- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Hobby elektronika
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
PROHARDVER!
sᴧᴍsᴜɴɢ ɢᴀʟᴀxʏ Note 3
Olvasd el a topik összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
iSonic
addikt
-
-
trapi80
tag
válasz Luser2000 #1996 üzenetére
Igen, szerintem jól látod, de nekem nem kell áfás számla, elég a nullás is. Persze csak abban az esetben ha a Samsung elfogadja, de ha jól tudom ebbe nem köt/köthet bele. Mit gondoltok?
fujifilm1: Majd megosztod, hogy mit mondott a Samsung ügyfélszolgálata?
Az OXX product code akkor okés? Nem kell, hogy XEH legyen?
[ Szerkesztve ]
Üdv: Roland
-
Peterson_
addikt
válasz Luser2000 #2131 üzenetére
Egyelőre nálam még nem talált frissítést.
Valaki tudja egyébként,hogy érdemes-e frissíteni?
Nekem eddig -lekopogom- teljesen jó és stabil minden, szeretném, ha így is maradna.gabesszg:
- Akkor tehát csak sikerült és ha jól értem akár nekem is működne a T-függő telómnál
Próbáltál már root-igényes alkalmazásokat(pl Titanium,Nofrills CPU, Root Explorer...stb)?
Lenullázta a rendszert, vagy megmaradtak a dolgaid?
Úgy emlékszem, mintha valaki azt írta volna, hogy az OTA frissítés így ugrik.[ Szerkesztve ]
Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
-
Luser2000
addikt
válasz Luser2000 #2131 üzenetére
Hát ez a KIES3 frissítés elég érdekesen működik.
Mikor megvettem a készüléket kb. másfél hónapja (Telekom) rá egy héttel a KIES3-ban (akkor még csak Beta verzió volt) kiadtam egy "Készülék inicializálás és szoftverfrissítés" parancsot, de úgy, hogy a készülék NEM volt csatlakoztatva a PC-hez. A készüléket - a sorozatszám megadása után - XEH product code-al azonosította (akkor még nem is figyeltem fel erre). Amikor kérte tőlem, hogy csatlakoztassam a telefont, akkor USB kábellel kötöttem a gépre. Lefutott a frissítés, újra húzta a rendszert és a Telekomos készülékre feltette a gyári független szoftvert!!! Sajnos azonban a KIES innentől megmakacsolta magát és azt mondta, hogy az "Ön készüléke nem frissíthető a KIES segítségével". Ennek az az oka, hogy az előbb írt frissítéssel elállítódott a product code (TMH-ról XEH-re) és ezt zokon vette.
Kihívtam a Samsung szervizt, akik +1 hét türelmet kértek, mert még nem volt akkor semmilyen alkatrészük hozzá. A szerelő készséges és segítőkész volt. A problémát csak főpanel cseréjével tudta megoldani. Ekkor újra TMH lett a PC (nyilván, mert az új főpanel így lett felkonfigurálva).
Ma reggel ismét a KIES3-hoz nyúltam (ezúttal már nem a Beta verzió, mert elkészült a "végleges") frissítés miatt, de most már előre csatlakoztattam a telefont (hogy elkerüljem a téves, sorozatszám alapján történő azonosítást). Annak rendje és módja szerint a írta a jelenlegi és az új TMH-s szoftver verziókat és a frissítés lefutott. Maradt a TMH PC is, a telefon menüjében viszont az látszott, hogy nem a Telekomosoknak most megjelent MJ6-os verzió ment fel, hanem egy MJ7-es!!!
Egy másik gépen telepítettem a legfrissebb KIES3 szoftvert, csatlakoztattam a telefon és legnagyobb meglepetésemre jelezte, hogy van frissítés! Ami érdekes volt, hogy a jelenlegi és az elérhető legfrisebb verzióra ugyan azt a szoftvert írta. (Sajnos erről pont nincs képernyőmentésem). Ráadásul nem az MJ7-et (mint ami a fenti képen van és ami egyébként a XEH készülékekre jelent meg ma), hanem az MJ6-ot (ami egyébként a TMH készülékekre most érhető el). Elindítottam a frissítést, lefutott szépen és ez lett az eredmény:
Igazából első alkalommal is ennek kellett volna felmennie. Nem értem, hogy mi és miért történhetett. Ez egy KIES3 parajelenség!!!
Elsőként tényleg a független szoftver ment fel, mert nem jöttek fel a T külön kis programjai. A második telepítéssel azok is bekúsztak, úgyhogy irthattam ki őket manuálisan.
Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"
-
Locutus
veterán
-
kiskornel
addikt
válasz Luser2000 #3054 üzenetére
Jaja. Én is észrevettem később. Még nem vagyok gyakorlott telón pötyögésben. Most a swype-ot próbálgatom, sokszor kijavít rosszra.
(#3050) RedCat: már előttem leírták mi micsoda.
Majd jönnek a rootolással, meg a custom romokkal, és akkor már kell az a lenyitható összefoglaló, vagy nem ez lesz a fő topic note 3-hoz. Egy év múlva azon görcsöl majd mindenki, hogy lehet feltenni az akkori romot. De lehet lesz belőle 1,5 év is...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
DrJaka
aktív tag
válasz Luser2000 #3781 üzenetére
Hasonló cipőben jártam Én is, miután beregisztráltam a készüléket a samsung oldalán (ami mint tudjuk semmit nem jelent) felvettem velük a kapcsolatot, hogy a regisztrációm rendben van-e és jogosult vagyok-e a prémium garanciára.
"Természetesen máris leellenőriztük az Ön által elvégzett regisztrációt, és örömmel tájékoztatjuk, hogy a rendszerünk nem érzékelt hibát, a regisztráció megfelelően lezajlott, így a készülékhez valóban igényelhetők a prémium szolgáltatások, a Házhozmegyünk, illetve a Prémium Assistance, amelyekről a https://my.samsung.hu/assistance linken tájékozódhat."
Huawei Mate 20 prO
-
-
AliceWake
HÁZIGAZDA
válasz Luser2000 #6953 üzenetére
Nem kockáztatok. Folyamatosan frissítettem a Kiest, nézegettem, hátha jobb lett. Nem lett.
Kapott elég esélyt. A hajam kihullik a szinkronizációs hibaüzenetektől, a hibás fájloktól, a frissítés közben fellépő unknown error-tól, etc.
Egyébként frissítési vagy "ügyintézési" célzattal nem nyitottam meg évek óta.Non omnis moriar.
-
Peterson_
addikt
válasz Luser2000 #6973 üzenetére
Te valamit félreértettél.
Nekem november óta megvan a Note...
Megkérdeztem a T-nél és készségesen elmondták, hogy a camcunggal kötött megállapodás értelmében természetesen jár a teljeskörű garancia beleértve a prémium garanciát is.
Szépen be is regeltem a telefonom és él a prémium gari.Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
-
Motyi
senior tag
válasz Luser2000 #7093 üzenetére
Ez egy sablonokból összeollózott válasz, semmilyen hasznos információt nem tartalmaz.Feltételezem, gyári visszaállítással már próbálkoztál, így az hogy beviszed hozzájuk frissítésre a telefont (vagy kijön a szervizes) nem fog megoldást hozni. A két konkrét kérdésedre pedig semmilyen választ nem kaptál (csak annyit, hogy "akkor lesz ha megjelenik"), de logikusan átgondolva a samu elkezdi kiadni a 4.4-et és majd lesz belőle T-s verzió, ahol feltehetőleg javítva lesz a hiba, csak pár hónapot kell várnod. Ezen nincs is mit csodálkozni, még soha nem olvastam olyan hozzászólást, hogy egy ilyen "mikor jelenik meg xy szoft" kérdésre konkrét választ adnának (pl. 02.16-án du. 16:00-kor lesz elérhető), de ezt szerintem még ha akarnák sem tudnák megmondani, mivel nem csak rajtuk, hanem a szolgáltatón is múlik és pontosan tudjuk a T milyen serény ilyen dolgokban....Az meg hogy udvarias a levél egy multinál alap, nem extra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Automata kávégépek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- E-roller topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen