- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Szabi® #254020 üzenetére
A karakterek kidolgozottsága meg a sztori már megint egy totál más téma, ráadásul még senkit sem hallottam, aki szerint a két új rész jobb lenne az elődeinél ilyen téren. És igen, ismerem a videót. Valójában a nagyobb kontraszt érdekében hasonlították össze az 5-tel a játékot, ugyanis már a 3-ban sem voltak benne ezek már. Többek között azért, mert más irányba vitték el a Dunia engine fejlesztését, mások lettek a prioritások, egyébiránt pedig gameplay design-beli döntések, illetve technológiai korlátok állnak a háttérben. Mondjuk a 2 mondhatni szegényes növényzetével eljátszható volt az ágtöréses fizika, de a 3 trópusi környezetében már nem. Vagy nem lehet átlőni a fémlemezeken --> passzívan ráveszik a játékost az agresszívabb játékra, nem véletlenül vezették be a brutális késeléseket, a becsúszás/ugrás közbeni kivégzéseket. Arra szeretnék rámutatni ezzel, hogy kicsit árnyaltabb a dolog annál, minthogy elsilányult a cég. És már megint ott tartunk, hogy fel lehet hozni 1001 ellenpéldát, amiben előrelépés volt az elődjéhez képest a játék technológiai szempontból.
"És manapság színes műanyagot árulnak.Részletes kidolgozás nélkül."
Történet és gameplay szinten egész biztosan. Viszont a korhűn lemodellezett városok és építmények kidolgozottsága páratlan, és ez a teljesítmény megsüvegelendő. Aki pedig vevő ezekre, az nagyon sokra értékeli ezt. A Ubisoft nem csinál mást, csak azt, amiben igazán jó: hatalmas és kellően részletes világokat hoz létre, amit aztán megtölt ötlettelen, repetitív ám nagyon addiktív tevékenységekkel. És azt a szokásos minőséget általában hozzák is a játékok. Nem akarnak versenyezni más területen a többi játékkal, pontosan tisztában vannak vele, hogy nem tudnak. Jó ez nekünk? Nem annyira. Jövedelmező nekik? Egész biztosan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Energiaital topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- További aktív témák...
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- XBOX ONE S 500GB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Xbox Series X 1TB - 24 hónap garancia, vállalkozástól hibátlan működéssel!
- Aokzoe A1 Pro AMD Ryzen 7 7840U - 32GB+512GB
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen