- TCL LCD és LED TV-k
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
- RAM topik
- HP notebook topic
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
ma A Huawei Watch Fit 3 mellett a Watch 4 Pro és a kisebb Watch GT 4 is új színben mutatkozott be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bejutott az európai 5G-be az Amazon
it Felhős üzletet kötött a Telefonica és az Amazon, ezzel utóbbi bejutott az európai 5G-s szektorba.
-
PROHARDVER!
sᴧᴍsᴜɴɢ ɢᴀʟᴀxʏ Note 3
Olvasd el a topik összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
apaszka
veterán
válasz Peterson_ #23192 üzenetére
Bocs a dupláért, de lejárt az időm!
Szóval, mikor szidjuk a hibás, vagy gondot okozó SIM--et gondolnád, hogy vagy "5 oprendszer" fut rajta?
Mert ez a valóság. Közel annyi a tudása mint egy telónak.
De mivel ezt kapjuk, és természetes, így csak rakjuk bele, és gondoljuk egy egyszerű vacak! Pedig tényleg nem erről van szó!https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
apaszka
veterán
válasz Peterson_ #23262 üzenetére
Nem semmi!
Én már a fogyvédőkkel egyezkedek. A Lenovo most írt a faccen,hogy egyeztetnek gyors mert nem akarnak balhét!
Én csak annyit írtam,hogy a 74 email-emre eddig nem igen reagáltak. De jegyzőkönyveztem,és panasz-könyveztem a dolgot,így egyből keresik a megoldást?Elegem van belőlük!
A szerviz azt írta utolsó előtti levelébe,hogy biztosan nincs jól konfigozva a hálózatom itthon,de amúgy is legyen elég a 120/10 Mbit/s helyett a 8/10 Mbit/s .
Készítettem egy videót itthon azonos feltételek mellett a 3 laptopról,és az elérhető sebességeikről,és elküldtem nekik,azzal a válasszal,hogy legyenek szívesek elhinni,hogy nem vagyunk nagyon pancserek,hiszen az egyik fiam pont ezzel foglalkozik. Kutató,és fejlesztő mérnök egy világcégnél. Ennyit eltudunk dönteni,hogy hardveres gond van az új össze cseszett laptoppal. Mert ugye zsír újan küldtük nekik vissza,és karcosan adták vissza ráadásul!![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
adequate_cou
senior tag
válasz Peterson_ #23312 üzenetére
Egy hete írt a Samu, hogy az én ügyem is kivizsgálás alatt van, most rájuk írtam, hogy kicsit sürgessék meg mert egy hét eltelt. Nem hiszem, hogy egy hete egy akkucsere miatt leveleznének.
Neked sok szerencsét, írd meg holnap, hogy hívtak-e!
Bár lehet, hogy nekik sem válaszol a tmax
[ Szerkesztve ]
-
adequate_cou
senior tag
válasz Peterson_ #23312 üzenetére
No, hívtak?
Nekem válaszolt a Samsung support: Ugye az volt a bajom, hogy nem hajlandóak kijönni házhoz hanem el akarják vinni a készüléket, ezt a választ kaptam:
Tisztelt XXXXXXX!
Sajnálattal értesültünk arról, hogy a GT-N9005 típusú XXXXXXXXXXXX imei számú készülékével probléma adódott.
Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
A bevizsgálás során szervizünk nem javítást végez, hanem szakvéleményt készít a meghibásodásról. A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk kérését elbírálni.
Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe.
Gyors-szerviz pontjainkat az alábbi linken tekintheti meg:
http://www.samsung.com/hu/support/servicelocation/
de telefonos ügyfélszolgálatunknál is érdeklődhet a legközelebb eső szerviz felől.Tájékoztatjuk, hogy lehetősége van igénybe venni Prémium Assistance szolgáltatásunkat is, melynek részleteit az alábbi linken tekintheti meg:
https://my.samsung.hu/premium-assistanceA hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:
1. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
2. Békéltető Testület, vagy
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.
További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.
Budapest, 2014.10.17
Tisztelettel:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat[/IErre már nem teljes mértékben hivatalos nyelvezetet használva válaszoltam. Fel se fogták mi a bajom, vagy, hogy mit írtam arról, hogy mi történt. Felhívtam a call centert. Ott a kedves hölgy sem értette mi van, azt mondta válaszoljak erre a levélre és akkor már szerinte rendben lesz és felfogják mit akarok. Most várom megint a választ.
[ Szerkesztve ]
-
b.bela1
őstag
válasz Peterson_ #23389 üzenetére
Én nem értem a "jellegzetes" hibákat.
Soha nem volt magyar, magyar garis telóm, de soha nem ismertem az adott teló jellegzetes hibáit.
Sőt, soha egyiket sem kellett javítani.? Fogalmam sincs, hogy néz ki egy szrvízes.
Nem vitrinben tartom a telókat, sőt!
Lehet, ez csak nekem furcsa.[ Szerkesztve ]
Aki bárhol, és bármikor tud nevetni az élet dolgain, az megéri a súlyát aranyban. Notesz5 C csodálatos blekzafír gyöngyszem
-
Prien
addikt
válasz Peterson_ #23398 üzenetére
B-tel vétel a telefonom, semmi recsegés, tök masszív az egész, keret is rendben van, nemrég ellenőriztem. Far zsebben hordom meló közben, de kabát belső zseb és táska is előfordul.
Szilikon tok, fólia + még egy beledugható kínai műbőr tok, mert én is szeretek vigyázni a dolgaimra.Nem mondom, hogy nincs minőségi szórás a telefonok között, mert biztos van, na de ekkora ?
A kevés is több a semminél.
-
adequate_cou
senior tag
válasz Peterson_ #23403 üzenetére
Akkor sok sikert, én arra számítottam, hogy ezek után szó nélkül kimennek hozzád.
Ez a házhoz megyek szolgáltatás elég gagyi úgy, hogy ha másodjára van nagy gond a telóval akkor a szerviz önhatalmúlag nem nyújtja a szolgáltatást. Ennyi erővel reklámozhatnák úgy, hogy egyszeri a dolog.
-
apaszka
veterán
válasz Peterson_ #23403 üzenetére
Ennél csak az én ügyem érdekesebb.
TMX-de laptop részleg. Ma elvitték futárral , és állítólag már csere utalvány jön.
Négy nap alatt sikerült eddig eljutnom. Az üzlet behívott, hogy miként értem el, mert ők is kaptak másolatot mindenről...... azután, hogy balhéztam a szervizel mindenféle anomáliák előjöttek a géppel........
Szóval nem könnyű!
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
apaszka
veterán
válasz Peterson_ #23475 üzenetére
Igen, viszont neki tiltva is lett előtte, így már nem tiszta az egész.
Ha nem saját hiba miatt kell ilyenhez nyúlni, akkor én is megtenném.
Azért a samut ez miatt nem sajnálom. Ez a KNOX egy szemét dolog, mivel nem választható opció!
Ebben egyet is értünk.https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
PeLa87
aktív tag
válasz Peterson_ #23558 üzenetére
Nem tudom nálad miért szórakoznak ennyit... Én eddig 2x jelentettem hibát és kijöttek... De jövő hónapban ismét fogok, mert a gyári visszaállítás után is magától bekapcsol a kamera alkalmazás és ugyanolyan gyorsan merül... (akksit nem cseréltek mert nem volt a szervizesnél)
Megbízható és olcsó tárhely: https://cweb.hu/ugyfeladmin/aff.php?aff=99
-
gabesszg
aktív tag
válasz Peterson_ #23571 üzenetére
Pedig tegnap szinte fillérekből meg lehetett volna oldani (t-mobile akció(+kamera=eladás) ) de én is úgy voltam, hogy már azért sem és hagyományt bontok azzal, hogy egy telefonom marad 2 évig (jövőre bízom benne, hogy jó kis újdonságokkal fog szolgálni a Note 5 ). Telemax meg rájött, hogy az üzemanyag ára csökkent és mégis belefér az a keretcsere
-
laci0530
senior tag
válasz Peterson_ #23603 üzenetére
Örülök, hogy összejött, nem árt sosem, ha az ember kicsit vaskosabban áll ki a multikkal szemben az igazáért, eddig nekem is minden alkalommal sikerült keresztülvinnem, amit szerettem volna (ilyen, vagy olyan jogcímen: panasznak helyt adás, méltányosság, kompenzáció, jóváírás, stb..)
Ha a Samunál meglátják, miben kopott el az S-pen, még jobban is elsülhet a dolog a továbbiakban.
-
apaszka
veterán
válasz Peterson_ #23651 üzenetére
A kijelzőnek is van "szórása"! Van itthon 2 db S3 is. Nem egyforma a kettő kijelzője ,pedig egy idősek kb,és egyszerre cserélte a prémium szervizes itthon a kijelzőket annó!
A fiamé szebb valamivel!De ugye a Samu szállította a Nokia kijelzőit is! Mikor megvettem az N8 at,ott minden harmadik volt csak jó,és mégsem akarták cserélni,mert mondották,így is használható,hogy a színek szarok! Persze nekem 3.ra cserélték újra!
De ott is nagy szórása volt a kijelzőknek.
Ez szerintem maradt így! A szerviznek szánt kijelzők amúgy is a gyengébbekből valók. Sok helyen,és régen is ez volt az elfogadott .
Tehát a tuti jó a boltba,a jó a szervizbe,a ípp,hogy jó pedig a fekete piacra!Ha nincs igazam a dologban,én elhiszem nektek.
Meglehet győzni engem.
Viszont erre is van esély.Annó az AKAI hangszórók idején is ez volt a valóság!
Ott voltam a szelektálást ellenőrizni.
100% os AKAI -SANYO
80%os Videoton
70% os szervizeknek.
50 % os ellopható a kis szerelőknek. A megsemmisítés többe lett volna![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
laszlolczka
őstag
válasz Peterson_ #23651 üzenetére
Fr után tedd fel a magyar független romot,ezután tedd fel ezt Note3 UPSM Emergenci Mode apk fájlt.Ehhez XPosed szükséges.Valami sötét hátteret szintén beállitasz,és nagyon jó üzemidöt fogsz kapni.
-Házas?igen már tiz éve.Gyerekek?Igen kettő.Állatok?-á tök kulturáltak.
-
laszlolczka
őstag
válasz Peterson_ #23659 üzenetére
Igen tudod rootolni,pár hozzászólással feljebb apaszka fórumtárs linkelte az oldalt.Az emlitett apk lényegében olyan mint az S5-ben lévő Ultra Power-fájlokat tudsz hozzáadni-tiltani mik fussonak a háttérben.Én az alap beállitásokkal használom,két napot nagyon simán viszi.
[ Szerkesztve ]
-Házas?igen már tiz éve.Gyerekek?Igen kettő.Állatok?-á tök kulturáltak.
-
allein
addikt
válasz Peterson_ #23659 üzenetére
Én ehhez nem értek és inkább a samsungra bízom Rosszul fogalmaztam, frissítés már történt de valami nincs rendben a készülékkel. Amikor megvásároltam a készüléket az eladó azt mondta, hogy rakott rá valami romot amitől nem veszett el a garancia. Miután kifizettem a készüléket bementem egy Samsung szervizbe csak, hogy tudjam minden rendben van-e a garanciával. Rákötötték egy monitorra, nem történt semmi. Ezután a samsungos fogta a készüléket és bement a kollégájához, mikor kijött azt mondta, hogy lehet mégis gond lesz. Nem jelentette ki egyértelműen, hogy minden rendben van.
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
bbubby00
őstag
válasz Peterson_ #23849 üzenetére
Most volt nálam a szervizes csákó. Egyből megismerte a hogy látta már ezt a képet valahol. Igen, nálad is ő szervizelte a mobilt, a ballonos képről rémlettél neki
Knox nézés eszébe sem jutott, csak a garit skubizta meg és ennyi. Eddig talán ő volta legjobbfej a szervizesek közül!
Ismét hatalmas pacsi a Samunak a garijuk miatt[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
apaszka
veterán
válasz Peterson_ #23855 üzenetére
Én úgy tudom, hogy az első évben míg az alap gari ideje van, nem kérik a számlát.
Aztán a második évben amit a regisztráció után adnak, onnantól már kérik, hogy jogos e?
Mert a weboldalon betudsz regisztrálni, nem teljesen tiszta készüléket is.
Pl Én is beregisztráltam a régi S3 amat simán. Van számlán de nem áfás, és Görög volt a telóm.
Kihívtam a prémium szervizt.
Már mielőtt kijött a srác, felhívott, hogy ugye tudom, hogy egy év a garancia, mert Görög a telóm, és Angol nyelvű a garancia füzetem?
Mondtam értetlenül, hogy én neeem tudtam... (360.napon hívtam ki őket)
Na de teljesen felújította a srác, sőt két nap így jött.első nap az alapokat cserélte, másnap hozott új kijelzőt mert beégett. Viszont nem volt kék nála az első látogatáskor.
De akkor szét fényképezte a telefont, és a papirokat. Root, és semmi nem volt rajta akkor természetesen. Előtte is volt , és mikor kilépett, már repült is rá a CM.Ja és ekkor mondta a szervizes, hogy ez így működik. Első évben simán megy a csere, de másodikban kérik a számlát ami áfás legyen.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest