Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz zoltanz #16 üzenetére

    Ilyen csak a hálivúdi filmekben történhet meg.

    Egyébként örvendetes a hír! Nem tartom célszerűnek, hogy minden játékot "3* kell megírni", elképesztő pazarlás, amit egységes interfésszel részben ki lehetne váltani. És erre sajnos a majdnem hasonló hardver az egyetlen megoldás (különben nagyon magas szinten kellene definiálni a közös interfészt, aminek nem sok értelme lenne. Vagyis lenne, de megintcsak pazarló lenne (lsd. Android, ahol elképesztő teljesítménnyel van már a hardverben, mégse tudják teljesen kihasználni))

  • icons

    addikt

    válasz Sinesol #61 üzenetére

    Nem így megy a dolog, ahogy leírod sajnos.

    A konzolokra saját API van. Hiába hasonló a hardveres felépítés, mint a PChez, mivel az API más, nem lesz átjárhatóság a kettő között.
    A hardver csak egy réteg, amikor te programot írsz, akkor nem hardverre, hanem "API"ra írod azt, és az API dolga (illetve a driver-é), hogy azt hogyan fogja a hardver-en megvalósítani.

    Tehát: hiába lesz erősebb PCd, a játékok akkor sem feltétlenül fognak jobban/szebben futni, mert nem tudják olyan szinten optimalizálni, mint a konzolokra. Egy egyszerű példa: hány szálra írod meg a játékot? Konzolra rögtön ki tudod osztani, hogy az X szál mit csináljon, PCn viszont gondolnod kell az 1 száltól 8 szálig terjedő gépekre, és mindegyiken valamennyire futnia kell.

    Egyébként ez a bajban lehetnek a konzolok, ez nagyonis igaz:). A mostani PCs tendenciával számolva pár éven belül biztosan leelőzi a PC nyers erőben a konzolt (hisz PC-re megjelenő hardver (legalábbis ahhoz hasonló) kerül bele).

    Szerk: látom megelőztek :)
    Egyébként ez a win8 barkácsolás nem hiszem, hogy fog működni:) Pont azért, amit Razuel is ír. Sajnos a driverek nincsenek meg hozzá. Ahhoz, hogy most pl Androidos telóra Linuxot tegyenek kellenek a driverek a hardverhez. Amit a CM 10.1 vagy melyik verzióból szedtek ki.
    M$-éknak pedig nyilván nem fogja megérni kiadni drivereket hozzá, hiszen a fő bevételük a játékokból lesz itt is, mint a mostani generációnál!

    [ Szerkesztve ]

  • icons

    addikt

    válasz Dragon27 #71 üzenetére

    Amit félreértesz az az, hogy az AMD nem az Intel kárára fogja növelni a bevételét.
    A bevétele persze növekedni fog, de ez az Intel-t mit sem érint (ő a PC részt ugyanúgy uralni fogja, mint eddig...sajnos), az IBM, illetve a Cell (ami úgyszint részben IBM) kárára fog növekedni.

    Konzolpiachoz az Intelnek semmi köze nem volt, és úgy néz ki, még egy ideig nem is lesz. "Minden informatikai eszköz" piacon pedig az AMD az IBM-től veszi át a "részesedést" (vagy annak egy részét), ez az Intelt semmilyen téren nem érinti.

    (#69) MZperX75
    Látom Razuel válaszolt már :). Ha jól tudom, akkor az XBox-os (ezek szerint) Direct3D API sem egyezik meg a Windows-os társával.

    [ Szerkesztve ]

  • icons

    addikt

    válasz unrealnoise #99 üzenetére

    Én is gondolkodtam konzolon, mert tényleg jóval olcsóbban kijönnék. Viszont a PCmet másra is használom, tehát folyamatosan egy középkategóriás gépet kell magamnál tartanom.

    De a legnagyobb gond mégis az, hogy PCn Starcraft2vel, GTA-kkal, CoD4-gyel játszom, amik közül az első nem játszható konzolon, a többi pedig nem nyújt olyan élményt. Én sem értem, miért nem oldják meg a billentyűzet-egér kérdését. A kontroller sok mindenre jó, meg aranyos dolog, de FPS-ekben azért nem fogja kiváltani az egér+bill kombót (fél évig volt konzolunk, meg többször játszottam vele, de sose éreztem, hogy ez nekem most jó lenne:D)

    "egy konzolos azért konzolos, mert a többség tisztában van a rednszer, a plaform és a fix hardver előnyeivel."
    Ez nem igaz. Azért senki nem vesz konzolt, mert tudja, hogy mik a fix hardver előnyei (mármint a fix hardver zseniális, és én is naponta áldozok az oltárán, de emiatt nem fogok konzolt venni:)). A fix hardver az ok, amiért nem kell olyan gyakran gépet fejleszteni. És ez utóbbi miatt vesznek konzolt, illetve az exkluzív játékok miatt szvsz.

Új hozzászólás Aktív témák