőnél (már a tegnapi csere előtt is az volt) Meg ha van pár olajcsepp a kocsi alatt, akkor az a kuplung körüli részen, tehát a kocsi bal oldalán, ott mi van, amiből szivároghat?
Pár kép, amin nem látni semmit: [link] a régi benzinszűrőt elfelejtettem lefényképezni, az se 1 új darab volt, meg a régi olaj se volt a toppon, sötét fekete, meg úgy folyott mint a víz, pedig ma már hideg volt.
De ma megint torpant, csak nem vagyok benne biztos, hogy még mielőtt felraktuk volna az új szűrőt, akkor is torpant-e ma[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
[link]
Ennek is hogy lement az ára, nemrég még 1 millió fölött volt.
Ezzel a G-feltöltővel sok baj van?
De mire az enyém is normális állapotban lesz, lehet jobban jártam volna, ha ilyet veszek
A gti-kben is többféle kormány volt? Van amelyikbe azt a nagy 4 gombosat látom, ebben meg a kisebb van, meg az enyémbe is. -
Fboy
aktív tag
Ma sikerült pár szót beszélni az előző tulajjal.
A torpanásra azt mondta, hogy szerinte a benzinpumpa, csak mittudomén miértnem cserélte.
Hallani is a pumpa nyöszörgését, az nem tudom mennyire normális.
(ja meg azt is mondta, hogy olajat is 3 hónapja cserélt, ahhoz képest az már elég használt volt )
Szóval lehet akár a pumpa miatt is a torpanás?[link] ide van 35% kedvezményem, innen kellene találni
Csak nem tudom mi a különbség, az egyik fajta így néz ki: [link]
a másik így: [link]
Mind a 2 féle kell?Itt meg a kiegyenlítő tartály: [link] sz@r kép, de látszik a sok kis pötty:/
Illetve ez nem kell rá?: [link][ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13019 üzenetére
Holnap berakom az új gyújtáselosztót meg rotort, aztán meglátom mi lesz.
A 3. gyertya 'pipája'? az egyébként újból nedves (olajos) lesz, ott abban a járatban (ahol a gyertya van) az illesztéstől folyhat rá? Nem tudom mi illeszkedik ott, talán a szelepfedél?Akkor majd kipróbálom ezt a gázelvételes dolgot. Bár mikor torpant is próbálgattam, hogy lepadlózom vagy elveszem, de nem tudtam megállapítani, hogy mire hogy reagál, mert nem tartott sokáig a torpanás, meg volt hogy utána kicsit tovább pörgött és ismét torpant.
Akkor a nyomást majd valami szerelő megnézi.
A vizet meg nem tudom, hogy letudjuk-e cserélni vagy átmosniDodi: ment privi
-
Fboy
aktív tag
Ma reggelre a garázsba levolt engedve, nekem meg mennem kellett reggel. Fújtunk bele, aztán fújta is ki a szelep környékén. Nekem mennem kellett, úgy hogy fater vitte el a gumishoz, én nem láttam. Állítólag egy kis rozsdásszög volt.:/ nincs róla képem
Torpanást holnap megmondom, ma nem mentem vele. De már a gyújtáselosztó meg rotor is cserélve.tomcsi23: neked milyen autód van?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs