Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
ma Pár feladatot lokálisan végez majd el az Apple telefonja, de a legtöbbet a cég szerverein, M2 Ultra chipeken.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tikakukac
titán
A tesztek milyen idős gépekre vonatkoztak? Hány ember lógott bele a másik által megkérdezettekbe? Milyen volt a használati körülmény? Milyen jellegű hibához mekkora pontszámot kell hozzárendelni? Milyen összetételben voltak a táborokban felső kategóriás és alsó kategóriás gépek? Ki döntötte el, hogy mi-hova tartozik?
Nagyjából érted, miért is hülyeség majdnem az összes ilyen összehasonlítósdi, pláne ha manipulálva is vannak valamelyik gyártó által a háttérből.
Aki esetleg "sufniban javít" vagy márkafüggetlen szervizes esetleg elolvas 40k hsz-t topikonként és átlagolja a hibákat típusokra, nah az nagyon lassan közelít a realitáshoz, de még így is távol van tőle. Én látom az infókarunk egy részének kínját baját, meg otthon "sufnizok" és jó pár barátom ezen a területen dolgozik. Ebből szedem össze az infóimat, de a gugli erősen wikipédia szintű, tehát érdemes óvatosan kezelni.
95% amúgy rengeteg, ennek törtrészéről kapnak még a gyártók is infót, nemhogy mi.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Graphics
Jómunkásember
OFF: Valaki nem tudja, hol lehet akár külföldi, akár magyaron oldalon színprofilokat találni laptopokhoz?
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
rybank
senior tag
"...olcsó notebookok kategóriája a kompromisszumokról szó..."
[ Szerkesztve ]
-
Lajtorja
aktív tag
Ez a kategória valahogy sosem fogott meg. 130-ért netezni szerintem baromi nagy luxus. Desktopot nem vált ki, cipelni nehéz, játszani kevés.
Legyen inkább 150k-ból egy Asus K73SV-TY324D.
--- ---
-
Lajtorja
aktív tag
válasz Graphics #108 üzenetére
Azért nincs értelme a fullhdnek 17,3-ban (szerintem) mert
-drágább
-túl sok ppi, átlag usernek csak nyűg állítgani betűméretet stb
-540m még pont meghajtja 1600*900 legtöbb helyen, fullHD-t már nemNem mondtam, hogy könnyű cipelni. De jogos amúgy. Lényegében egy huszasért veszel +1 2,5 sata slotot, egy értelmes vga-t és nagyobb monitort.
B940 notinak 80k felett nem látom értelmét. Még ha anti-glare IPS paneles csoda lenne, vagy valami fémház... esetleg kirívóan jó méret/súly, akkor talán. De ez mind netezős műanyag tucatgép
--- ---
-
Egon
nagyúr
válasz Lajtorja #109 üzenetére
Lényegében egy huszasért veszel +1 2,5 sata slotot, egy értelmes vga-t és nagyobb monitort.
Jah, meg tükröződő képernyőt... Meg mintha az Asus K szériája az erősen nem ajánlott kategória lenne - vagy az csak a K5x-ekre vonatkozik?
Jó lenne, ha 80K-ért lennének B940-es notik, de sajnos nem ez a helyzet. Viszont sokan vannak, akiknek abszolút nem kell dedikált vga, mert nincs rá szükségük; viszont asztali gép nem fér el oda, ahova szánták.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
aram01
nagyúr
szívem szerint a Samsung Series 3 300E-t választanám
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
HeavyToys
senior tag
Nekem van egy ilyen Acer Aspire 5560G-m, csak a 4 magos A6-3400m-es procival és mellé egy 6470m dedikált kártyával, 4 giga rammal és 750-es winyóval, novemberben vettem akkor 122k-ért. Én nagyon elégedett vagyok vele, halk, hűvös, alulfeszelve méginkább. Egyedüli hibája, hogy 3 hónap után az akku vesztett a kapacitásából, bejelentettem az Acer-nél, jött a futár, 3 nap múlva hozta vissza a gépet az új(?, a teljesítménye, mindenesetre hibátlan) akksival.
Játékok között én a Dirt3-at, Darkness 2-őt, F1-2011-et és a Witcher 2-őt is ezen játszottam végig, igaz ott azért vissza kellett venni a részletességet.
Nyilván vannak hibái, de szerintem ezért az árért nagyon jó vétel!
-
szaszayanou
aktív tag
Jó teszt lett. Szükség van az ilyen átfogó, összehasonlító írásokra.
Still stands Thine ancient sacrifice, An humble and a contrite heart.
-
stifi
senior tag
ez aztán a wall of text
meg foglak tisztelni vele, hogy elolvasom, de ennek neki kéne ülni és arra most nincs időm sajnos, meg ez a kategória max azért motivál, hogy tudjam mit érdemes ajánlani a vevőknek, én messziről kerülöm őketNincs időm kedvesnek lenni!
-
Peak
addikt
válasz Tikakukac #104 üzenetére
Akkor esetleg úgy kérdezem, hogy ha a PCMAG által készitett összehasonlítás nem elég hiteles az itt fórumozó kollegáknak, amely újság nem mellesleg a világ legnagyobb informatikai újságjai közé tartozik, akkor milyen újságok, szakfolyóiratok, siteok, portálok által készített összehasonlítást hinné el? Mire mondaná azt, hogy oké, ezt elfogadom?
Mi lenne az, amire azt mondaná a sok hittérítő, hogy "bocs, tévedtem" vagy "elnézést, hogy hülyeségeket beszéltem" egy-egy márkával kapcsolatban, ha már a világ tekintélyes szakújságítói is mást mondanak?Van egy sejtésem, hogy egyik se mondana ilyet, még ha amúgy nyilvánvaló is lenne.
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
Tikakukac
titán
AutoBild megvan? Egy tekintélyes szaklap, akik idő előtt tesztelgetnek csúcs autókat és miegyebeket. Tudod mi történt mikor le kellett tesztelni a legújabb merci ráfutásgátlóját, amit harangoztak, mint a bolondok? Összetört a nagyon sok milkós autó, és véletlenül bekapcsolva maradt a kamera. Aztán lassan kiderült, hogy eléggé meg volt rendezve minden és volt is utána kamuzás meg izibizé, alig bírták elkenni a sztorit. Meg lehetne sorolni napestig hány infós oldal is ferdít kicsit (sokat) a dolgokon, hogy bármilyen előnyt szerezzen a többiekkel szemben. Ennyi. Pénz beszél, mindenki más meg ugat ahogy akar. A kivételeknek pedig a szokásos tisztelet
Kérd meg a gyártók elég mélyen eltitkolt szerviz statisztikáit és abból csinálj egy oszlopdiagramot. Jah, hogy az jobban el van dugva mint a Coca-Cola recept...
Én elhiszem, hogy szeretnél bízni ezekben az adatokban, de első körben lépj már be az Acer és Msi topikba. Szerintem olyan 100-200 gépre már kicsit bukna a linkelt statisztika.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Peak
addikt
válasz Tikakukac #116 üzenetére
mi a helyzet a gartner, idc és hasonló komoly fizetős szolgáltatásával?
ők ugye a gyártóktól kapják az adatokat, kontroll ellenőrzés mellett, és a szolgáltatás ( a statisztikák kiadása ) is fizetős. nem csak a piac, de a háttér is mérve van.egyéb iránt ismerem a specifikus forum topicokat, arányaiban nincs több anyázás, mint más márkára, kb. egyformák.
nem tudom mennyire vagy ismerős informatikában 6-8 évvel ezelőtt, mikor még élt a MAXTOR márkanév, akkor volt ilyen hisztéria, hogy milyen sok a hibás. akkor egy kiskerben dolgoztam és én is láttam, hogy tényleg 2x annyi MAXTOR vinyó jött vissza, mint más márka.
Aztán megnéztem az eladási adatokat ami alsó hangon 3x volt több darabszámra, mint a többi márkáé.Ezzel arra akarok utalni, hogy persze, hogy sok a hiszti egy-egy márka topikjában.
Csak azt felejti el a nem szakavatott vagy tapasztalt olvasó, hogy megnézze, hogy az adott márkából mennyi fogy.
A HP - Lenovo - Acer - Dell évek óta versenyez az első 3-4 helyen.
Az Acer jellemzően 1. és 2. helyen szokott tanyázni igen szoros versenyben a HPval.Ezek után megnézve a termékpalettáját azt vehetjük észre, hogy az Acer fogyasztói piacra késziti a gépeket, mig a HP inkább üzleti, kormányzati oldalra.
S hogy mi a különbség?
Az, hogy amig egy vállalatnál, kormányzati szférában napi szintű karbantartás van, helyi informatika, előszűrés és támogatás, ezáltal KEVESEBB eszköz megy vissza a gyártó ( jelen esetben a HP ) szervizébe,
addig a konzumer gépeket a baltásgyilkos szakbarbár véristvánok trancsírozzák szét.
Olyan elképesztő dolgokat művelnek velük, hogy egy jóérzésű informatikus azonnal a szívéhez kap.
Ergo egy konzumer gyártónál normális az a jelenség, hogy több a tudatlan felhasználó, a panaszos, aki letörli a windóz könyvtárat és azonnal küldi a szervizbe.Remélem ebből a kis írásból már jobban előtűnik az oka annak, hogy pl. itt a PH! fórumán miért vannak tele hisztivel a topikok.
btw /respect ... veled legalább értelmesen elbeszélgetünk
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
F.B.I.
veterán
Jó teszt, köszönöm!
Annyit hozzátennék szervizes részről, hogy az emberi igénytelenség, bármi tönkre tud tenni.
Aki tehát tud vigyázni a gépére és nem azon éli gasztronómiai életét, elég ha csal az erő hardweres részre figyel vásárlásnál. Ez csak saját vélemény és tapasztalat.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
Egon
nagyúr
S hogy mi a különbség?
Az, hogy amig egy vállalatnál, kormányzati szférában napi szintű karbantartás van, helyi informatika, előszűrés és támogatás, ezáltal KEVESEBB eszköz megy vissza a gyártó ( jelen esetben a HP ) szervizébe,
addig a konzumer gépeket a baltásgyilkos szakbarbár véristvánok trancsírozzák szét.
Olyan elképesztő dolgokat művelnek velük, hogy egy jóérzésű informatikus azonnal a szívéhez kap.
Ergo egy konzumer gyártónál normális az a jelenség, hogy több a tudatlan felhasználó, a panaszos, aki letörli a windóz könyvtárat és azonnal küldi a szervizbe.Állami cégnél (ha úgy tetszik: kormányzati szférában) dolgozom. Napi szintű karbantartás? Hol? Évente 1-2 alkalommal van karbantartás (port kifújják a gépekből stb.), az asztali gépek vonatkozásában. Céges notikat jellemzően akkor tartják karban, ha másik delikvens kapja meg őket (mert mondjuk az előző tulaj kilép a cégtől). Ha nem történik ilyen esemény, akár évekig is elvannak annál, akinek ki van adva, nuku karbantartás. Az viszont helytálló, hogy van előszűrés: ha valami gondja van a júzernek, előbb ránéz az informatika a notebook-ra; így a problémás esetek egy része nyilván helyben kerül "javításra" (vírus, letörölt Win stb., a szoftveres eredetű problémák).
Az otthoni gépére a tulajok jelentős része valamilyen szinten vigyáz. Mert ő fizette ki az árát, és mert drága. Ettől még persze előfordulnak barbár vérpistikék. A céges gépeket viszont szinte senki sem sajnálja (lásd céges kocsik); mivel nem az övé, akár még szöget is beverne vele ha nincs kéznél kalapács.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Peak
addikt
Én csak abból tudok kiindulni, hogy van kötésem a földművelésügyi minisztérium informatikájához és a főv.önk. inf. csapatához. Két komoly kormányzati csapat.
Ők becsületesen csinálják azt a karbantartást, amit írtam. Pl. központi szintű hardvermonitoring, hőmérsékletfigyelés.
Ha Gizikének a géphőmérséklete adott határértéket túllép, akkor beütemezik a gép takarítását, SMART adatok figyelése és hibamegelőzés, meg ilyenek, számtalan dolog van még.A magánemberer valóban sajátpénzen vigyáz rá. Fizikailag.
De a problémák túlnyomó részét a hozzánemértés generálja, amint emlitettem OS letörlése, USB csatlakozó beletörés, stb. Tehát nem kifejezetten a szándékosság, mind inkább a technikai tudás hiánya okoz komoly szervizforgalmat.Segítség képpen adok egy havi szervizadatot márka megjelölése nélkül.
Havi valódi hibás hardveres javítás 609 db.
U.n. felhasználói hiba 2105 db. ( szoftver letörlé, elállitás, hibás 3rdparty hardver/szoftver, stb.)Ebből mindenki levonhatja a következtetést.
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
Tikakukac
titán
Maxtor sztorijaim nekem is vannak, átlagon felül melegedtek meg imádtak kerregni egy idő után. De a fos tápok miatt általában úgyis hamarabb meghaltak a vinyók, nem ez volt a fő gondom.
No, de sok lett az off, maradjunk annyiban, hogy nézze meg mindenki mit vesz, és első körben ne a márkát nézze, hanem amit kapA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
hemaka
nagyúr
Inkább spórolnék még hozzá valamennyit...
-
hmiron
tag
+1 a részemről is a samu-nak nagyon jó kis gép, bár én egy kicsit izmosabb darabját nyestülöm, de bírja rendesen, jó kis teszt !!!
-
Vegtor
csendes tag
Jók ezek a cuccok.
Bármelyiket elfogadnám (ide velük mind)
De komolyra váltva a szót.
Egyre jobbak és egyre gyorsabbak ezek a cuccok.
Bár az aksi ráfogott időtartalma soha nem annyi mint amit írnak de talán egyszer eljutunk oda is.Az árak is jók.
[ Szerkesztve ]
-
ExtremeClock
aktív tag
Samsung 3-as széria erősen bestbuy szagú. Nálunk is a cégnél van pár embernek saját használatra a T410-k melett.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz ExtremeClock #126 üzenetére
Hát nem tudom, nekem volt a kezeim között legutóbb egy Samsung consumer laptop. Talán pont ez, amit teszteltek is, vékony káva a kijelzőnél, és mint egy vékony lapot hajtogatnék, szóval nem jött be
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Krike
aktív tag
No, aki az Acer Brno-i szervizelését kritizálta, annak itt a válasz a Lenovo irányából [link]
A lélek Isten üzlete, enyém az Ember
-
Peak
addikt
csak rájönnek végre hogy a költségcsökkentés egyik módja ez
ha jól tudom a HP hollandiába küldi a cuccokat, az Asus csehországba, Dell-nek görögországban van a Call Centere, a Toshibának lengyelországban van Call Centere... itt a fórumon meg megy a vakítás meg a szakértésRyzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
Egon
nagyúr
LOL, vakítani max. te vakítod a népet (csak nem Acer-alkalmazott vagy?!?).
Picit nézz utána a helyszíni garancia fogalmának (mondjuk a Dell-nél) - bár szerintem tisztában vagy ezzel, csak terelsz ezerrel.
Az, hogy hol van a Call Center, kb. a kutyát nem érdekli (mindaddig, amíg hazai számot kell hívni, és magyarul beszélnek)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Peak
addikt
ja most már nem érdekes a helyrajzi kérdés csak nem hápés vagy
jólvan, bátor voltál, jól beszóltál, most már keress más játszópajtást a mókádhoz.
viszlát![ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
rudi
nagyúr
Nem tudom, a konzumer Dellekre lehet-e helyszíni garit kérni (és mennyibe kerül), de a vállalati gépeknél tuti jól megy, viszont azoknál a Lenovo, HP, sőt nagy szerződések esetén akár az Acer is nyújt hasonlót. Szerintem erre a szervizes dologra is igaz, hogy egyik gyártó sem tud nagyon jobbat nyújtani a másiknál. A magyar pici piac, nem feltétlenül biztos, hogy a hazai szereltetéssel, egy esetlegesen gyengébben ellátott raktárkészlet mellett jobban jár az ember. Ma már olyan világ van, hogy amit tegnap feladtak Budapesten, azt én ma kézhez kapom itt, Szlovákiában.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Egon
nagyúr
Az itteni infók szerint erre az egyébként nem túl jól sikerült, olcsó gépre is 3 év helyszíni garancia van, ami tudtommal úgy néz ki, hogy a helyszínen javítják (akár alaplapcsere is).
A többiben nyilván igazad van."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
A Call Center (tudod, akivel telefonon beszélsz) földrajzi helyzete mindegy. Hogy hol szervizelik a notit, az más tészta: futárszolgálat hozza viszi, az akár plusz 3-4 nap is lehet. Az nem mindegy.
Ennyire nehéz felfogni, vagy direkt terelsz?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
- = Zk = -
félisten
válasz ExtremeClock #139 üzenetére
és az albacomp hova küldte tovább, azt tudod?
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
ExtremeClock
aktív tag
válasz - = Zk = - #140 üzenetére
Nem. De 1hét alatt megvolt a szervíz. Az mellékes, hogy nem csináltak semmit
Proci 90-100c-t verte és égetett a gép.Azt még hozzátenném, hogy ez 3éve volt.
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz ExtremeClock #141 üzenetére
nekem van egy sejtésem, hova küldte tovább. ha továbbküldte. lehet ők bent tesztelték, és ennyi.
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Peak
addikt
válasz ExtremeClock #139 üzenetére
futár vitte el a gépet? háztól házig vitték? mennyi idő volt kb.? köszönöm előre is a választ.
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
The Bachelor
tag
Hasznos írás, köszönjük!
There Are Only 10 Types of People in the World: Those Who Understand Binary, and Those Who Don't.
-
stifi
senior tag
az inspironokra is helyszíni a garancia (5110, 7110)
azért ez jóval több, mint amit bárki nyújt jelenleg.viszont amióta megy az elégedetlenség a különböző fórumokon, azóta hangoztatom: sokkal jobb egy régiót kiszolgáló szlovák szerviz alkatrészraktárral, javítósorral (például Acer) mint egy hangyányi, a láncban utolsónak priorizált magyar szerviz (például MSI - Albacomp), ahol akár hónapokat is lehet várni az alkatrészre, hogy utána egy rutintalan szervizes keze közé kerüljön..
de mindig az elégedetlenek a leghangosabbak, és itthon a legtöbb embernek ijesztő, ha a gépet elviszik a szervizbe, és nem ők vihetik oda leadni.. pedig a költségcsökkentés mellett az ügyfélelégedettség növelése is cél.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Andresito
csendes tag
Ejnye-bejnye: kevsébé, Fogyasttás
(És a legdurvább az, hogy "elvileg" már legalább 146-an elolvasták a cikket, hiszen ennyi komment született eddig.)
-
félisten
Nincs tapasztalatom, de én inkább attól tartanék egy ilyen szervizelésnél, hogy az adatok elvesznek a merevlemezről...
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
stifi
senior tag
válasz AxBattler #148 üzenetére
soha, egyik végfelhasználói szerviz sem vállal garanciát a tárolt adatokra, sőt, sok helyen ha a diagnosztika megkívánja egy szép formázással kezdik a hibafeltárást, és gyári állapotban kapod vissza a gépet, újrahúzva.
ha az adataid félted, készíts biztonsági mentést rendszeres időközönként, ha pedig a diagnosztikához nem szükséges a HDD, vedd ki mielőtt szervizbe viszed.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
félisten
Egy 500GB-os merevlemezről hogyan csináljak biztonsági mentést? 15 Blu-Ray Disc-en?
Honnan tudjam, hogy a diagnosztikához kell-e a HDD? Raknak bele egyet, ha én előzőleg eltávolítottam?
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Ukrajnai háború
- Mikrotik routerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Mazda topik
- Mobil flották
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E548 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Dell Latitude 7430 2 in 1 14" FHD Touch Core i7 1265U 16GB RAM 512GB SSD HUN Bill GAR
- 10.gen i7-10510U Dell Latitude 15.6"IPS/16GB DDR4/1TB SSD/Nvidia MX 230/Kiváló akku!
- MacBook AIR 2016 8GB 256GB SSD ÚJSZERŰ állapot
- Lenovo ThinkPad L490/8.generáció/8GB DDR4/256GB SSD/Jó akku/Magyar billentyűzet/Jó akku!
- MacBook AIR 2016 8GB 256GB SSD ÚJSZERŰ állapot - 99% akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest