Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mekka_kola

    tag

    A héten szervizbe viszem a pár hete vásárolt készülékemet a korábban is említett problémám miatt (jobb-középütt nem érzékel a ceruza rendesen). Felhívtam a +36-80-726-7864-es számot, ahol kifogásolták, hogy GSM Home-tól szereztem a készüléket, pedig az orrom előtt bontotta fel a csóka a dobozt, többoldalas garifüzetet kaptam hozzá, és minden stimmel (xeh, knox 0x0). A bolt szerint nagykerből van a cucc. Kérdésem az, hogy szerintetek tudom érvényesíteni a prémium garit? Ha már Note 3-at vettem, amihez elvileg jár a prémium szervíz (be is van regisztrálva a +2 hónap), akkor ne nekem kelljen már rohangálnom, hiszen ez is a Samsungtól jött (csak 234 eHUF helyett 185 eHUF volt). Valaki csinált már ilyet, vannak az ügynek buktatói?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák