- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahogy említettem a magas képfrissítésnél már az is tényező, hogy a szoftver, amit futtatsz, annak minden eleme tud-e szinkronizálni annyiszor. 120 Hz-ig ez oké, azért idáig elég sok szoftver eljut, persze vannak kivételek, de most azoktól tekintsünk el. Ugyanakkor 240 Hz-ig már jóval kevesebb szoftver jut el. Nem egy motorban azért hard limitek vannak 120-200 Hz környékein, hogy ne alakuljanak ki olyan hibák, mint például, hogy egy bizonyos futtatási sebesség fölött nagyobbat ugrasz. És az efféle bonyolult bugoknak a kezelése ma annyi, hogy az okot megkeresik, majd limitálják annak a szinkronizációját arra a szintre, ahol bug még nem él. Ahhoz, hogy kihasználj ilyen 240-360-500 Hz-es kijelzőket, muszáj a programokat is úgy írni, hogy ne legyenek benne szinkronizációs limitek, ami egyébként marhára nem egyszerű ám, mert amikor feltárod a problémát, és odaállítasz a vezetőség elé, hogy ki kellene javítani, akkor felvázolod a két lehetőséget, és a vezetőség csapkodja a zöld gombot a sebességlimitre, mert az olcsón kezeli a bugot.
Tehát ez nem csak egy hardveres probléma, hanem a szoftverek fejlesztésébe is jóval több pénzt kellene ölni, hogy az ilyen kijelzőknek haszna legyen. Nem véletlen, hogy 360 Hz-re már alig mozdult rá valaki, egyszerűen a szoftverek jelenlegi hibakezelése mellett (tisztelet persze a kevéske kivételnek, akik nem korlát beállításával javítanak bugokat) nincs értelme ekkora képfrissítésnek. Előbb változzon jelentősen a szoftverfejlesztéshez való hozzáállás, aztán lehet róla beszélni. Utóbbi pedig egy anyagi kérdés. Alapvetően a probléma megoldható, csak több pénzt kell belefektetni, de kérdés, hogy a játékos megvenne-e egy játékot, ha az alapverzió nem 60, hanem 80 dollárért jönne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- "ÚJ" ÁR/ÉRTÉK Bajnok Gamer PC i5 10600K RX 6600XT 1TB NVME SSD GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- "ÚJ" ÁR/ÉRTÉK Bajnok Gamer PC i5 10600K RX 6600XT 1TB NVME SSD GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Ryzen 7 Konfig
- Lenovo Munkaállomás: Xeon W3-2425/RTX A4000 16Gb/64Gb DDR5 Ram/1Tb Samsung SSD
- HP ProDesk PC // i5-4570 // 16GB DDR3 // Radeon R7 250 1GB GDDR5 128bit // 240GB SSD //
- IceRiver KS0 Pro x4 - 1280Gh - OC - extra
- 12gen/rtx3060/16gb ram/700w táp/1tb SSD/2tb hdd Wifis és Bluetoothos alaplap!!! Több mint 1 év gari!
- Félkonfig i7
- PC+Monitor+Billentyűzet! Ryzen 5 3600/GTX1660 Ti/16 GB DDR4 2933MHz/1TB NVMe M.2
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen