Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Beetlejuice

    tag

    Azóta tovább gyűrűzik a Rejoy saga:
    Üzenet:Rendelés azonosító #368944 Nem akarom eladni ennyiért a készüléket, de a weboldalon nem tudok kiválasztani semmilyen opciót. A zsanérja nem volt meghibásodva, és az eredeti állapotban vissza szeretném kapni.

    A válasz:
    Kedves Ügyfelünk,

    Köszönjük megkeresését!

    Valószínűleg egy rendszerhiba miatt nem tudja megtekinteni rendelését, amit már jeleztem az illetékeseknek és dolgoznak a javításán. Elnézését kérem a kellemetlenségek kapcsán és mindent megteszünk, hogy mi hamarabb megoldást találjunk rá.

    Köszönöm megértését és türelmét!

    Rendelés azonosító #368944 Értem, hogy műszaki hibáról van szó, viszont azt véletlenül sem szeretném, ha a Rejoy által kínált árajánlatot elfogadottnak tekintsék, esetleg átutalják a nevetséges 75.000 forintot, úgyhogy szeretnék megerősítést kapni, hogy az általam elküldött készüléket, az általam elküldött állapotban visszakapom (amiről küldés előtt fotókat is készítettem).

    Kedves Ügyfelünk,

    Jeleztem az illetékeseknek hogy Ön nem fogadta el az ajánlatot és semmiképpen sem szeretné elfogadni és szeretné ha visszaküldenenék a készüléket. Az illetékesek hamarosan keresni fogják és értesítik a továbbiakban.

    Köszönöm megértésés és türelmét!

    Erre 5 perce kaptam egy SMS-t, hogy elutalták a 75.000 forintot, és 1 munkanap múlva megérkezik... Azt mondanám, hogy eddig nem vagyok elájulva a Rejoy-tól...

Új hozzászólás Aktív témák