- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 33 280 mAh csak elég lesz
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ASUS ROG Ally
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
PROHARDVER!
sᴧᴍsᴜɴɢ ɢᴀʟᴀxʏ Note 3
Olvasd el a topik összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrJaka
aktív tag
válasz Luser2000 #3781 üzenetére
Hasonló cipőben jártam Én is, miután beregisztráltam a készüléket a samsung oldalán (ami mint tudjuk semmit nem jelent) felvettem velük a kapcsolatot, hogy a regisztrációm rendben van-e és jogosult vagyok-e a prémium garanciára.
"Természetesen máris leellenőriztük az Ön által elvégzett regisztrációt, és örömmel tájékoztatjuk, hogy a rendszerünk nem érzékelt hibát, a regisztráció megfelelően lezajlott, így a készülékhez valóban igényelhetők a prémium szolgáltatások, a Házhozmegyünk, illetve a Prémium Assistance, amelyekről a https://my.samsung.hu/assistance linken tájékozódhat."
Huawei Mate 20 prO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen