Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kizárt, hogy mindet arra írnák. Egyelőre ez nagyon képlékeny. Szerintem az első körben úgy lesznek tervezve a játékok, hogy az gyorsuljon IGP-vel. Amelyik játék esetében ez nem lehetséges, az konzol exkluzív lesz és kész, de a fejlesztőknek is szükségük van legalább másfél évre, hogy hatékonyan tudják használni a konzolok hardverét.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #10 üzenetére
Például mit csinálsz azokkal, akiknek nincs a gépükben egy Kaveri APU? Első körben mindenképp olyan dolgokra lesz ez az extra képesség használva, ami vagy nem megterhelő, így a CPU elbírja, vagy kikapcsolható, így szimplán vizuális vagy hangbeli extrát jelent.
(#11) Godlike79: A konzolport akkor is attól függ majd, hogy a fejlesztő a port minőségét leszarja, vagyis normális hozzáállás mellett készíti el.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Így jönnek idén a mobil termékek: AMD Richland (március) - AMD Kabini (május) - Intel Haswell (június) - AMD Temash (július) - Intel Bay Trail (november)
A Haswell és a Richland küzd majd egymással. Kb. olyan lesz, mint a korábbi versenyek. A CPU-ban jobb lesz a Haswell, míg GPU-ban és a hozzá tartozó szoftvertámogatásban az AMD marad az élen.
A Kabini/Temash és Bay Trail az ultra alacsony fogyasztású szinteken küzd majd. Az előzetes adatok szerint a Bay Trailnek nem sok esélye van, főleg úgy, hogy a piac legrosszabb teljesítmény/fogyasztás arányú GPU-ját rakták bele. Viszont előrelépés lesz a mostani Atomokhoz képest, hogy használni is lehet majd, mert lesz hozzá működő grafikus driver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz t72killer #58 üzenetére
A Jaguar CPU teljesítménye nagyobb, mint egy Atomé. De a Bobcat is sok helyen gyorsabb. Egy Brazos, vagy egy Kabini a előrelépés az Atomhoz képest.
Nem hiszem, hogy a 15 wattos osztályon belül a mainstream CPU dizájn jobb, mint a low-power. Azonos órajel mellett a Bobcat képes hozni a mainstream dizájnok teljesítményének 90%-át. Egy Jaguar mag már konkrétan hozhatja a mainstream teljesítményt egységnyi órajelen. Az a baj, hogy az emberek agyába beleivódott a 3 GHz-es teljesítményszint a processzorokról. Azokhoz képest tényleg gyenge egy Bobcat és egy Atom mag, de ha azonos órajelen nézed, akkor már nem ilyen egyértelmű a helyzet. És az ULV szinten nem 3 GHz-es órajelek vannak, hanem 1 GHz-hez közelítők.Persze a mainstream dizájn így is jobb lehet, de a sokkal az már kérdéses. Maximum 20-30%-os különbség van. Azonos órajelen persze.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kleinguru #39 üzenetére
Lehetséges, de igazából gondolom az AMD fejében is az fordul meg, hogy a fejlesztők rá lesznek kényszerítve a next-gen konzolokkal az adatpárhuzamos programozásra. A jelenlegi adatok szerint az új gépek nem adnak nekik más utat. Ezek mellett érdemesebb a PC-n is a konzolos felépítéshez hasonló procikat bedobni.
Az Adobe már rég OpenCL-re fejleszt. A CUDA-t megtartották, de csak azért, mert az megmaradt a régi kódból. Az OpenCL-t viszik tovább a későbbi fejlesztésekben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz t72killer #65 üzenetére
Annyival biztos, de ne feledd, hogy a következő körben már a gyártók is kényszerítve lesznek a pici dizájnoknál az egycsatornás kialakításra. Az Intelnél a Haswell ULT1 dizájnnál az ide szánt lapkákban letiltják a második memóriacsatornát, hogy a gyártóknak még csak a fejében se forduljon meg a használatba vétele. Tehát az, hogy elvileg ott van a lapkában a következő körben nem jelent majd semmit. Az AMD elvileg a saját ULT kategóriájában inkább a Kabinit rakja be, mert annyira pici alaplapra van szükség, hogy a Richland nem éri meg. Az Intelnek nyilván azért éri meg, mert nincs egy Kabinihez mérhető fejlesztésük, így a Haswellt kell lehozni a memóriacsatornák butításával.
(#66) kleinguru: A CS6-ban már minden gyorsított effekt kapott OpenCL portot. Pont az Apple miatt csinálják, mert kiszámíthatatlan a cég, így jobban jár az Adobe, ha mindenki által támogatott API-ra épít. Ezzel nem érik majd kellemetlenségek a felhasználókat, ha az Apple esetleg hardvert vált.
Az Intel kezét is megkötik a fizika törvényei. Ők sem tudnak más irányba menni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz t72killer #68 üzenetére
Ez nem attól függ. A gyártók a dizájnra vannak rákényszerítve. Subnoti, ultravékony, vagy ultrabook az mindegy. A dizájnon ez változtat, mert a lapkában van letiltva a második csatorna. Az Ultrabookban szerintem több kétcsatornás dizájnt fogsz látni, mert azokért 800-1000 dollárt is el lehet kérni, vagyis megéri egyedi alaplapot tervezni. Az olcsó 600-700 dolláros megoldásoknál valszeg egycsatornás vezérlő lesz befogva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz t72killer #75 üzenetére
Az Intel OpenCL drivere is elég jó már. Az a fő gondjuk, hogy ezeket a szoftveres projekteket az AMD-re írják, mert az AMD APP SDK számottevően előrébb tart. Az NVIDIA van lemaradva az OpenCL driver szempontjából, de ők a CUDA-ra koncentrálnak. Ez a része érthető.
A WinZip-et próbáltam az elég jó az Intel OpenCL driverén is. A Photoshoppal már vannak gondok, illetve a VLC-vel is. De ez nem a driver hibája, hanem onnan ered, hogy az App SDK is így van felépítve, hogy az AMD csomagját jelentős előnyben részesítse. A WinZip azért megy nagyon jól, mert ott a fejlesztők a 16.5-öt elkészítették az App SDK-val, míg a 17-be került egy Inteles verzió az Intel SDK-jával.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kriszpontaz #79 üzenetére
OpenCL-es de-noise szűrő, ami megy mindenen. OpenCL-es GPU scaling, ami csak az AMD APU-kon megy (szándékosan le van korlátozva, mert a többi hardveren lassít). Illetve OpenCL-es SteadyVideo, elvileg ez is megy mindenen, ami támogatja a cl_amd_media_ops kiterjesztést, de egyelőre csak az AMD hardverek tudják ezt.
(#81) HeavyToys: A 4K-t most is tudja a Trinity. Az UVD 3.2 UHD-ig is dekódol, de ezt csak 1 GHz környékén. 500 MHz-en 4K a max.
10 bitre szerintem semmi esély. Az majd a HVEC-nél terjed el. A H.264-nél még normális 10 bites codec sincs, így felesleges hardvert csinálni rá.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen