Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DRB
senior tag
válasz huskydog17 #42 üzenetére
Azt írta, de a cikkben meg az van, hogy ez a Java-ba épül be(mikor teljesen elkészül a projekt), mint valami új feature, többet fog ezáltal tudni a Java és nem egy újabb réteg lesz, ha meg mégis külön réteg lesz, akkor is API-ként funkcionál, szerintem. Mindegy, előbb-utóbb majd csak körvonalazódik minek is híjuk ezt az "izét". Egyébként meg nem annyira lényeges ez, csak én be akartam illeszteni egy kategóriába, de szemmel láthatóan nem nagyon sikerült, egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #42 üzenetére
Nem számít, hogy lassul egy picit, ha töredékmunkát kell belefektetned. [link]
Nincs baj azzal, ha valaki imádja az OpenCL-t, és szeret végletekig dolgozni a programkódon, hogy a lehető leggyorsabb legyen. Az viszont baj, hogy kevés programozó tartozik ide. Kell tehát valami megoldás erre. A HSA egy megoldás. Ez a mainstream programozóknak szól főleg. A hardcore programozók maradhatnak a megszokott terepükön, bár kérdés, hogy megéri-e, de a választás szabad.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #51 üzenetére
Nem kötelező OpenCL, jó a C++ AMP is, de ott a BOLT is, illetve más nyelv is támogatható.
Az OpenCL és a C++ AMP annyiban előnyös, hogy ha megírod a programot, akkor a HSA-t nem támogató hardvereken is menni fog csak lassan.
Manapság már nem gond az OpenCL kompatibilis IGP/GPU. Mindenki ilyet tervez. Nagyon sok cégnek már van is. C++ AMP szintén nem probléma. Ha a GPU/IGP DX11-es, akkor csak egy driver kérdése az egész.A serial CPU az egy szálú programkód. A TBB az az Intel Threading Building Blocks, ami több szálra optimalizálásért felel. Intrinsics+TBB szintén. Az OpenCL-C az lényegében az OpenCL C99-re épül, számos megkötéssel. Az OpenCL-C++ az az 1.2-es verzió C++ Wrapper. A C++ AMP egyértelmű.
Túl nagy gondot a HSA nem jelent sebességvesztés szempontjából. Főleg, úgy, hogy mennyire kevés a befektetett munka. Az OpenCL is driveren keresztül működik, illetve van AMDIL is. Az AMD is sok különböző GPU ISA-t támogat. Ezt legegyszerűbb vISA-val megoldani. A HSAIL kiváltja az AMDIL-t.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #54 üzenetére
A HSA nincs kiterjesztve dGPU-ra. Nem lenne értelme. Főleg az APU-nak szól ez az egész, illetve a partnereknél a SoC-ról. A dGPU-k hozzáadása később megtörténhet, de kérdés, hogy mennyi értelme van.
Benne van a cikkben, hogy a HSA MMU-val a teljes rendszermemória elérhetővé válik a CPU és az IGP számára. A memory copy minimalizálható. A sebességvesztés függ az adott programtól.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #56 üzenetére
Gondolom azért, mert külön memóriával rendelkeznek. A HSA legnagyobb előnye az lesz, hogy közös lesz a memória. De egyébként elméletben kiterjeszthető, szóval ez inkább egy döntés miatt alakult, így, mintsem valami hardveres limitáció miatt. Azért nem nehéz észrevenni, hogy a VGA-piac nem egy jövőbiztos terület. A mobil irányt látva meg pláne nem az.
Programtól függ a sebesség. Szóval általánosítani nem lehet.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest