Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csbika

    csendes tag

    válasz csbika #744 üzenetére

    Ez a TMX álláspontja ha valakit érdekel:
    "A gyártó utasításai szerint, amennyiben az ilyen típusú készülék burkolata sérült a zsanér részen, akkor a készülék nem kezelhető garanciális keretek között, függetlenül a készülék hibájától.
    Abban az esetben tudjuk az Ön által leírt hibát garanciában kezelni, amennyiben erre a gyártótól (Samung) engedélyt kapunk méltányossági javítás címen.
    Azt tudjuk javasolni, hogy keresse meg a Samsung Ügyfélszolgálatát a korábban leírtakkal és amennyiben a gyártó elfogadja a panaszát és engedélyezi az eszköz garanciális javítását, abban az esetben van lehetőségünk garanciában javítani a bejelentett problémát."
    Meg pár kép:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák