- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Újabb platformokra érkezik a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!
gp Jelenleg csak Switch-en érhető el a játék, a nyár folyamán azonban PC-re és egyéb konzolokra is befut.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
oO7
őstag
két "apróságot" kijavítanék…
"vagyis többek között a System.Data névtár, a System.Web névtár"
névtér az...a másik pedig:
"A fejlesztők számára előnyös lehet még, hogy az egyes animációkat sem kell saját maguknak kódolni, választhatnak számtalan, a dizájnhoz igazított sablon közül, melyek ráadásul a CPU helyett a GPU-t terhelik, de természetesen saját animációkat is készíthetünk - bár amennyiben ezek nem C++-ban készülnek, úgy már a CPU-t terhelik, így a legtöbb esetben előnyösebb az elérhető sémákra támaszkodni"
Ez nem igaz! Ezt én írtam "poénból" a W8 For It-re amikor az animációkról írtam, de úgy látszik nem egészen az jött le az embereknek, mint amire én gondoltam. A lényeg, hogy vannak alap animációk, melyek GPU gyorsítottak, ezeknek a kombinálásából még mindig GPU gyorsított animációt kapunk, és vannak animációk amiket már nem tud (vagy nem akar) a GPU számolni, ezek értelemszerűen a CPU-t fogják terhelni, méghozzá az UI szálon ami nem feltétlenül jó ugyebár…a C++-os dolgot pedig arra értettem, hogy ugyebár a Win8-ba belekerül már alapértelmezetten a C++ AMP (ami kb olyan, mint a CUDA vagy az OpenCL) és így, ilyen formában fogunk tudni egyedi kódot is írni, ami viszont valóban a GPU-n hajtódHAT (!!! nem feltétlenül fog ott végrehajtódni) végre
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest