- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dozó
tag
Sziasztok!
Passat B5 1.9TDI van valami javasolt akku?
Szerelő amit javasolt.
1.Baren Polar Akkumulátor-kapacitás: 74Ah, Hidegindító áram EN szerint: 680
2:Varta Silver Dynamic Akkumulátor-kapacitás: 77Ah, Hidegindító áram EN szerint: 780, -
dozó
tag
Sziasztok!
Akkucsere után vagyok, kocsi Passat B5 1998 AFN, a konfort elektronikában egy csomó hiba (törölve lettek)
Hibakódot talált:
01330 - Central Control Module for Convenience (J393)
53-10 - Voltage Supply Too Low - Intermittent
01329 - Data Bus Convenience in Emergency Mode
35-10 - - - Intermittent
01135 - Vehicle Interior Motion Sensor
36-10 - Open Circuit - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00929 - Central Locking Unit: Passenger Side (F221)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger side (Z5)
35-00 - -
00930 - Locking Unit for Rear Left (F222)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Unit for Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittentpár nap után újra ránézve
4 Hibakódot talált:
01329 - Data Bus Convenience in Emergency Mode
35-10 - - - Intermittent
00929 - Central Locking Unit: Passenger Side (F221)
54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger side (Z5)
35-00 - -A külső tükör fűtés a legkevesebb a többi jobban aggaszt, haldoklik az elektronika?
A másik kérdés érdemes-e optimalizálni egy kicsit ezt a motort? valós 223 000 Km (papás kocsi volt).. 78 éves régi ismerőstől vettem át. -
dozó
tag
vw csoportos 1.6os szívó benzines 2000-res évj. körüli kocsi ami 6 sebességes, szerintem nincs, de lehet hogy tévedek.
ha a fogyasztás ennyire fontos akkor lehet hogy tényleg felejtős a vw csoport.Nálam 2002 -es Skoda Octavia 1.6 AKL átlag fogyasztása 7.5 - 7,8 lassan 12 éve van nálam, de sose fogyasztott kevesebbet., pályán ritkán járok évi 2-3 alkalom
Passat 1999 1.9 TDI (110LE AFN) átlag fogyasztása 5,8, a kocsit január óta .használom.
Octavia kisebb fenntartási költség magasabb fogyasztás, Passat kisebb fogyasztás magasabb fenntartási költség
-
dozó
tag
Sziasztok.Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.Most van fékcsere a kocsimon Passat B5 a jobb hátsó munkahengerben a dugattyú becsavarása nagyon nehezen ment, ez mennyire probléma? illetve mik lehetnek a következmények, össze legyen-e igy rakva.
Köszönöm
-
dozó
tag
Egy 4-5000 km-es átlagot is illesszen már be valaki, az átlagsebességgel együtt.
-
dozó
tag
válasz macilaci78 #165672 üzenetére
Passat B5 (3b5) kombira (agyméret) 57,1 5x112
-
dozó
tag
válasz Winchester95 #173470 üzenetére
Az eladástól számított öt évig az eladó (volt tulaj) bármikor újra forgalomba helyezheti 5 év után törlik a rendszerből.
-
dozó
tag
válasz Winchester95 #173476 üzenetére
Azt nem tudom az okmányirodában megtudják mondani. Én vonattam így ki kocsit akkor mondták hogy 5 évig bármikor visszahozhatom és forgalomba helyezhetem.
-
dozó
tag
Sziasztok!
Ismerősöm kocsijával Audi A4 Avant 2005 130LE van egy kis gond. 3 fokozatba nem igen lehet bekapcsolni a váltókar üresben az 5-ik fokozattal áll szemben.
A váltókar be lett állítva az Elsa leírása alapján középre, akkor volt 3-4-5-hátramenet viszont nem volt 1-2, nem is lehetett elhúzni az 1-2-es irányába.
A váltó lehet a rossz vagy kulissza +rudazat lehet a gond.Más (saját autó) Passat B5 1.9TDI előtöltés alacsony az alsó piros vonalon mozog (TDI Grapf) szóltam a szerelőnek aki a vezérlés cserét csinálta hogy be kellene állítani azt mondta a kocsi jól indul jó a hangja felesleges hozzá nyúlni, ha igy járok vele jelent-e ez hosszabb távon a motorra illetve az adagolóra károsodást.
-
dozó
tag
Sziasztok
Lenne egy két kérdésem a hozzáértőkhöz.
Passat 3B5 1.9TDI az alapjárati fogyasztás a BC szerint üzemmeleg motornál 1,7 l/h, nem sok ez egy kicsit?
Az alacsony előtöltését a kocsinak tegnap beállítottam(szerelő nem volt hajlandó foglalkozni vele) Jó lesz igy ?
vagy próbáljam meg jobban a kék vonal felé közelíteni? -
dozó
tag
válasz Mágus2 #175023 üzenetére
Vezérlés csere 1,5 éve volt előtte is ilyen volt, most mikor az előtöltés állítottam az adagoló fedelén a sárga festékkel lezárt 3 lapu csavaron látszik hogy a fedélen valamikor állítva volt, ezt még ha akarnám sem tudnám vissza állítani, mert 3 lapu kulcsom nincs.
Amúgy a kocsi jól indul hidegen, melegen, a vegyes átlag az utóbbi 4000 km-en 5,7 l/100 km -
dozó
tag
Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy erre tud valaki valamit mondani? mi okozhatja a hibát?
Cím 01: Motor Címke: HGJ\06B-907-557-ALT.clb
Vezérlő alkatrész VAG szám: 8E0 909 557 R HW: 8E0 909 057 B
Alkatrész és/vagy verzió: 2.0L R4/5VS 0010
Szoftver kód: 0011501
Műhelyszám: WSC 06325 000 00000
VCID: 428BFC0A1E8FD75477-515A
2 hibakódot talált:
16519 - B1.-szonda 1
P0135 - 008 - fűtőáramkör elektromos áramkör hiba - időszakos - MIL BE
16517 - B1.-szonda 1
P0133 - 002 - túl lassú jel - MIL BE
Készenlét: 0000 0101A szondát nemrég cserélték pierburg került bele, az autó Audi A4 Avant 2005 2.0 130LE
Előre is köszönöm -
dozó
tag
válasz ujskodas #186418 üzenetére
Nem értek hozzá, német fórumon írták.
Márciusban a Skoda ügyfélszolgálata telefonon a következő információkat közölte velem: - A VW 508 00 mindig van töltve (0W-20, LL), 504 vagy 508 0,5 literig adható - Ha az olajat QI4-ben rögzített időközönként cserélik (15 tkm vagy évente), akkor a VW 502 00-at kell / kell használni. Az 504 00 vagy 508 00 szintén használható a QI4-ben. Minden, ami az 1.5. -
dozó
tag
válasz Winne #193678 üzenetére
Van valami konklúzió, hogy melyik ET lesz fixen jó, vagy a nem típusazonosoknál megvan az esély arra, hogy kell rá a központosító?
Az ET-nek szerintem semmi köze hogy kell -e központosító vagy sem, az ET- től függ hogy befele vagy kifele lesz a kerék a kerékagy, középpontjától. Gyáritól kisebb ET kifele hozza a kereket, a nagyobb befele viszi. -
dozó
tag
válasz yodamester10 #197276 üzenetére
A DSG is
-
dozó
tag
Sziasztok!
A CHH motoroknál mi az előírt vezérlés csere periódus, ha egyáltalán van, és kb. milyen összeg?
A kocsiban 190 000 Km van (2016). Egyéb extrém költségek ennél a futásteljesítménynél?
Akinek tapasztalata van írja meg legyen szíves.[ Szerkesztve ]
-
dozó
tag
Sziasztok.
Adott egy 2016 2.0 CR TDI 140 kW Passat Alltrack, óra állás 147 000Km vezérlés cserét szeretnék rajta elvégeztetni.
Kérdés, hogy az olaj szivattyút meghajtó szíjat is cserélni kellene, mi ennek a szíjnak a csereperiódusa? -
dozó
tag
válasz grizlisandor #200282 üzenetére
Köszönöm, akkor megoldom most csak vezérlés és hoszbordás szíj cserével, és a következő vezérlés cserénél (230 -250 000Km) cserélem az olajpumpa szíját is.
-
dozó
tag
válasz imyourfriend #201093 üzenetére
Mikor a csík eléri a 98-100% ha adottak a feltételek elkezdi a regenerálást a Soot Mas Calc. érték 19-22g körül lesz.
-
dozó
tag
válasz maximilian4 #201223 üzenetére
Passat B8-on teljes vezérléscsere, vízpumpával, hosszbordásszíjcsere, gen.szabadonfutó, csere, Br. 217 000Ft anyag munkadíjjal együtt mert csak igy vállalták, ebből a munkadíj Br.57 607 Ft.
-
dozó
tag
Igen az injektorok és a DPF állapotát ott tudod megnézni.
Kérdésem lenne, hogy az oil ash volume(olaj hamu mennyisége) az mit jelent. Ez jelenti a DPF telitetségét (regenerálás után sem csökken az érték).
Passat B8 esetén a VAG DPF az oil ash-t g-ban adja meg 80 g -nál van tele a szűrő akkor tisztitás vagy csere.
A VCDS literben adja meg, pld. 0,11l (nállam) a kapott eredményt beszorzod 400 -al, és megkapod g- ban. -
dozó
tag
válasz imyourfriend #201968 üzenetére
kap egy kályhacsövet a DPF helyére és megy tovább.
itthon lehet, hogy elmenne, de ha valahol kint rá mérnek a kocsira, akkor nélküle jössz haza. -
dozó
tag
válasz imyourfriend #202183 üzenetére
Mondjuk én szenzitívebb vagyok az ilyen dolgokkal kapcsolatban, rengeteg rosszat olvastam a dpf-ről így az kiemelt figyelmet kap, nagyjából minden második harmadik úton ránézek az alkalmazással.
Hiába nézel rá, ha leállítod mikor regenerál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Call of Duty: Mobile
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest