Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
k5.20
senior tag
válasz grizlisandor #145992 üzenetére
Kezelni nem, de gyógyítani lehet, ha lehetséges. Nekem olyan 70 rúgó körüli összeget mondtak megbízható helyen, amikor kérdeztem esetleges vásárlás miatt. Azt mondták utána el lehet felejteni a problémát.
-
k5.20
senior tag
Skoda Superb 1.9 pdtdi 2007 BPZ
Tud valaki fagyálló feltöltési mennyiségre adatot?
...a kupakra G12 van írva, a gépkönyvben G12 plus szerepel, némely autós boltos katalógusok G13 hoznak, tehát segítség lenne az is, hogy melyiket? -
k5.20
senior tag
válasz grizlisandor #147038 üzenetére
Az a sárgás izé, az autó melletti füves, zöld terület tükröződése - szerintem...
Azért egy ilyen képről én nem vonnék le messzemenő következtetéseket: meg kell nézni szabad-szemmel és - ha az előző autóért fizetendő pénzkeretből gondolkozol vásárolni (2M)- akkor ennek 1-1,5%-áért már kapsz rétegvastagság mérőt, ami nem hazudik és máskor is jól jöhet...
-
k5.20
senior tag
-
k5.20
senior tag
válasz JHONNY 79 #150112 üzenetére
...akár még ez is lehetne, de akkor kettőt is cserélhettek, mert decemberben 206000 km-nél volt hatóság előtt, most meg 195000-el hirdetik...eredetileg meg 400 fölött állt...
Amikor még nem volt ilyen nyilvántartás, én is fejest ugrottam egy Lancia Kappa 2.0 - 5.20V-be...
Svájci import volt, a próbakörön még nem tűnt fel, de 1 hét múlva már igen, hogy amikor odalépek neki, egészségesen pörög, és letiltás nélkül vígan fickándozik a fordulat a piros mezőben...
Kicsit utána néztem, és kiderült, hogy egy diesel-es műszeregysége volt benne...
A nepperek valószínűleg hozzám hasonlóan nem ismerték a típust, aztán a nagy tekergetések után nem jó autóba tették vissza az egységet...
Irány a bontó, kaptam benzines egységet és egyben "kilométer-kedvezményt" is....[ Szerkesztve ]
-
k5.20
senior tag
válasz focvis #151236 üzenetére
Egy nagy + az ajánlat mellett.
Nálam is elszállt az erő időnként: találtam egy repedt kanyar-elemet (mintha sniccerrel vágott volna valaki bele, ravasz kis rés volt) de ezután is előjött az elgyengülés, vész mód. No akkor ajánlotta a szerelő a Pro-Tec-tet, meg a prémiumot.
Kb.35 literbe ment a flakon tartalma egy kb. 250 km-es út előtt.
Csodák nincsennek, tudom, de azóta nem volt egyszer sem vész mód...
Azóta ajánlgatom én is mindenkinek.[ Szerkesztve ]
-
k5.20
senior tag
Sziasztok, segítségeteket kérném, elsősorban tapasztalatok alapján:
unokaöcsém vásárolna új autót, 2 típus maradt fent a szűrőn:
- Caddy Maxi Trendline 1.4 TSI BMTBenzin / 1.4l / 96kW/ 130LE
- Ford Transit 2.0l TDCi+DPF 130LE + M6 FWD
Több gyermek van és lesz még, városba szaladgálni van másik autó, ezzel hosszabb távokat mennének és kb.10 évre terveznek vele a várhatóan kevesebb km-futás miatt. (évi 10-15 ezerre saccolja most, aztán ez biztos több lesz...). Nyugis sofőr.
Problémás lehet ez az 1.4 motor? -
-
k5.20
senior tag
válasz bul07 #177854 üzenetére
Ahány vevő, annyi féle! Ha én lennék a vevő, és
- a telefonban hallom meg, hogy sérült volt, akkor azt mondanám, hogy ezt jó lett volna azért jelezni...(..és szerintem 10-ből 9 ember ezt tenné)
- ha azt hallom, hogy sérült, te pedig vettél egy újat, arra gondolnék, hogy akkor az úgy el lett törve, hogy nem szabad vele foglalkozni...Az, hogy később egy nepper, vagy más mit mond róla, legyen az ő gondja, akkor már ő az eladó, őt fogják okolni.
Én olcsóbban kínálnám, jelezném, hogy sérült, de javított, akiket érdekel azokkal megosztanám a számlákat, fényképeket.
Nem mindenki idegenkedik a töréstől, főleg, ha dokumentálva van.
És úgy emlékszem, az ő sérülése inkább húzás volt, nem szakadt szét az autó... -
k5.20
senior tag
Ha a kiírt árban ez értékelhetően megmutatkozna, én simán felhívnám és megnézném.
Erről beszélek, amikor azt mondom, nem vagyunk egyformák....egyébként amikor beülsz egy autóba, te azt belülről látod, nem kívülről... kevesen vannak olyanok, akik azért vesznek egy autót, hogy kívülről nézegessék...
De, nem verem én máséval, én így vagyok "nevelve", így lenne nyugodt a lelkiismeretem, csak azért szóltam hozzá.
...és mielőtt kapnék az OFF-ért, már vissza is húzódom olvasó-módba, ahogyan évek óta itt vagyok. -
k5.20
senior tag
Urak, Skodri Octavia-ban - 2016-tól nézegetek - 2 féle középkonzolt ("navit") látok: van 6 és 8 gombos. Van-e jelentős különbség közöttük, vagy nem kell vele foglalkozni?
Köszi előre is! -
k5.20
senior tag
Üdv, tudom van erre külön topic, de a típus miatt inkább itt kérdeznék.
Skoda Superbet hajtok, diesel 2007/115LE/BPZ - 386e km, ez ugye EU4.
Bp.III-ban élek, évi 20e km-t megyek, vegyesen, egyik gyermekemék rövidesen Miskolc mellé költöznek, unokázás miatt majd mi járunk oda többet feltehetően.
Jelen helyzetben gondoltam figyelgetem a piacot, hátha befut valami kedvező darab jutányos áron... a cél EU6 lenne, és 3-4M a max (tudom nagy a tól-ig...)
A lényeg, hogy Superb itt, ezekkel a kondikkal nemigen van, de jó lenne nekem az Octavia is.
No és itt jön a dilemma: 1,6 Cr vagy 1,4 Tsi.
Ti mit vennétek a helyemben? (tudom, hülye kérdés... Audit)
Találtam [ezt] is, [azt] is: mindkettő magas felszereltségű és leinformálható darab.
Vagy hagyjam a túróba és hajtsam, amíg lehet a jelenlegit?
Köszi, ha segítetek.[ Szerkesztve ]
-
k5.20
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest