Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adequate_cou

    senior tag

    Válasz: Samsung Galaxy Note 3 - ébresztő probléma Érkezett: 2013. december 05.
    Tisztelt XY!

    Köszönjük, hogy kérdésével hozzánk fordult.

    Az Ön által leírt jelenség szervizes beavatkozást igényel, így kérjük, legyen szíves felvenni a kapcsolatot egy Önhöz közel eső márkaszervizünkkel, ahol kollégáink szívesen és örömmel segítenek.
    Örömmel tájékoztatjuk, hogy az Ön készüléke prémium kategóriás, így a www.samsung.com/hu oldalon történő regisztrációt követően a My Samsung profilon belül Prémium Assistance és Házhozmegyünk szolgáltatásokat is igényelheti hozzá. Ezek előnye, hogy Önnek nem kell befáradnia márkaszervizünkbe, hanem kollégáink házhoz mennek a készülékért, és a javítás idejére cserekészüléket is biztosítanak.

    A https://my.samsung.hu/assistance linken bővebben is olvashat ezekről a lehetőségekről.

    Bízunk abban, hogy válaszunk teljes körű és hasznos volt Önnek. Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat

    Sablonválasz, megvárom, hogy újra jelezze a hibát a készülék, felveszem és majd megmutatom a szervizesnek, hogy nem egybites user kefél el valamit.

Új hozzászólás Aktív témák