Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • banhammer

    veterán

    válasz Lacko84 #9021 üzenetére

    "Érdemes kintről pontosabban Londonból hozatni??"
    Ha olcsóbb akkor igen.

    "Arra milyen garancia van?"
    Itthon szerintem semilyen.
    Jobban jársz ha felhívod a Samsung Magyarországot és ők megmondják a tutit vagy írsz nekik emailt.
    Telefonszám: 06-80-7267864
    Hétfő – Péntek, 8-20 óra között
    Email

    "Gondolom mivel kinti nem lehet igényelni a helyszíni javítást ha bármi gond van?!"
    Csak a Magyarországon vásárolt, hivatalosan a Samsung által forgalomba hozott készülékekre érvényes ez.
    A sufni mobilboltos készülékeknél nem, mert azok az esetek 100%-ban szürke importosak.
    Ha valahol egy évvel árulják a Note 3-at az tuti, hogy szürke importos, ha 2-vel akkor gyári Samsung garanciás.
    Beregisztrálod a készüléket és megkapod a prémium garanciát.

    "Azt csak az itthon vásárolt telókra érvényes??"
    Lásd fentebb.

    "Tmobilnál van előfizim ha nem éri meg kintről hozatni akkor ott vásárolnám meg társkártyára! Mi a véleményetek?"
    Ha úgy olcsóbban jössz ki akkor ott vedd meg, az 100%, hogy gyártói garanciás lesz.

    Ha igényled írok pár címet ahol 100%, hogy gyártói garanciás Note 3-at tudsz venni (ha van).

    A téma összefoglalót is érdemes elolvasnod!

    [ Szerkesztve ]

    \m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

Új hozzászólás Aktív témák