Hirdetés
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokanin
aktív tag
Azért ez már kicsit durva. Ne mondja nekem senki, hogy az normális, hogy egy procit csak a legdurvább lapok bírják rendesen etetni. És ráadásul hibrid design mellett. Ebből is látszik, hogy mennyire a kényszer szülte ezt a kis mag nagy mag dolgot. Másképp képtelenség lett volna 16 magot bepasszírozni egyetlen prociba ilyen energiaigény mellett. Mert ugye, hogy nézett volna már ki, ha csak AMD-nek van 16 magos desktopja.
-
dokanin
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #26 üzenetére
Én úgy tudtam, hogy a K-s procik voltak azok amik tuningolhatók, ha a user szeretné. Azaz, ha többet szeretne kihozni belőle, mint amit papíron tud.
Itt azonban, most arról van szó, hogy veszek egy procit, amit nem akarok tuningolni csak berakom egy lapba és megy. Viszont teljesen máshogy fog menni, ha egyikbe vagy másikba teszem. És ez nem tuning, még akkor sem ha K-s nak nevezik a procit.[ Szerkesztve ]
-
dokanin
aktív tag
"Vagy vegyünk egy sportkocsit, amire meg van adva, hogy 3.0 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Ezt valamilyen gumival tudja, és akkor te megveszed, és teszel rá Debica gumikat, és megy 5.0 másodpercet a szett. A kocsi tudja jó gumival a 3-at, slick-el meg mondjuk a 2.8-at is. Bármikor tehetsz rá jó gumit,
de, ha ragaszkodsz a Debica-hoz, akkor érdemesebb lenne egy gyengébb kocsit választani hozzá."Hát a példád tökéletes. Ha egy kocsira ráírják, hogy 3.0 sec alatt gyorsul százra, akkor kb bármilyen megfelelő méretű gumival kell azt tudnia. Ha te a féktávot is szeretnéd rövidíteni vagy nagyobb tapadást szeretnél a kanyarokban, azaz tuningolnál megteheted. Vehetsz rá pályagumit, meg leültetheted, meg lecserélheted a fékeket kerámiára. De ez egyértelmű tuning.
Ha benyomod a kocsidon a sportfokozatot, az nem tuning hanem a cpu-k turbo-jához hasonló működési mód. Kicsit többet fogyaszt, de még mindig a gyári specifikációk szerint megy minden. Vagy legalábbis kellene mennie. Ahogy az Alder Lake-nek is. Szerintem. -
dokanin
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #97 üzenetére
"Nagyon el vagy tévedve. Rossz gumival nem tapad meg, csak nagyon óvatosan tudnál gázt adni, hogy haladjon a gép, köze nem lenne a gyárihoz."
Nagyon csodálkoznék, ha bemennék bármelyik autószalonba, rámutatnék bármelyik kocsira, majd választanék hozzá egy bármilyen gumit a választékból majd megnézném a gyorsulását és az nem egyezne a gyáriéval. Azt hiszem jogosan reklamálhatnék.
Természetesen most hagyjuk a versenygépeket, mert az a tuning területe. -
dokanin
aktív tag
válasz makkmarce #133 üzenetére
Na hát ez az. Versenygyorsulgattál, ami tuningnak számít. Én tökre elhiszem, hogy ott minden komponens baromira számít és rohadtul érteni kell hozzá, ha akarsz nyerni pár százalékot, ahogy a cpu tuningnál is pont ez van, ami rendben is van.
De amikor egy proci gyári specifikációjában megadják, hogy annak mi a teljesítménye, szerintem akkor az a korrekt, ha a userek 99%-át lefedő körben helyes értéket ad.
Jelen esetben ez baromira nem így lesz. -
dokanin
aktív tag
Kapunk ma tesztet?
Új hozzászólás Aktív témák
- ASRock 970 Extreme 4 AMD AM3+ alaplap
- Beszámítás! Asus ROG Strix Z370-H Gaming DDR4 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! ASUS ROG STRIX B450-F Gaming II alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! ASRock Z170 Extreme4 DDR4 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE B360 AORUS GAMING 3 WIFI Alaplap - Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen