Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cjvt3o

    aktív tag

    válasz tome.jr #9070 üzenetére

    Kipróbáltam ma ezt, nem voltam elérhető, beszéltem 1220-al másik számról.

    A ránézés annyiból állt, hogy azt mondta a hölgy, nem vagyok letiltva (be van fizetve a számla :) ).

    Azt mondta, hogy 10-20 percen belül küldenek valami frissítést a SIM-emre, de lehet, érdemes lenne lecserélni, mert már 3 éves, így jogosult vagyok ingyenes cserére. (Amiből az következik, hogy ha az általuk adott SIM-kártyával nem tudom igénybe venni az általuk nyújtott szolgáltatást, de a SIM kevesebb, mint 3 éves, akkor fizetnem kell, hogy kapjak egy jó SIM-et. Khm.)

    A frissítésnek nem látom nyomát (ismerős már végigjátszotta ezt amúgy, minden eredmény nélkül, szerinte jönni kellett volna SMS-nek), de végül is még csak 3 óra telt el a 10-20 perc lejárta óta. :)

    Igazából az lenne a megoldás, hogy 3 különböző telefonnal (2x, One, Blade) és 3 különböző kártyával össze kéne várni ezt a hibajelenséget, és akkor betámadni egy olyan Telenor kirendeltséget, ahol nem csak eladók, de sw/hw szakemberek is vannak, hogy tessék, itt vannak a minták.

    A telefonok és kártyák adottak, az összevárás problémás (üzleti előfizetések ugyanis mind), 10 ezer négyzetkilométeres körzetben pedig nem tudok olyan Telenor kirendeltségről, ahol vannak hw/sw szakik.

Új hozzászólás Aktív témák