Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cjvt3o

    aktív tag

    válasz tome.jr #9092 üzenetére

    Én csak azt szajkózom, amit mondanak nekem. :)

    Anno a céges előfizetés lejártakor is volt ilyen történet, a korábbi előfizetést szerettük volna meghosszabbítani, de határozatlan idővel. Az 1. ügyfélszolgálatos nem tudta, de visszahív. Nem hívott, a 2. viszont tudta, semmi akadálya, így és így kell kérni írásban. Megtettük, kaptunk választ, hogy rendben, tudomásul vették, hogy felmondtuk. 3. ügyfélszolgálatosnál reklamáltunk, hogy nem mondtuk fel, csak határozatlant akarunk, aki szerint csak valami félreértés lehet, írjunk levelet. Nem írtunk, ehelyett 4. ügyfélszolgálatost hívtunk fel, aki előbb a jogi osztályra, onnan pedig az Előfizetők Egyedi Összezavarását Koordináló Osztályra kapcsolt, ahol elmondták, hogy márpedig olyan nincs, hogy határozatlan időre hosszabbítjuk a hűségidő lejárta után a szerződést, viszont iparkodjunk azzal a felmondással, mert mindjárt automatikusan meghosszabbodik 2 évre, oszt akkor lesz nemulass. Folyamatosan az ÁSZF-re hivatkoztak, amiben ugyan én azóta se találtam meg, hogy mi is tiltaná pontosan a dolgot (pedig más ügyből kifolyólag muszáj volt töviről hegyire átnéznem mellékletestül), de végül úgy döntöttünk, váltunk előfizetést, mert se időnk, se energiánk ezzel foglalkozni tovább.

    (És akkor még a más szolgáltatótól telenor üzleti előfizetésbe áthozandó magánszám igaz történetét le se írtam. :) )

Új hozzászólás Aktív témák