- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
robyeger
addikt
válasz wednesday #29 üzenetére
xbox720-nál IBM Power7 proci lapkát rebesgetnek, azért az merőben más egy x86 kompatibilis CPU-hoz képest, attól hogy ott is esetleg a GPU AMD-s gyártmány lesz
Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
-
nagyúr
válasz wednesday #282 üzenetére
Kénytelenek lesznek, mert a Jaguar core nem jó PC szintű számításra.
A komoly dolgokra be kell fogni a GPU-t, ez is a tervük szerintem és ezért közös a memória is (vagy esett APU-ra a választás).
A vezető tervező ki is emelte ezt előadásában hogy a GPU-t tervezik használni általánosan is.Ha a killzone pl tényleg egy PS4-en futott ott azért látható pár olyan fizikai effekt amit tuti nem a CPU számolt.
(ruhák, kötelek szalagok lobogása, gőz, füst, pára és vízesés... stb.)[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Komplikato
veterán
válasz wednesday #287 üzenetére
Ez a PhysX példa rendkívül rossz, pláne a szövet fizika emulációs témában. Az miért az API hibája, hogy hülye látványelemekre pazarolják? Pont nem erre lett kitalálva. Csak egyszerűbb volt kismillió plusz szikra, tűz és füst effektre pazarolni. Volt a PhysX-hez azért 1-2 értelmes játék, ahol játékmenet része volt a fizika.
Én a témában azt nem értem ATI/AMD mivel szarozik évek óta?
Az első fizikai demók az X800 kártyákon futottak (esős jelenet, vízcseppek fizikája), utána volt AI és útszámítás demo X1600-ra, meg ezer ígérgetés Havok és később Euphoria motorok gyorsítására. Aztán azóta is kb. semmi. Itt se az API hibája ha a játék menet nem használja ki ..."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz wednesday #292 üzenetére
" Tehát PhysX-et támogató VGA nélkül el sem indulnának a játékok, mert itt nem arról van szó, mint a "látványelemeknél", hogy kikapcsolom, bekapcsolom."
Azért volt ilyen játék, nem is egy. Csak mondjuk a többi tízezer meg nem ilyen volt. Most lehet lusták voltak a készítők, vagy nem akarták korlátozni HW ügyileg a leendő vásárlókat. Ezért kellett volna MS-nek kiállnia valamelyik API mellé.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Új hozzászólás Aktív témák
- Divinity: Google Pay használata Magyarországon
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen autót vegyek?
- Fallout 4
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen