- Gaming notebook topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Dell notebook topic
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi hangfal építés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Darthforce92 #4 üzenetére
Gyakorlatilag igen. A hardver szintjén nem, de azt nem tudni, hogy belül pontosan hogyan működik. Mondjuk ez a programozót úgy sem érdekli.
Itt van még két kép, hogy mit jelent ez csak a programozó szemszögéből:Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz julius666 #20 üzenetére
Már kész a HSA specifikáció. Most végzik az utolsó simításokat. A programozóknak lesz egy reference manual, aminek a .95-ös verziója már a vezetőségben és mindenkitől egy fejbólintást várnak. Az 1.0 is hamarosan oda kerül. A HSA runtime ezek alapján már draft specifikációkat kapott.
Az év második felében lesz kiadva az első fejlesztőcsomag a PC-re és nem sokkal később Linuxra és Androidra is. A konzolok esetében az MS és a Sony egyelőre csak a first party fejlesztőknek adja oda a specifikus SDK-kat. Később ezt bárki megkapja, de előbb a két cég be akarja tesztelni, hogy a multiplatform fejlesztéseknél mennyire működik jól. Itt a cél, hogy a konzolokra is egy forrást írj, és az menjen mindkét gépre.
A Kaveri lesz erre kitalálva PC-n és a konzolok, de az nem PC. Már most írhatsz rá programot Bolttal. Az béta verzióban van és publikusan elérhető. Ha ezzel írod a programot, akkor automatikusan kihasználja majd a Kaveri képességeit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem.
A konzolok APU-ja jóval több, mint a Kabini. Más az NB benne, újabbak a CU-k, egyedül a processzorrész egyezik meg, csak a konzolokban több mag lesz.
A Kabini/Temash az nagyjából olyan integrációs szinten áll majd, mint a Llano és a Haswell. Még a Trinity/Richland képességeit sem éri el (pár dolgot azért átvesz ezekből)(#26) vinibali: Nem hivatalosan igen. Meg most vannak hozzá szép színes képek is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz marcell991 #27 üzenetére
A HSA-nak egyelőre nincs definiált grafikus futószalagja. A hardvergyártók részéről nincs is tervben. Szóval, ha valaki ki akarja váltani a grafikus API-t, akkor írnia kell, hozzá egy grafikus futószalagot is.
A HSA nem változtat semmilyen API helyzetén sem. Kiegészíti azokat.
Az új konzolok grafikus képességeihez mindenképp a DX és az OpenGL lesz kiterjesztve egy új verzióban. Új shader modell mindenképp kell majd.
A konzolok API-ja azért "vékony", mert egy hardvert kell támogatni. PC-n sosem lesz ilyen egy API. De a HSAIL-lel lehet kezdeni valamit, hiszen ezzel mindegyik GPU előtt közös lesz a vISA.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz julius666 #35 üzenetére
A következő év elejére már ígértek programot (illetve a most létező alkalmazások is automatikusan profitálnak valamennyit a Kaveri extráiból). Az év végén a Kaverivel bemutatják ezeket. Alapvetően első körben az új generációs konzoljátékok portolását könnyíti meg, így erre használják majd. Itt majd szerepet vállal a Never Settle program, hogy a konzolportokat többmilliós példányban megveszi, és adják a hardver mellé. Ez biztosítaná azt, hogy akkor is készüljön el egy játék PC-s portja, ha csak Kaveri APU-n futtatható.
A Trinity és a Richland olyan integráció, ahol lehet profitálni a HSA-ból (már el is fogadták a HSA-MMU specifikációkat). A többi hardver, mint a Brazos, a Llano és a Kabini/Temash, vagy a Haswell már elég gyenge az integráció szintje szempontjából. A korábbi megoldások, mint az Ivy és Sandy Bridge gyakorlatilag nem jók erre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Publikusan ezek csak végleges formában lesznek elérhetők. De természetesen, ha jelentkezel fejlesztőpartnernek, akkor megkapsz sok olyan dolgot, amit a tömegek nem. Ami a programozóknak kell az a refmanual. Annak a 0.95-ös verzióját fel fogják tölteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen