- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetecR
addikt
Sziasztok,
hozzám került egy 99-es A4-es, AHL motorral. (1.6 8V, 101PS).
A futómű hibáit rendbe szedtem, olaj, gyertya, szűrőcserék meg voltak.
Kezd egész jó lenni az autó, de még mindig van 1-2 apróság, ami nem gömbölyű...Az egyik, hogy a legtöbb esetben bekapcsolt klíma mellett egyenetlen az alapjárat. Konkrétan meg-meg rántja a kasztnit. Gondoltam, érdemes lenne kipucolni az alapjárati szelepet, esetleg gyertyakábel cserélni.
Viszont az alapjárati szelep eléggé be van építve, alig lehet hozzá férni, nem lenne rossz valami épkézláb, fotós tutorial.
A gyertyakábel is érdekes dolog, látok olcsó, és drága verziót, esetleg valamelyikkel tapasztalat?A másik, hogy a tisztán városi fogyasztása elég sok, 10L körül, az országúti (90 körül 7L), és autópályás (120-130 klímával autópályán 8L) valamivel barátságosabb.
Ezek normális értékek? -
zetecR
addikt
Az elöregedett szövetborítású-gumi vákuum-csöveket mivel érdemes pótolni?
-
zetecR
addikt
válasz FoBCRaistlin #46512 üzenetére
Square721 betűtípus + a Seat logo
-
zetecR
addikt
válasz Mágus2 #46902 üzenetére
A bal alsó sarokban dolgozgatok vagy 1 hónapja folyamatosan.
Olyan gonddal találkozott valaki, hogy egy A4 B5 óracsoportjában a hőmérő csak rohadt melegben működik, egyébként meg se moccan?
A motor üzem meleg, a klímával kiíratott motor-hőmérséklet rendben van, de a műszer csak 35-40 fokos melegben mutat... -
zetecR
addikt
válasz bitpork #46918 üzenetére
Konkrétan erre a műveletsorra gondoltam.
-
zetecR
addikt
Sniff & the tears: Drivers Seat-jét hallgattam, amitől ezt találtam:
-
zetecR
addikt
-
zetecR
addikt
Sziasztok,
az mennyire normális, ha egy 99-es A4 B5 250k km-t futott 1.6 benzines motorja 5e km alatt elfogyasztja a max-tól a min-ig a motorolajat?
-
-
zetecR
addikt
válasz FoBCRaistlin #48653 üzenetére
Btw, 1.6 benzin vezérlését milyen gyakran kell cserélgetni?
-
zetecR
addikt
A4B5 szervószivattyúját a kormányművel összekötő hidraulikacső csöppen.
Javítható vagy cserés?
-
-
zetecR
addikt
Ez nem rossz ajánlat vezérlésre, ugye?
A hozzá ajánlott Hart pumpa jó, érdemes megvenni? -
zetecR
addikt
Sziasztok,
egy A4 B5-ön a szerelőm kicserélte a szervó szivattyú és kormánymű közötti hidraulika csövet, mert csöpögött az olaj.
A gond az, hogy sima ATF hidraulika olajjal töltötte fel (rózsaszín), nem a G 002 000-ás olajjal (ami egyébként zöld), ami a betöltőnyílás mellé is nagy betűkkel írva vagyon.
Azóta olyan morgó/zúgó hangja van, mintha levegős lenne a rendszer.Gondolom, mihamarabb ki kellene cserélni a 002-esre; ettől az olajtól lehet ez a zúgó hang?
10-20km autózástól azért kárt csak nem tesz benne a sima hidraulika olaj, ugye? -
zetecR
addikt
Meg tudja valaki mondani, hogy a már emlegetett A4 B5 kormányszervó rendszerébe hivatalosan mennyi olaj megy?
-
zetecR
addikt
válasz #89874944 #51033 üzenetére
Az remek.
A bizonyos hidraulikacső-csere után csurig töltött a kiegyenlítőt tartályból leszívtam egy fecskendővel a felesleget, azt visszatöltöttem a flakonba és jó, ha 4dl hiányzik belőle. Pedig most max-on van a folyadék a kiegyenlítőtartályban.
Ezek szerint nem ürítette ki teljesen a rendszert?
Mert az még jobb, ha a gyárilag előírt G 002-es olajat vegyítette a "sima" ATF olajjal. -
zetecR
addikt
Halihó.
A4B5 jobb hátuljából kopogó hang jön, már megbolondulok tőle. Olyasmi hang, mintha mondjuk a lökhárító nem lenne rendesen rögzítve és kotyogna a helyén.
Nem kifejezetten ütésre/úthibára jelentkezik, hanem pl,úthullámon, berugózáskor is.
Amikor átvettem az autót, volt lengéscsillapító csere, utána kerékcsapágy, féktárcsa, betét, futóműállítás; a futóműves szerint magából a futóműből nem jöhet, megrángatták.
Azonban a két hátsó szilent ránézésre nem 100%, de szerinte az nem kell cserélni.Ez okozhat ilyen kopogós hibát, vagy másfelé keresgéljek?
Nem szívesen cserélik,mert állítólag le kell szedni a komplett hátsó futóművet, bár én találtam egyszerűbb megoldást is, gondolom csak akarni kellene.
-
zetecR
addikt
Ez tényleg bitpork színvilág.
-
zetecR
addikt
Házilag orvosolható az A4B5 olyan problémája, hogy a kézifék lassan enged ki behúzás után?
Pár száz méteren keresztül érezni, hogy még fog, aztán hibátlan.
-
zetecR
addikt
Sziasztok,
korábban írtam, hogy hidraulika tömlő cseréje után a szerelő sima ATF olajjal töltötte fel a szervó-rendszert.
Házilag le tudom ereszteni az olajat belőle?
Ha igen, milyen módszerre tudom a lehető legtöbb "rossz" olajat lefejteni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen