- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GoPro Topic
- iPad topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- RAM topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bejutott az európai 5G-be az Amazon
it Felhős üzletet kötött a Telefonica és az Amazon, ezzel utóbbi bejutott az európai 5G-s szektorba.
-
Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A minap elindult a zárt béta teszt a játék új kiadásához, amely korábban csak mobilokon és tableteken volt elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
őstag
válasz Hieronymus #134 üzenetére
Egy programozó nem attól jó, hogy ismeri a hardvert amire programot készít.
Szerintem ez a legnagyobb tévedés a hozzászólásodban.
De van igazság is abban, amit mondasz, nem kell ismerni az elektronika alapelveit ahhoz, hogy felkapcsoljuk a villanyt. Viszont annyira meg mégis kell érteni hozzá, hogy ne dugd bele a villát, és nyírd ki magad vele. A szülő dolga, hogy ezeket az alapvető ismereteket megtanítsa.
De nekem rohadtul mindegy igazából, én szivesen elmegyek mindenkihez 10000 forintért nyomtatót telepíteni, csakhát a hozzáértésnek az ilyen hatalmas fokú és tömegesen előforduló hiánya már komolyan nemzetgazdasági károkat okoz.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #134 üzenetére
"Az autótulajdonosok döntő többsége nem autószerelő. Nem ismerik a motor működési elméletét, de legalább nem is érdekli őket.": ahhoz képest, hogy vizsgáztak belőle...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Krugszvele
aktív tag
válasz Hieronymus #150 üzenetére
Ez az az elmélet, hogy magas fordulatszámon való használat után pár percig nem szabad leállítani a motort ugye? Atópájázás után tankoláskor mondjuk.
Vagy valami sokkal egzotikusabb laposföld-dolog lesz? -
bambano
titán
válasz Hieronymus #152 üzenetére
Helyes, ha elindulás előtt és megálláskor valamennyit járatják az autót. A turbót elsősorban a motorolaj hűti, a járatásnak az az értelme, hogy keringjen az olaj (meg a hűtővíz), hozza ki a meleget a turbóból.
A visszahűtésnek akkor is van értelme, ha nem egyforma anyagból van a motorblokk és a hengerfej.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #154 üzenetére
A motor és a henger között nincs hőtágulás. Értelmezhetetlen felvetés.
A motorblokk és a hengerfej között lehet hőtágulás különbség, például ha a motorblokk acél, a hengerfej pedig alumínium. Ha nem vigyáznak a motorra, elvetemedik a hengerfej. Pár éve nekem két hónap alatt rakták rendbe a hengerfejeimet (peches időpont volt), 2x75 rugóért. Szerintem ez probléma.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #156 üzenetére
szerintem ne vállalj autószerelést, ha kérnek, akkor se.
esetleg nézegess Novoth videókat, ő bemutatja, hogy *valójában* hogy kell hengerfejet szerelni, meg befűzni egy motort.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest