Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Something_

    őstag

    válasz Tuz #6722 üzenetére

    d) A javítás helyéről:
    Az 1 év Akciós árú és 1 év EU garanciás termékeknél a jótállási (és szavatossági) igény üzletünkben 1203 Budapest, Kossuth Lajos utca 89.-ben érvényesíthető nyitvatartási időben, hétfőtől - péntekig 10h-17h-ig. Kérjük, egyeztessen időpontot, szervízünk telefonszáma: +36-70-210-8386 és e-mail címe: szerviz@ujmobilok.hu. A futárszolgálattal illetve postával érkezett készülékeket abban az esetben vesszük át, ha a csomagolás sérülésmentes. A termék oda- visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodni. A futárszolgálat illetve postai költségek minden esetben a vásárlót terhelik utánvétes csomagot, nem veszünk át! A HU gyártói garanciát a mobil telefont meghibásodása esetén a mobil gyártó országos hálózatában lehet érvényesíteni.

    e) FONTOS:
    Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy NE frissítsék a készülékükön a szoftvert, mert meghibásodásokkal járhat, aminek javítási költsége a Vásárlót terheli!
    Ilyen hiba például, ha megáll � megfagy - lefagy a telefon szoftverfrissítés közben, nem kapcsol be, illetve nem helyes a nyelvi telepítés, stb... Ha egyszerű szoftverfrissítéssel megoldható a probléma, akkor a javítási költség minimális.

    :W :DDD :W :DDD

Új hozzászólás Aktív témák