Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Löncsi

    őstag

    válasz DRB #29 üzenetére

    Program sose fér közvetlenül a hardverhez, API mindig kell. Általában minél magasabb szintű, annál kényelmesebb benne kódolni (pl. Java), de lassabb. Jelenleg a GPU programozás gyors, de alacsonyszintű (OpenCL, CUDA stb.), HSa ezt akarja egyszerűsíteni.

    Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz DRB #29 üzenetére

    Az API-t azt tényleg hagyjuk most mert ez nem az. Ez az API és a hardver között lehet. De elsősorban a GPU compute a cél. A DX-szel nem akar mit kezdeni, egyelőre.
    A működés le van írva a cikkben. Megírsz egy programot OpenCL-ben mondjuk, de úgy, hogy csak az algoritmussal és a futtatással törődsz. A HSA Runtime lesz az a köztes réteg, mely helyetted elvégzi a párhuzamosítást. Ezután jönnek a gyártóspecifikus dolgok, amik a HSAIL kódot a fizikai hardverre fordítják.

    (#34) DRB: A konzoloknak van low-level API-juk, de mivel a hardver adott, így érdemes kézzel optimalizálni a kritikus részeket. Ezzel még így is sokat lehet nyerni. Persze nem kötelező, de az exkluzív címek azért néznek baromira jól ki, mert a fejlesztők megteszik.

    (#33) juzer78: Leegyszerűsítve ez lenne a lényeg, de nem API a HSA, hanem vISA. Illetve a finalizer felel a HSAIL hardverre való fordításáért. Külön optimalizáció pedig itt is kelleni fog. A HSA ad egy nagyon jó alapot, de a legjobb teljesítményhez szükséges a specifikus optimalizálás. A funkcionalitás persze nem szenved csorbát optimalizálás nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák