- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Riasztó topik
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- 3D nyomtatás
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolka78
senior tag
Köszi az írást. Tényleg jó, hogy megpróbáltad bemutatni ezt a kategóriát is. Teljesen laikusként nekem soha nem voltak előítéleteim a pedelec bringákkal. Kivétel amikor először megláttam, hogy egészen komoly mtb-k is vannak elektromos rásegítéssel. Erre már azt mondtam, hogy ez azért túlzás. Mert a komoly mtb sport, ha már sport, még ha csak valaki hobbi szinten is csinálja, akkor maradjon is annak, mindeféle rásegítés nélkül. De persze mint írtam, nem ismerem a pedelec mtb kategóriát(ha lehet-e egyáltalán annak nevezni). Így viszont , ezt az írást olvasva, már látom a létjogosultságát. Mondjuk én teljesen anti sportista vagyok. Nézni szeretek bizonyos sportokat, de csinálni nem. Ahhoz túl lusta vagyok. De azért a bringázás megmaradt. Általános közlekedési eszközként, meg túra, csavargó eszközként. Így nagyjából éves szinten 7e-8e kilométert tekerek bele a bringámba. És mivel számomra a bringának ez a felhasználási módja az ami a leginkább van, ezért pont a városi vagy a komolyabb túra pedelec bringákról hiányzik téma az írásodból. Mondjuk lehet csak azért mert ezeknek a felhasználását láttam eddig itthon is és külföldön is. Persze írtad, hogy elsősorban a saját tapasztalatod vezérelt az írásod elkészítésében, ami leginkább az mtb kategória, de az is látszik, hogy nem csak a személyes tapasztalatokat írtad le, hanem jobban tájékozott vagy a témában. Így a fentebb említett téma nekem kicsit hiányzik. Főleg, hogy szerintem mind a városi közlekedésben, mind a komolyabb, hosszabb csomagos túrázásoknál látom jelentőségét. Az írásodba és it a topikjában is sokszor felmerült, mi van ha az akku lemerül? Akkor lehet szívni és a dögnehéz géppel tekerni hazáig? Hát kérem szépen én Szerbiában egy bringatúrám kapcsán láttam egy német túrakerékpáros srácot, aki pedelec bringával ment. Nem kell ezt is rögtön leszolni, a srác bringája elöl-hátul fel volt málházva és még egy utánfutót is húzott maga után telepakolva. Ehhez azért kellett a rásegítés. De a lényeg, hogy amig pihizett és kajált a hegytetőn, addig 2 kisebb szőnyeg méretű napelemes töltővel töltötte az akkukat. Az egyik ráterítve az utánfutóra, a másik majdnem teljesen betakarta a bringát. És ahogy néztem eléggé vékonyak voltak ezek a töltők, gondolom kisebbre is össze lehet hajtogatni. Jó, persze ez minden esetben nem megvalósítható, de esetlg ez is opció lehet valakinek.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- Parfüm topik
- tipper34 károsultjai
- Renault, Dacia topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen