- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Passat B6 beragadt rögzítőfék motor cserénél csak simán torx csavarral le a régit meg fel az újat, vagy szoftveresen is kell babrálni valamit vele?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz hdanesz #190509 üzenetére
hogy érdemi válasz is legyen: 2019-es 150 lovas CR TDI Kodiaq-omban gyárilag 70Ah (indítóáram 700A) EFB+ Exide van gyárilag, 5TA 915 105 B a cikkszáma
szerintem ez a méret neked is jó kell legyen (275 x 190 x 175)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rasotamas #190598 üzenetére
szintén zenész, már az előző autómban is xenon volt, a mostaniban meg egy egyszerű (nem mátrix) led, ég-és-föld a különbség, nem specifikálnék már új autót halogén izzóval, egy új autó árához képest egyébként is elhanyagolható különbség a basic led fényforrás
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Mcray #190654 üzenetére
addig, amíg a teljesítménye az emelt fényerejűnek is 55w addig minden korlátozás nélkül használható. arra figyelj, hogy az emelt fényerejűek általában kevesebb ideig bírják, mint a gyáriak vagy a nem emelt fényerejű utángyártottak -> valamit valamiért, ugye
a kékített fényűek jellemzően nem adnak annyi fényt, mint a gyári, mert a "xenon" hatást úgy érik el, hogy egy kék színű bevonatot visznek fel az izzóra, és minden bevonat csökkenti a kijutó fény mennyiségét...[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rasotamas #190672 üzenetére
a kódolás ingyen is megy, nem kell hozzá kredit
a kredit arra jó, hogy egy-egy összetett, több sorból álló kódolást egy "igen" gomb megnyomásával elvégezhesd“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz macilaci78 #190701 üzenetére
szerintem a szerelő, aki százszor akkora forgalmat bonyolít az alkatrész kereskedőnél, mint a magánember, az amellett, hogy keres az alkatrészen még mindig olcsóbban juttat téged hozzá
illetve több autószerelő (sőt, más iparágban is) a hozott alkatrésszel drágábban dolgozik, mert ugye arra számított, hogy az alkatrészen is fog keresni egy adott munka esetében, és azt bizony be kell hozni
így a jómagyar okoskodás általában nettó bukásban végződik, főleg, ha fórumon kell kérdezgetni, hogy melyik légszűrőt vegyem az XBZGT motorkódú autómba.... miközben a szerelő jó eséllyel ezt csuklóból tudja (tehát időt is spórolhatok)nem kell elhinni, meg mindig vannak ellenpéldák, de biztos lehetsz benne, hogy a kerékpártól a klímáson át az autóig minden iparágban, ahol megveheted az alkatrészt és külön fizethetsz a szervízért (mert nem tudod, vagy nem is engedi az állam pl, hogy magadnak megcsináld) ott sokkal nagyobb eséllyel jársz szarabbul, mintha eleve egy szakemberhez mennél.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz berbatov2 #190743 üzenetére
Win CE-es Isudar (alin 217 review-ból 4,9 az átlaga, ami kiemelkedően jó, öcsém ez alapján vette, neki tökéletesen működik egy-két apróságtól eltekintve, ami jellemzően inkább szoftveres bug) vagy az androidos RCD330 aminek nagy itthoni rajongótábora van, illetve vannak kifejezetten a típusra szakosodott javító szervizek is mindenféle Facebook csoportokban találkozni velük (sőt, ennek a rádiónak, vagy klónjainak saját magyar Facebokok csoportja is van)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Anaren91 #190751 üzenetére
öcsémnél a Passatban semmi ilyesmi nincs, jól szól (a gyári RCD310-hez képest) és a GPS is tökéletesen működik (iGO van rajta, nyilván teljesen legális forrásból rakta rá a kínai...)
ami zavaróbb, hogy minden ajtónyitással átvált a Warning kijelzőre, ami ilyen általános autó állapot jelzés, minden egyéb információt is közöl ott, így például azt is, hogy gyújtás mellett ki van nyitva az ajtó - ez nem minden esetben optimális, bár gombnyomással vissza lehet térni az eredetire, ami a kijelzőn volt, de még nem találtuk meg, hol lehet kiiktatni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz syIex #190791 üzenetére
jobb alsó sarokban a fogaskerékre böksz, ott van olyan menüpont, hogy adólogók
szerzel egy pendrive-ot, rámásolod a kívánt logo-kat .png-ben max 300x300 pixel méretben, és egyesével betallózod őket(szerk: lehet 250*250 vagy esetleg más méret fog működni, majd kipróbálod, nekem ment a 300x300)
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
felni téma: oldalanként kellene 10mm szélesítés - ehhez már kelleni fog hosszabb csavar?
a központosító a B6 Passaton elbír 10mm pogácsát, vagy olyan kell már abból is, aminek van saját központosítója?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz bitpork #190842 üzenetére
ez mondjuk milyen már, megveszem a funkciót újonnan, majd később közlik velem, hogy bocsi, de már nem kapod.
aha, és kárpótolni mivel akarnak? mert megvételkor senki nem mondta, hogy ja, ezt csak 4 évre adjuk....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz bitpork #190918 üzenetére
nekem az előző autómon volt chip 35 ezer km után (újonnan vettem át) és összességében kb egy litert tett hozzá átlagban, én is jellemzően belvárosban használtam vagy pályán (nem sok egyéb volt mellette)
136 helyett 165 lovas lett az iX35 mert az összkerék nyomaték szenzorai nem tudtak többet elviselni, állandóan letiltott ha erősebbre volt állítva (a márkaszervizes szerelő szerint ez azért fordulhatott elő a "barátom autójával " mert elektronikusan osztja el a nyomatékot és az elektronika képes a szoftverébe égetett maximumnál nagyobbat érzékelni ha csippelve van a gép, amitől kiakad)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
őstag
nálam a maximum és a minimum közötti különbségek sem annyira nagyok, mint nálad.
automata, és mindig D-ben használom, papásan, de Budapesten belül vagy pályán[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz BullZeye #191218 üzenetére
nekem is van a Kodiaq-ban elöl Isofix, és lehet oda rakni, az i-Size szerint is (csak hátrafelé nézzen 15 hónapos koráig) meg rendesen is
légzsákot kikapcsolod és mehet“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rasotamas #191276 üzenetére
nálam is 7 sebességes DSG van a Skodában, egyelőre gyűjtöm az infókat
Szekszáron a Rigotech-el jó tapasztalataim vannak (leszámítva az önfényezős marketinget)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rasotamas #191279 üzenetére
hát kettőt és könnyebbet, 2 literes 150 lovas TDi SCR, 7 sebességes automatával
hol van ez ráírva, vagy hogy deríthetem ki?
olyan helyre vinném, ahol padon tudnak eredményt mérni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz focvis #191285 üzenetére
lízingelt (így egyelőre a banké), de ha lejár nyilván megveszem
hova vigyem? amiket néztem Autokorbel, Ecotuning és most jött ez a LA Chip itt a fórumban illetve akinél már két korábbi autóval voltam, a Rigotech“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz cech19960320 #191476 üzenetére
nekem standard csinálja a fejegység a következőket:
- rádugom az iphone-t indulás előtt, beindítom az autót, a telefon csatlakozik, de a Waze nem tudja hol vagyok, ha a telefonon is elindítom az alkalmazást, azt mondja "Nem regisztrált" és így se keresni, se semmit nem lehet vele. ilyenkor csak a Waze teljes újraindítása segít
- navigálok Waze-el, de meg kell álljak, mondjuk tankolni. ha leveszem a telefont ha nem veszem le a telefont (úgy tűnik teljesen random) vagy megy újraindítás után a Waze, vagy nem
- megy az autó, menet közben rádugom a telefont, de azt írja ki, hogy "kapcsolódás..." majd közli velem, hogy a kapcsolat létrehozása sikertelen. ilyenkor bármit próbálok, addig amíg az autót nem állítom le, szállok ki és zárom be az ajtót a távirányítóval nem hajlandó párosítani vezetéken a telefont. BT-n keresztül a zene lejátszás az megy...
- mindezek mellett, ha rá van dugva a telefon, de a rádió van a kiejlzőn nem a tükrözés, akkor szintán teljesen random módon az egész lekapcsol (először csak megfagy, de úgy, hogy az érintő képernyő nem működik, de a zene szól a rádióból) majd teljesen újraindul az egész
mikor ezt megemlítettem a márkaszervizben, azt mondták videózzam le. naná, majd beállítok egy kamerát ami 24/7-ben veszi, hátha éppen most fog újraindulni....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ez alapján igen, DQ200 van benne (mármint a link listázza a 0GC vagy DQ351-7A váltókat és a hozzájuk tartozó motorokat, de nincs benne csak a 4x4-es 1.5 TSi)
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
adott egy Skoda Octavia, 2019-es
van benne egy Bolero(?) rádió, ami a nagyobb, 6,5" körüli kijelzővel van, de nincs benne navigáció csak tükrözés (kb így néz ki, de a traffic gomb helyett "APP" gomb van)
ebbe mekkora truváj tolatókamerát faragni?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz yodamester10 #191616 üzenetére
hát, nem pont erre voltam kíváncsi, de a linken lévő youtubernek van egy másik videója (https://www.youtube.com/watch?v=6sg6n7PtHaQ) ami nagyrészt megválaszolta a kérdést, szóval hálás köszönet
ugyanis nem attól félek, hogy nem tudom a vezetéket a kárpit alatt hátrahúzni, hanem attól, hogy a) nem tudom melyik központi egységhez csatlakoztatható kamera, b) nincs VCDS-em, amivel fel lehet programozni
(tekintve, hogy a mieinkben nincs "Media" doboz a kesztyűtartó felett)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz lsebestyen #191683 üzenetére
CLHA Octavia 1.6 TDi vatta újonnan véve már az első 15 ezres ciklusig (gyártói előírás: 30 ezer úgy hiszem) nem bírta ki, nagyjából 7-8 ezrenként nyel be egy litert. Skoda márka szerviz szerint: jó az úgy.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #191709 üzenetére
a katalizátort azért visszakaptad, igaz? mert ha csak "kiszedte" és megtartotta, akkor azon is húzott piaci árnak megfelelően 50-70 ezret...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
az olajra itthon a Hyundai már akkor 15 ezret számolt egy literre 2015-ben, amikor a benzinkúton az M7-es mellett 5 ezer volt egy liter. 4 liter olaj 60 ezer, olajcsere kompletten 100 ezer. semmi mást nem cseréltek, csak olajat meg szűrőt.
4 fékbetétet meg 4 féktárcsát cseréltek volna 320 ezerért, mikor 150-ből megvolt nem márkaszervizben, de gyári alkatrészből, akkor utána azt mondták elveszti az autó az 5 év garanciáját (az egész, nem csak a fék), mert nem ők szerelték rajta a féket.
mondtam nekik, hogy ezt az ügyvédnek is meséljék el, mert másképp tudom.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
B6 Passat, egyik napról a másikra megdöglött a (manuális) klíma: bekapcsol, de az állások között nincs érdemi különbség, kivétel a negyedik fokozat, amikor elég döglött hangja van, hangosabb is mint a többi állás, de több levegő úgy sem jön.
mennyire zsebbe nyúlós a sztori, és mennyire időigényes?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz macilaci78 #192153 üzenetére
és a kormányt meg a váltógombot is bevonja egy réteg celofánnal, meg az olajat is ledobja okosban 20 ezrenként otthon, és csak a műszaki szerinti márkaszerviz látogatásokra megy be szervizbe... lehet fokozni, és vannak csodák
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
budapesti ajánlott klímás ember van? aki nem azonnal akar kompresszort cserélni bármilyen hibajelenség esetén?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz yodamester10 #192373 üzenetére
választható megoldás: sietett, csak 1 percre állt meg, a felesége várandós az első ülésen és mindjárt szül, csak egy cigiért ugrott be, amúgy sem akadályoz senkit, vagy 'közöd?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz yodamester10 #192380 üzenetére
szerintem az erőszak erőszakot szül az ilyen esetben tipikusan, akinek kivágják a szelepeit az nem azon kezd el gondolkozni, hogy vajon miért vágta ki valaki, hanem hogyan találhatná meg azt a g.cit aki kivágta, és mit fog vele csinálni ha megtalálta. (azaz: fel sem merül benne, hogy amit elkövetett, az szabálytalan volt, ergo nem érdemli a büntetést sem)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz macilaci78 #192549 üzenetére
saját tapasztalat: szemre jól kinéző polírozás után 3 hónap múlva megint full matt - csak Mothers mag & Aluminium polish-t használtam, semmi csiszolás
ellenben ha egy profi megcsinála, akkor 3 hónap és még ugyanúgy átlátszó, pedig nincs UV lakk rajta (majd lesz fólia, ha megtalállom ki csinálja).
szóval van polír és polír között is különbség“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rasotamas #192658 üzenetére
sok infó itt: [link] meg a folyamat leírása itt: [link]
úgy rémlik, hogy a gyárilag CD-s RNS-eket 2017-nél nem lehet frissebb térképre frissíteni, a DVD-s verziókat igen, de ezt kezeljük fenntartásokkal, mert csak valami rémkép van meg belőle“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Reggie0 #193112 üzenetére
hát, kezdjük azzal, hogy az autógyártónak az az érdeke, hogy a pénzen kifejlesztett új autóját vegyed, így nehezen látom, hogy pénzt ölne abba, hogy ne vedd meg az új autóját
(igen értem, sokan ha nem használhatják majd egyáltalán akkor sem fognak újat venni, de vesznek egy kicsit használtat, az meg aki a kicsit használtat eladja vesz újat, szóval végeredményben aki autót vesz annak egy új autó eladása lesz a következménye - persze ha nem vált mondjuk bringára, motorra vagy tömegközlekedésre)
aztán ott a garancia kérdése: nem tudja, hogy te az elmúlt 5-8-10 évben hogyan tartottad karban az autódat, és annak milyen a motorikus állapota, így nehéz garanciát vállalni valamire, aminek a működése nagyban függ valami olyantól, ami az eladó kontrollján kívül esik
meg aztán ott a legalizáció kérdése is, fel meri vállalni, hogy minden autó, amire eladja a szettet majd teljesíti az Euro6-ot? és ha nem? hogyan tesztelsz egy ilyet?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz zsoltip #193192 üzenetére
bontópláza
jó start a terméket beárazásához
vagy ha semmi, akor az rrr.lt egy ekkora tételre nagyjából €14 a postaköltség, szóval a feldobott ár plusz €14 és meg is kapod, hogy kb mennyit ér az alkatrész“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
jó, hogy nem chippeltettem meg a Kodiaq-ot
múlt héten kigyulladt a csekken dzsinn
pénteken hívtak is a márkaszervizből, hogy a gondot a motorvezérlő elektronika okozza, cserélni kell (!) és mivel chiphiány van az autóiparban, így nem tudják mennyi idő
de azért biztonsági okokból ne menjek az autóval sehová
januárban lesz 3 éves, már cseréltek bal oldali elektromos ülés állító gombokat, tömítést a tetőablakban, akkumulátort, kellett szoftveresen javítani az elektronikus gyerekzárat, kétszer frissítettek szoftvert a fejegységen mert lefagy rajta az Apple Carplay, egyszer vízpumpát, mert megállt és elkezdte menet közben forralni a vizet, mint egy farmotoros skoda (remélem a vezérlést is kicserélték, ha már le kellett bontani a vízpumpát) és most ez.
szerintem mondhatom, hogy kifogtam egy sz.r példányt“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz macilaci78 #193307 üzenetére
egérutat, azt adtak
csereautó nincsa kieső idő garancia meghosszabbodása akkor lesz érdekes, ha ez a chiphiányos cserealkatrészes buli mondjuk 1 hónapnál is tovább tart. 2-3 hét szerintem nem oszt nem szoroz ilyen esetben, mert ha 4 év 2 hét után sz.rik be valami, akkor jellemzően egyébként a márkaszervizek megoldják (goodwill, stb)
de hónapokon már elgondolkoznék én is, remélem nem jutunk el ennyire messzire“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Asztrofotózás
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen