- Milyen videókártyát?
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Házi hangfal építés
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Steam Deck
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
"Példaként említve 16-24 darab AMD Jaguar vagy Intel Silvermont mag, illetve ezek leszármazottai lényegesen gyorsabbak lesznek az új játékokban, mint a mai elvek szerint fejlesztett négy-, hatmagos processzorok."
Ja, biztos gyorsabbak lesznek, feltéve hogy 1 szálon is legalább olyan gyorsak majd...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#10691584
törölt tag
Szerintem is a "sok kicsi mag" elvét fogják követni, főleg, hogy a csíkszélességet már nem sokáig tudják csökkenteni és egyre gazdaságtalanabb előállítás szempontjából is..
-
-
Jack@l
veterán
Ja, főleg hogy a feladatok nagy része nem is párhuzamosítható... (vagy szenvedve(gányolva) és jóval lassabban fog lefutni, mint 1 szálon)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért használnak a fejlesztők job rendszerű motorokat. Az eredmény azt mutatja, hogy lineáris lehet a skálázódás, ha az API nem kényszeríti egy magra a leképzést.
A jobnak annyi hátránya van, hogy egy szálat csak a fő thread elvisz, így ezért látsz majd minimum négy szálat igénylő játékokat már idén.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Az intel is a MIC (Many integrated core) felépítésben hisz. Nehezen hinném, hogy meg tudnák oldani, hogy a saját pl. i7-es magonként sebességet hozzák majd 20+ maggal elsőre. Így valamekora visszalépésre kell számítani szvsz - legalábbis átmenetileg.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Jack@l
veterán
De az célhardver, nem általános számolásra/programfuttatásra használják, hanem ugyanarra, mint a gpgpu-kat. (intel azzal akart játékban maradni, csak nem hozta a gpu-s teljesítmény felét se kb...)
Ha a grafikus api azt jelenti, hogy nem shading, hanem ray- vagy path-tracing(az tényleg sokszáz magra is jól skálázható), akkor persze hogy az lehet a jövő. Csak oda meg kraft is kell, nem x86-os magokkal fognak bohóckodni.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A ray- és a path-tracing sem a CPU-ra sem pedig a GPU-ra nem jó. APU-val osztható fel úgy a feladat, hogy kedvező legyen a hatékonyság. De ez még minimum 10 éves távlat. Olyat lehet elképzelni még, amit az Imagination csinál. Dedikált fixfunkciós hardver a sugárkövetésre. Pár effekt ezzel egyszerűbben és gyorsabban megvalósítható, mint árnyalással, de ettől a raszter megmarad. Ez egyébként reális jövőkép, és valszeg a hibrid render az elkövetkező pár évben általánossá válik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MaUser
addikt
És ugyan ott vagyunk amit vagy 5 éve szajkózunk itt fejlesztők, hogy azért mert az AMD kínjában az osztott architektúrában látja a jövőt, attól még ugyanúgy ki lehet törölni vele a fenekünket néhány speciális esetet kivéve, mert ahogy kolléga is írja, az algoritmusok jó része gazdaságosan nem párhuzamosítható. Lesz egy fasza visszalépés ezerrel így, amíg a fordítók fel nem nőnek ehhez. Az meg ki tudja hány év vagy évtized....
[ Szerkesztve ]
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
djculture
félisten
Nagy hülyeség lesz ez mert nem lesz visszafele kompatibilitás ha ez megvalósul minden mostani játékot lehet kukába dobni steam fiókot az összes játékkal, mert minden mostani játék kinlódna ezen az architektúrán..
-
Jack@l
veterán
Ezt magyarázd meg annak a 3 api fejlesztő brigádnak, akik a háttérben gőzerővel nyomják a fejlesztését, és gpu az egyetlen alternatíva hozzá. (mert a cpu 20-ad annyit se számol, mint egy gpgpu)
APU meg a computing? hagyjukmár... (trabival drag racingre)
UI: csak hogy legyen egy kis nyálcsorgató video is a jövő "apijáról": http://www.evermotion.org/articles/show/8621/brigade-3-0-real-time-path-tracing
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindenki az osztott architektúrában látja a jövőt. A hardver oldalon nem kérdés, hogy a CPU+IGP mély integrációja a következő lépcső. Az a kérdés, hogy a szoftveres alapot ad platform mi legyen előtte. Van egy rakás cég a HSA mellett, az NV a CUDA-t élteti, míg az Intel az AVX akárhányban hisz.
A koncepció annyiban kedvezőbb most, hogy a HSA biztosan kínálni fog legacy módot, így ha ebben írod a programod, akkor senki sem lesz kizárva, sőt AVX2-3 is támogatva lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Kivételesen gyári setupra gondoltam
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sem a GPU, sem pedig a CPU nem jó. Mindkettővel kompromisszumra kényszerülsz valahol, csak máshol. A CPU és a GPU integrációja a legjobb, mert célirányosan oszthatod el a részfeladatot a lapkában található részegységek között.
A legnagyobb problémát az adatmásolás jelenti. A Brigade a GTC-n beszélt róla, hogy egy 12,7 millió poligonból álló jelenet 500 MB-ot foglal, a gyorsítóstruktúra pedig 1,5 GB is lehet. A leképzés megkezdéséhez a jelenet adatbázisát és a gyorsítóstruktúrát, át kell másolni a GPU saját memóriájába. A gyorsítóstruktúra esetén a másolás maga 48 ms, ami alatt a CPU is kiszámolja az egészet. Ezért alkalmaznak rengeteg trükköt és kompromisszumot, például amint megmozdul a kamera teljesen elmákosodik a kép. Erre a megoldás az integráció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
Nem haragszom. Most mi számit egy játéknál? Az hogy megfelelő teljesitménnyel fusson az az 1-2 szál ami használ.. Az intel azért erősebb a gyakorlatilag egy szinten lévő fx széria előtt. Csak a szálankénti teljesitmény számit most. Ha most jön egy olyan cpu széria aminél sok mag lesz de gyenge egyenkénti teljesitmény ezek a játékok képregényként fognak futni. Nem hiszem hogy majd ujrairják az összes most használt játék motort amelyek mind erre vannak épitve.(jó mondjuk a mantle-s dolgoknál működhet de van egy csomó régi játékmotor amelyeknél nem)
-
Jack@l
veterán
Látom annyira azért még nem vagy jártas a path-tracingben, pótold légyszi... (és ezt most merő jóindulatból mondom, melőtt más hozzáértő is idetéved)
UI: 12,7 millió poligonnal mit csinál a mantle api vagy az apu-d?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
O_L_I
őstag
válasz djculture #18 üzenetére
Szerintem ez inkább úgy fog kinézni, hogy ha erre mennek rá a gyártók akkor kb megragad a /core teljesítmény a jelenlegi állapotban és a magok számát kezdik el szaporítani.
(Az AMD-nek ez baromi jó lenne mert a TSMC HP miatt szívnak az órajellel az APUkban és ez valsz 20nm-en sem lesz jobb)[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ki beszél itt path-tracingről? Itt ray-tracingről van szó. A path-tracing jelenleg egy erősen kompromisszumos megoldás arra, hogy a mai rendszereken is legyen mit mutogatni, de ettől még látod, hogy iszonyatosan korlátozott az egész, mert csak egy picit mozdul a kamera jön a mákok háborúja.
Ugyanazt, amit más API. Feldolgozza.
(#19) bence96benko: Lehetséges. Főleg az operációs rendszerben kell hozzá fejlesztés, hogy megkülönböztethető legyen a magok ereje.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Brigade path-tracinget használ. Raytracingel nagyon ocsmány lenne a kép.
---
Feldolgozza, 10mp/kép sebességgel...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem mondtam, hogy nem. De bármit használnak, joguk van beszélni az alapproblémáról. Ezzel mindenki tisztában van persze, csak nyomatékosítják, hogy az integráció a következő lépés.
Ennél a mákosodásnál ocsmányabb opció nem létezik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
-
DigitXT
félisten
Ennél a mákosodásnál ocsmányabb opció nem létezik.
Pedig el tudok képzelni játékot, ami simán rájátszik erre az effektre. Annak
idején az AC-ben a "biztonsági kamerás" felvételek tök hasonlóak voltak.
Mondjuk az egész játékon keresztül nézegetni valsz' "kicsit" fárasztó lenne. -
polika
senior tag
Átlag normál PC felhasználásnál per pillanat tényleg csak a játékok amik magas egyszálú teljesítmányt igényelnek a szar erőforrás használat miatt. Levelezéshez, internet, irodai, kép szerkesztés, multimédia, itt minden esetben műkszik a párhuzamosítás. Max olyan mérnöki számítások esetében kell a magas 1 szálú teljesítmény, amelyek nem párhuzamosíthatók, mert egyik számolás a másik eredményein múlik.
Viszont én a sok kis mag helyett azt hiszem hogy PC-be is beköltözik majd egy idő után az ARM-os big little koncepció, lesz 1-2 magas 1 szálú teljesítményt adó, órajellel nagy intervallumban skálázható potenciális erőmű, és lesz mellé egy fürtnyi alacsony órajelű, kisebb fogyasztású CPU, vagy az IGP-ben található GPGPU fogja annyira kigyúrni magát, hardveresen és szoftveres támogatásban, hogy átveszi ezt a szerepet teljesen.
-
.mf
veterán
Még mindig nem értem, hogy miért nincsenek itt is heterogén magok. Már évekkel ezelőtt meg kellett volna lépni, s akkor már sw-es támogatás is lenne hozzá. Pl. lenne ultramobil megoldásba 1 vagy 2 Silvermont és 1 ULV Haswell mag, normál laptopba és alap desktopba 2+2, DTR és desktopba 2+4. Az Atom magok vinnék az OSt és a háttér-programokat alacsony fogyasztással, a nagyobb teljesítményű mag pedig deep sleepből csak akkor éledne fel, ha nagyobb egyszálas teljesítményre van szükség.
Közben már ARM-vonalon is megvalósították, ld. big-little. Az x86 lassan mozgó dinoszauruszok.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Jack@l
veterán
Linket légyszi ahol ezt "nyomatékosítják". Követem őket, de a főbb problémák közt nem nagyon említették eddig. Biztos vagyok benne hogy nem az integrált vackokkal képzelik el a jövőt... (legalábbis nem a maiakkal)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
"Ennél a mákosodásnál ocsmányabb opció nem létezik."
Azt hiszem itt be is fejeztük az érdemi diskurzust... Vannak képek is "nemmákosan".
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az idei GTC-n volt erről előadás.
Az integráció a ray-tracing alapja, mert az adatmásolással rengeteg idő elmegy. Persze a maiak még fejlődnek, de például ott az Echelon koncepció. [link] - nem teljesen ez, de ilyenek jönnek három éven belül.(#32) Jack@l: Nagyon ki vagy azzal segítve egy játékban, hogy statikus jelenettel állóképeken jól működik.
(#26) DigitXT: Erre kell építeni a játékkoncepciót. Minden jelenetet a biztonsági kamera vesz fel és kész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MaUser
addikt
Átlag programhoz pont elég az egy aszinkron szál. Nem kell több processzormag azért, mert valamit a háttérben akarsz csinálni, itt nincs érdemi nyereséged a párhuzamosításból, az aszinkron szálak közötti szinkronizációs veszteség meg általában minimális. Kép- és egyéb multimédiás anyagok szerkesztésénél van értelme a több szálnak, mert egyrészt baromi egyszerűen kihasználható (pl. képszerkesztésnél ha programoztál bármilyen szűrű algoritmust, akkor tudod miért) de az meg bármilyen meglepő nem gyakori. Félreértés ne essék, én lennék a legboldogabb, ha lenne a mai procik teljesítményével rendelkező mondjuk 10 magos proci, de baromi nagy öngólnak látom ha a végén lesz egy 100 magos, szálanként a maik 10-edét hozó, ahogy a cikk leírja... Egyszerűen rengeteg mindent nem tudunk ma párhuzamosan megoldani gazdaságosan.
Abu85: Nyilván ebben látják, mert erre tudnak olcsón menekülni. Motorvezérélésben pl. most a GDI-ben látja az összes cég a jövőt, de nem azért mert olyan jó lenne, csak azért, mert erre tudnak menni egyszerűen a meglévő kiindulási pontjukról.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
.mf
veterán
válasz djculture #30 üzenetére
Miért lenne az? Méretben egy 2+1 egy 4-magos Atom és egy 2-magos Haswell között lenne. Inkább a régi és már tulajdonképpen megszűnt SMP-elgondoláshoz ragaszkodástól lesz nehéz megválniuk, ami már annyira becsontosodott, és újragondolni a rendszert.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Sir Ny
senior tag
"hiszen ugyanaz a kód a konzolokon gyakorlatilag lineárisan skálázódik"
ugyanaz a kod a konzolokon O(1) rendben skalazodik.
"Jó hír viszont, hogy az új generációs grafikus API-k a rendszert egyetlen ponton sem kényszerítik soros feldolgozásra,"
wtfdijr?
ez most Velemeny, vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
-
Sanya
nagyúr
world of tanks. 1db processzor magot használ.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
Jack@l
veterán
Mindenhol jól működik, csak mips kérdése...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Sinesol
veterán
De most ebben mi a hír érték?
Hónapok vagy talán évek óta tudhato hogy pl az Intel Skylake is Mic-re épül majd sok gyengébb maggal, az Amd is ugyanezt elölegezte meg a jaguar magokkal egyelöre a konzolok esetében..
Nincsen egyéb hír és a Microsoft is csak ugy elmondja a nyilvanvalot?Legközelebb arrol is legyen hir hogy xy cég szerint a viz olvadáspontja minden bizonnyal jövöre is 0 fok környeken alakul..
[ Szerkesztve ]
-
nbg
senior tag
"Manapság a PC-ben az AMD és az Intel is nagyjából hasonló koncepciót követ, így alapvetően terveznek egy erős, illetve egy gyenge magot. Előbbit a magas órajelre élezik ki, míg utóbbinál főleg az alacsony fogyasztás dominál, és ezeket felhasználva fedhető le a teljes piac."
Most vagy felreerttettem ezt a ket mondatot, vagy itt pont nem a PC-s vonal lett leirva, hanem a mobilos...
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
-
atti_2010
nagyúr
Nem kell elolvasni, átmész az F1 oldalra és hírként elolvashatod hogy Allonso Kínában nyerni akar, na ennek van 0 hírértéke.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
pakriksz
őstag
pont nem. A jaguar elvileg éppen hogy gyorsabb azonos órajelen mint a bulldozer alapú. Viszont nem lehet 4ghz-ra húzni.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Sinesol
veterán
válasz atti_2010 #41 üzenetére
Nem annyira az oldalnak kritika, inkabb a Microsoftnak szol bár kis reszben annak is hogy ezt lehozza a Ph amikor már korabbi cikkekböl megtudhattuk mindezt.
Pakriksz:
A bulldozernél szerintem minden gyorsabb szoval az sokat nem jelent, igazabol ott is a 8 gyenge mag van hogy elverjen 4 inteles eröset, na de nem megyek bele ebbe, no offense nem akarok fanokat uszitani
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
-
jacint78
addikt
Igen, ki gondolta volna, hogy ha az AMD-nek nem megy a processzortervezés, akkor hírtelen ilyen irányba kell elmenni. Korábban még az volt az elmélet, hogy az x86 akkor ér valamit, ha kevesebb, de erős mag van. Ha valakik miatt elszaródik az egész ipar, piac az az AMD lesz és a ratyi cuccaik.
type your text here..
-
Geri Bátyó
őstag
Értem én, hogy mindkét cégnek (AMD, Intel) van nagy és kis teljesítményű magja is és nehéz kitalálni, hogy mi legyen a következő fejlesztési lépcső, de mobil vonalon (ARM) már rég létezik a big-little koncepció, ahol nagy és kis teljesítményű magok is vannak a SOC-ban. Szerintem ezt PC-n is könnyedén meg lehetne valósítani. 2 nagy és 6-10 kis teljesítményű mag ideális megoldás lehetne, akár HT-vel megfejelve.
"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)
-
atti_2010
nagyúr
Ha valakik miatt elszaródik az egész ipar, piac az az AMD lesz és a ratyi cuccaik.
Mi szaródhat el már most is az és az AMD csak a játékos piacot célozza amit nem elkurni szeretne hanem valamit helyrehozni a karokból, ha könnyen lehet portolgatni a konzolról PC -re és a DX is összeszedi magát az mindenkinek csak jó lehet, Intelt a játékos társadalom abszolút nem érdekli neki ott van a szerver és az üzleti réteg ami jóval zsírosabb.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
veterán
válasz Geri Bátyó #47 üzenetére
Ahogy abu is írta, itt az operációs rendszerek esetén kell megoldani annak a támogatását, hogy tisztában legyen azzal, ha több különböző teljesítményű magja van, és hogy milyen feladatot kinek osszon. Jelenleg feltételezi hogy van x darab programszálja, ami ugyanolyan erősségű, tehát a szabadnak adja ki vagy beütemezi az egyikre a feladatot (azaz hát itt ugye lehet mondani a különböző ütemező algoritmusokat)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Geri Bátyó
őstag
válasz Menthirist #49 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy ezt az oprendszernek is támogatni kell, de nem olyan nagy probléma. Droidon is hamar megoldották.
Gyanítom, hogy a mai oprendszereket is simán lehetne frissíteni erre a felállásra, ha az MS akarná."Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest