- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az AI felé fordul az IKEA is
- iPad topik
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Milyen széket vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
Nincsenek illúzióim hogy ezekből bármit is látunk az idei játékoknál.Talán az Emulátorok profitálnak belőle.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
nyisziati
veterán
"A Khronos Group a fentiek mellett lassan átmenteni az OpenGL professzionális funkcióit,"
Ezt javítani kéne.
Plusz így ellentmondásban van a következő mondattal. -
julius666
addikt
Ahogy nekem átjön, ezek inkább a fejlesztők életét megkönnyítő dolgok, specifikusan a portok készítését segítik leginkább.
Illetve igen, a dxvk-hoz hasonló DX "emulátor" libeknek nyújtanak nagy segítséget. Kíváncsi vagyok gyakorlatban ez hogy fog jelentkezni, szoktam szerencsétlenkedni néha Linuxon való játékkal és az a tapasztalatom, többnyire jobban futnak a Steames játékok Windowst emulálva protonnal (stabilabbak), mint a "natív" portjuk...
Ha ez tovább javul, annak nagyon örülnék. -
aktív tag
Persze, mert a natívok többsége OpenGL-t használ, aminek a teljesítménye általában borzalmas a Directx-hez, de még a Windowsos OpenGL-hez viszonyítva is. Jó példa rá a Deus Ex: Mankind Divided, nem is értem, miért nem Vulkanra portolták, hiszen a Windowsosban az is választható api...
-
julius666
addikt
válasz Jesus_Shaves #7 üzenetére
Gondolom mert úgy volt a legkevesebb effort a porttal, hogy egy dedikált toollal fordították Linux alá a forrást, ami DX -> OGL kompatibilitási layert tud csak belekullantani a binárisba.
Szvsz Gabenék erősen elbaltázták a Steam on Linux bevezetésének időzítését technikai szempontból. A platform, a játék portok nagy része OpenGL + Xorg alapra készült így, a pár évvel rá elterjedő Vulkan + Wayland helyett.
Nyilván nem ilyen egyszerű a képlet, mert a Linuxos grafikai fejlesztések felfutását gerjesztette is a SoL (meg hát közvetlenül a Valve finanszírozta is egy részüket). Csak valahogy úgy érzem, az eddig elkészült Linux portok nagy része középtávon már megy a retyóba. Mert hasonló kompatibilitási réteg kell hozzájuk majd, mintha egyszerűen a Win verziót használná az ember protonnal, akkor meg már minek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Politika
- nVidia tulajok OFF topikja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPad topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Marvel Snap
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- További aktív témák...
- EVGA GeForce XC GAMING RTX 3060 Ti 8GB DDR6 256bit LHR
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- ASUS DUAL EVO RTX 2060 6GB - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs