- Amazon Fire TV stick/box
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Micro Four Thirds
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Hardverek pünkösdre
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz kakuk.tamas #5 üzenetére
[link] kontra [link]
Ezek azonos feltételek mellett készültek, ahol nem úgy van, ott semmi értelem hasonlítgatni, mert még egy meghatározott telefon topikjában is találsz olyat, hogy azonos típusú készülékkel több órás eltérés van két felhasználó között a beállítások, használt fényerő, környezeti tényezők és egyebek (például használt alkalmazások) miatt.
Ja, hogy más példát is említsek, az S10+ kijelzője jóval magasabb fényerőre képes, mint a Mate 20 Pro-é.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Néhány dolog csak, amikben az S9 gyengébb, mint az S10:
- SoC
- RAM
- tár
- wifi
- 4G+
- CGG
- kamerák adta funkciók
- ujjlenyomat-olvasó
- vezeték nélküli töltési lehetőségek
- HDR10+
- Bixby adta lehetőségekTalán nem is ugrott be minden hirtelen és más is van még, de már így is elég, miszerint az S9 közel sem tudja azt, amit az S10.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Rinocerosz #29 üzenetére
Mindenki másként használja, ezért nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni az ilyen jellegű (használati) tesztek alapján.
-
kali
legenda
Néhány tényezőnél igaz lehet, sok másiknál meg nem, de csak azt néztem, hogy valamiben jobb, vagy sem.
A tár például nem mindegy, hogy alapban 64 vagy 128 GB, ahogy a RAM esetén sem a 4 kontra 6 GB, ezek például nem pici előnyök szerintem.
Ha valaki kihasználja a wifi ax szabvány adta előnyöket, mert van hozzá megfelelő routere, akkor ott is bőven van különbség.
Sok más dologra ráfogható persze, hogy csak kicsivel jobb, de a lényeg, előre haladnak, nem toporognak egy helyben. -
kali
legenda
válasz Jack Oneill #102 üzenetére
Számodra jó, nincs is azzal gond, másnak meg nem lenne az, mert vannak olyan funkciók, amikben az - vagy úgy általában a Huawei - nem annyira jó, de ettől szép a világ, hogy különböznek az emberek, abból adódóan pedig az elvárások és a preferációk is.
-
kali
legenda
Ha a Huawei esetén az nem felel meg számodra, hogy például az LG zöldülő panellel szerelt Mate 20 Pro-kat kérdés nélkül cserélte új, probléma nélküli BOE kijelzősre, tette ezt nem a kötelező intervallumban, tehát a vásárlástól/átvételtől számított 3 napon belül, hanem utána, javítás helyett is, na ha ez neked semmi, akkor jóra ne számíts a Samsungnál sem, sőt, semmilyen más gyártónál.
-
kali
legenda
Részemről nem is generáltál, csak leírtam a véleményemet.
Nem kavart nagy hullámokat a probléma kapcsán a gyártó, ez valóban igaz, de az a lényeg, hogy mindenkinek orvosolták szó nélkül a problémát a készülék kicserélésével és így intézte korábban a Samsung is, ha például hasonló probléma volt.
Más kérdés, hogy egyik vagy másik eset engem nem tud eltántorítani egyik gyártótól sem.
Ez szintén csak az én véleményem, de ha kivétel nélkül minden Mate 20 Pro-ba a problémás LG kijelző került volna - bár még abból sem mindegyik zöldült be -, akkor másként intézték volna, de mivel az arány nem volt annyira vészes, lepergett így az ügy.
Még mindig jobban áll hozzá ez a két gyártó amúgy, mint egy harmadik, de ebbe inkább nem megyek bele...whatwhatwhat: A Huawei esetén még igazabb, mert náluk 2 év teljes körű gyártói jótállás van, a Samsungnál meg 12 hónap teljes körű + 12 hónap korlátozott, utóbbi intervallum pedig nem érvényes már a beépített akkumulátorra sem, amíg a Huawei készülékeinél igen.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz gyonyoruwok #268 üzenetére
Az S10 olcsóbban nyit, mint amennyivel a Mate 20 Pro indított megjelenéskor.
-
kali
legenda
válasz Parallaxis #302 üzenetére
Nekem is volt F-es Note 4, nem volt azzal gond, de garanciában nyilván javította 2 évig a Samsung, ha valakinek meghibásodott, de közel sem (volt) akkora arányú az a probléma, mint te azóta leírod számtalanszor.
Mondjuk engem nem is érdekel(t volna) különösebben, mert egy évig sem tartom meg a telefonjaimat. -
kali
legenda
válasz Parallaxis #342 üzenetére
Nincs köze a mentalitáshoz, egyrészt nem tudtam erről, mert akkoriban még szó sem ilyesmiről és az sem biztos, hogy később meghibásodott, másrészt minden készülékemet lecserélem maximum egy éven belül, mindentől függetlenül.
A mentalitással kapcsolatos problémákat máshol kellene keresni, például ahogy a kapcsolódó közmondás is szól...
Írhatnál valamit az S10 családdal kapcsolatban is, ha már minden ilyen topikban ezt csinálod, mintha...ForRedGlory: Belinkeltem már korábban ezt az S10+ akkumulátoros tesztet, mellette van a Mate 20 Pro-é is - mert ahhoz hasonlították -, de aki nem akarja figyelemebe venni, mert a néhány óránál akar valamiért leragadni, azzal nincs mit tenni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Mate 20 Pro kontra S10+ volt a téma, a GSM Arena teszteket néztem:
Samsung Galaxy S10+ (Max Auto): 793
Huawei Mate 20 Pro (Max Auto): 657
Auto maximumon nagyobb fényerőt tudnak a telefonok, mint manuális maximumon - biztonsági okból van így -, azért azt szokás inkább nézni.
Kézi módban valóban a Mate 20 Pro nyom többet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Parallaxis #513 üzenetére
Az utolsó mondatodra ellenpélda: Note (konkrétan a 8) volt az első két hátlapi modullal szerelt típus, előtte az S8-ak nem, következőleg is csak az S9+, az S9 nem.
A Note9 is kapott olyan fotós képességeket, amiket az S9+ még nem tudott.
Szerintem a következő Note is fog tudni olyat ilyen tekintetben (is), amit például az S10+ még nem. -
kali
legenda
Nem a kijelzőt cserélték - még ha sok embert meg is tévesztett a papíron írt; Javítás: Fődarab cseréje -, hanem magát a készüléket.
Sőt, még most is egy új fóliásat adtak helyette, pedig elvileg javíthatnák, mert már van hozzá alkatrész.
A nem hivatalos ügymeneteket nem veszem ide, ahogy azt sem, hogy az ügyfélszolgálat mit kommunikált eleinte, mert nem tudták, mi a teendő...
A Samsung és a legtöbb gyártó is csak akkor feszíti jobban a húrt, ha nagyon muszáj, sokkal komolyab problémák esetén.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz rayoliviero #3671 üzenetére
Szolgáltató, valamint a telefonon firmware verzió függvénye is, hogy miként jelzi.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz rayoliviero #3682 üzenetére
A VoLTE működést abból is látod, hogy hívás közben nem vált le 3G/2G módba, hanem marad 4G-n, de azon kívül a két szolgáltató eltérő módon oldja meg (magát a funkció működését is, Telenor csak virtuális, Telekom fizikális), a Telekomnál állandóan megjelenő VoLTE ikont ne várj, legfeljebb valós működés közbeni HD vagy hasonló jelzést.
A Telekomnál is anno csak a TMH firmware verzióval működött az induláskor, aztán betették a XEH-be is a támogatást és csak később sok más régiójúba, de még mindig van olyan, amivel nem működik, mert van olyan ország, ahol az felesleges vagy szükségtelen.
A Telenornál sokkal szűkebbre van amúgy véve dolog, problémákkal küzdenek még, vissza is fogták, csak a néhány, hivatalosan is támogatott készüléken megy, eltérőt használók előfizetésén lelőtték a VoLTE szolgáltatást, hiába látszott működni nem támogatottokon is: [link][ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz rayoliviero #3689 üzenetére
Akkor működik nálad a VoLTE.
A HD jelzés firmware függvénye is, Note9-en is csodálkoztam eleinte, hogy a TMH firmware nem tartalmazza, csak a 4G-n maradásból látom a VoLTE működését, a XEH viszont igen, de csak akkor van hívás közben külön HD ikon, ha a kapcsolat végig HD/VoLTE, tehát nem csak én, hanem a másik fél is HD/VoLTE képes.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
A Telenor virtualizált felületen tudta csak megoldani a működést.
Anno a Telenor kezdte korábban a VoLTE tesztelését, de a ZTE eszközökre nem könnyű építkezni, fel is hagytak a dologgal és csak most ugrottak neki ismét, de mint látható, a jelenben sem megy simán.Ateszpapa: Hátha belehúz az S10-eknél is a Telekom, bár ahogy nézem, a másik két szolgáltatónál jelenleg is jobb a frissítések tekintetében.
A Note9-re is nem csak a másik két szolgáltatónál ad ki gyorsabban és több frissítést a Telekom, de néha már a XEH frissítést is beelőzi mostanság. (Talán csak azért, mert a TMH telefonomat lecseréltem XEH-re. )[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Virtualizált platformon oldották meg.
Ha jól emlékszem, ezt a Telenor írja is a VoLTE tájékoztatójában, hogy a Huawei így csinálta nekik, bár annyira nem részletezik, de gondolom a meglévő, eltérő gyártójú (ZTE?) eszközök miatt.
Megnéztem azért utólag, jól emlékeztem: [link][ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz rayoliviero #3813 üzenetére
A firmware gyors letöltéséhez itt a SamFirm alkalmazás: [link]
Letöltöd, kicsomagolod és futtatod, telepíteni nem kell, viszont szükséges hozzá a Microsoft Visual C++ 2008 és 2010.
Beírod a telefon típusát, S10+ esetén például; SM-G975F, a régióhoz pedig; XEH
A firmware állományt a letöltés után csomagold ki.
Innen letöltöd az Odin alkalmazást: [link], jobb oldalon a link, alatta a leírás, a felső, 5 fájlost nézd. Innen is letölthető a firmware, de ha nincs prémium előfizetés, akkor lassú.
Arra figyelj, hogy csak az egyik CSC kell a kettő közül, a Home CSC nem töröl semmit, a sima CSC viszont gyári visszaállítást csinál.
Ja, és a készülék megfelelő csatlakoztatásához legyen telepítve a szükséges Samsung USB illesztés, vagy a Smart Switch alkalmazás, ami tartalmazza azt.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz rayoliviero #3832 üzenetére
A szoftver/firmware az lesz, csak a készülék régiókódja nem változtatható egyszerűen, tehát a több érték közül az egyik TMH marad, a többi viszont XEH lesz, de annak működésileg nem sok jelentősége van.
-
kali
legenda
válasz gilfoyle #3836 üzenetére
Benne volt a frissítés közben valamelyik hazai szolgáltató SIM kártyája a készülékben?
Újraindításkor, vagy ha a fenti kérdésre a válasz nem, akkor utána a megfelelő SIM kártya behelyezésekor felkínálja a váltást az annak megfelelőre, ott a kívánt választás történt?
Home vagy sima CSC-vel történt a frissítés?[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
Persze, hogy az lehet, több hibalehetőség is van, legrosszabb esetben megszűnik adott GSM üzlet - soknak szokása időről időre új néven folytatnia úgy, hogy nem jogutódja az előzőnek, eldobva ezzel minden korábbi kötelezettségét és vállalását, tehát megszűnik a garancia a készülékedre.
Jobb esetben csak harcolni kell a garanciális ügyintézés kapcsán és kétséges annak a kimenetele, meg előfordulhat, hogy pult alatt, nem ideális feltételek mellett és olcsó, után gyártott alkatrészekkel javítják a készüléket, vagy elutasítanak olyan hibát, meghibásodást, amit a gyártói szerviz orvosolna, vagy a készülék kicserélése történne, ha lenne rendes gyártói jótállás.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Ott a pont, másik, szintén ott szereplő üzlet (eMAG) kapcsán is estek már csapdába vásárlók, mert nem XEH verziót kaptak és nem is volt érvényes arra a rendes hazai (12 + 12 hónap) gyártói jótállás.
A válasz az volt a kapcsolódó kérdésre, hogy hiába szerepel ott egy üzlet mint partner, attól még több forrásból is szerezhet be készüléket, amiről vásárláskor kell tájékozódni és igény szerint a megfelelő konstrukciót választani.akooos: Nem csak a szolgáltató, hanem a hivatalos hazai viszonteladók is 12 + 12 hónapot adnak a megfelelő (XEH) készülékekre.
Régebben, még a GDPR okán megszüntetett regisztrációs történetkor volt az, hogy a szolgáltatós készülékek regisztráció nélkül megkapták a második 12 hónapot is, a nem szolgáltatós, de megfelelő forrásból származó (XEH) készülékeket viszont regisztrálni kellett ahhoz.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Igaz, Note9 tapasztalat, de akár általánosságban is igaz lehet, illetve az S10-ekre is, ezért a frissítésekre nagyon várók ellenőrizhetik alkalomadtán:
Mostanában jellemző, hogy Smart Switch útján (akár több nappal) hamarabb felkínálja a frissítést, mint OTA.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Nem az oprendszer, konkrétan semmi sem foglal annyit, egészen pontosan a "hiányzó" tárhely egy része sosem volt adott valójában.
Pont úgy van a telefon tárhelyénél is, mint az SSD, HDD, pendrive, memóriakártya...stb. esetén, hogy a megadott 128, 256, 512 GB...stb. csak egy mondhatni mutató, valójában kevesebb az alábbiak miatt:
A 128 GB-os a gyakorlatban 128000000000 bájt (a 128-at 1000-rel felszorozni ahányszor kell, MB, kB, B), ami 1024-gyel leosztogatva 119.2 GB.
Az 512 GB-os példány esetén még látványosabb a különbség, ez adódik a korábban leírt számításból, tehát az valójában 476.83 GB, na abból kell levonni az oprendszer által foglalt néhány GB tárhelyet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz thedarkfox #6724 üzenetére
Mert attól is függ, hogy milyen védelem van beállítva, ha semmi vagy gyengébb - mint például a jelkód/minta -, akkor nem kéri, de ha komolyabb PIN...stb., akkor igen.
Nekem a Honor 10 topik rémlik, viszont az március végéről, ott volt erről szó, de S9 tulaj is hozzászólt.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
A rendes 12 + 12 hónap gyártói jótállást nem, ha nem hivatalos viszonteladótól van, de ha szerencséd van és megfelelő számlát (írom ezt azért, mert olvasni olyan tapasztalatot például az általad említett üzlet kapcsán, hogy az is kérdéses), valamint EU-s készüléket kapsz, akkor az első 12 hónap érvényesíthető a gyártói/szerződéses szervizben és csak a másodikról kell lemondani.
Ha valami nem stimmel, akkor az 1 év is csak náluk, vagy rajtuk keresztül érvényesíthető.
Van olyan üzlet, ami nem hivatalos viszonteladó, de saját kontójukra megadják a 24 hónapot akár, amit viszont szintén nem tudsz teljes körűen és direktben intézni a hazai gyártói/szerződéses szervizben, hanem csak az első 12 hónapot - ha a fenti írt feltételek adottak -, vagy a teljes intervallumot csak az üzletben, rajtuk keresztül eszközölheted.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Egyéni preferencia és döntés kérdése, valakinek megéri úgy és annyival olcsóbban, másnak nem, ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, hiszen az ő pénzéről van szó.
Én is a hivatalos hazai viszonteladókat és a mobilos szolgáltatómat (egyenértékű az előbbivel) preferálom, mert ha drágább is, így nyugodtabban alszom, de ettől persze megértem és elfogadom, ha valaki az olcsóbb árazást választja és bevállalja cserébe a kompromisszumosabb jótállási feltételeket.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Amazon Fire TV stick/box
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- Fotók, videók mobillal
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Micro Four Thirds
- iPhone topik
- További aktív témák...
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2027. 04.20. Apple garancia MM vásárlás
- Samsung Galaxy S23 Ultra / Green / 512GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 12 Pro Max / Graphite / 256 GB / 86% akkumlátor / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest