Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #374 üzenetére

    A driveresnek az a baja, hogy nem jelenik meg minden felületen és nagyon performance-killer. Ezért van ellene az AMD. Építsék a játékba az opciót, mert testre lehet szabni a mintavételt és a teljesítményigény is sokkal kisebb. A Maia 2 demójában mindössze annyi gubanc van, hogy nem fogadja el elsőre az opciót, hanem újra kell indítani a játékot.

    Mivel a megjelenő játékok 90%-a valamilyen szinten deferred render, így az AA kérdése fontos. Az MS a DX11-ben elő is írja a tetszőleges, minimum négymintás algoritmus használatát. DX9-ben nyilván számos kompatibilítási gond van, így ott még a játékban sincs tökéletes AA, driverből meg pláne kimarad egy csomó felület, és még így is kapod a komoly performance hitet. Ez a felhasználónak nagyon nem jó, mert 50%-ot veszít egy olyan eljáráson, ami némi munkával 20-30%-os erőforrásigény mellett is megoldható. Ez volt a StarCraft 2-ben az AMD problémája. A driveres megoldás túl sokat eszik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • tzsolesz

    nagyúr

    válasz TTomax #374 üzenetére

    Bevallom a Maffia 2 megjelenése előtt még csak nem is hallottam róla.
    Engem addig nem izgat a ruhák gyűrődése, hullámzása, lengedezése, és a lövéskor szétrepülő tárgyak, hulladék-darabok megmaradása, behorpadása, stb. effektusok, amíg ekkora erőforrás igénye van.
    Ezek ugye növelik a fizikai realitást a játékban, csak éppen egy erőmű kell hozzá, hogy legalább 60fps-el fusson.
    A másik: Attól hogy én ATI felhasználó vagyok, még nem vagyok hülye. Mint ahogyan te sem. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák