- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hővezető paszták
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Projektor topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
X2N
senior tag
Megoldható, ahogy te gondolod de nem működne, nem véletlenül lettek ezek a mapok így megcsinálva hogy ne legyen átjárható. Fokozatosan nehezedik, fura is lenne a kordon-tól egyből Zaton-ba átmenni kihagyva a szeméttelepet vagy Rostok-ot. Pedig Zaton is kezdő lokáció volt COP-ban. A játék terület is "fiktív" nem valódi google térkép alapján készült. Ha engem kérdezel nem csak a zónát lehetne megcsinálni 1:1-ben google maps adatok alapján ahol még az utak is méterre pontosan ugyanott lehetnének(kilehet exportálni a maps-os adatokat) hanem az azt környező kisebb/nagyobb városokat falvakat, kellenének vezethető járművek is ahogy az első részben is tervezték a fejlesztők...és a zóna mellett városok ahol lehetne mondjuk küldetéseket felvenni, házat bérelni, csapatot toborozni, stb Indulhatna alapból úgy a játék hogy már a zónába is be kell jutnod anélkül hogy észrevesz a katonaság, és meglenne az a maximális sugárdózis amit bekaphatsz mielőtt elhagyod újra a zónát...zónán belül persze minden dinamikus lenne, soha nem tudnál 2x ugyanott elmenni mert folyamatosan változna mint az anomáliák helye, mind a sugárszennyezett zónák elhelyezkedése, így mindig neked kellene felderíteni merre van járható úgy...persze a háttérben ugyanúgy menne az ai life, az élővilág meg a rengeteg frakció egységei ugyanúgy mozognak mindenhol stb...na ilyen szimuláció még nem igazán volt játékban...kb a zomboidban vagy Arma-ban lehetne hasonlót csinálni de zomboidban nincsenek még npc-k Armaban meg az animációk botrányosak és ott sincs olyan AI life rendszer benne ami kellene...
Ez nagyon hardcore lenne az átlag gamer rétegnek tudom...[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Citizen
- Windows CE fórum
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen