Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
"Honnan tudod, hogy nincs éjjellátójuk."
Úgy, hogy banditák, és köpenyt viselnek. Nincsen nekik. Kár ezt ragozni... ilyen szempontból hülyén lett megcsinálva a játék. Szerintem egy nagyon fontos és érdekes lehetőséget hagytak ki azzal, hogy nem lehet a játékban "lopakodni".
(Egyébként, ha már itt tartunk, a "stalking" éppen azt jelenti. (A ragadozók csendes lopakodása, amikor becserkészik a prédájukat.)
A bug-ok nagy mennyiségére nem mentség a saját fejlesztésű "engine." Sok pozitív ellenpéldát lehetne hozni a témában. (Egyébként sajnos tény, hogy a számítógépes játékok piacán a '90-es évek közepétől-végétől egyre elfogadottabb lett a "bugosan kiadott játék" és az állando "patch-elés".)
Az AK kapcsán elhiszem, amit írsz. A helyzet az, hogy én az "extra" fegyvereket használom. AK-t nem is fejlesztettem tovább, csak a játék elején, amíg egy jobb "alap" gépkarabélyt nem tudtam venni/találni helyette.
Azóta viszont főleg Nimble uniqe fegyvereit használom, s most, hogy megvan Strelok SGi-5-öse, azzal próbálkozom.
"Az nem megbízhatóság, amiről beszélsz, hanem a tartóssága."
De bizony "megbízhatóság". Nézd csak meg jobban! A fejlesztési "fán" egy kis fogaskerék az ikonja, s fegyverek és páncélok esetében elvileg (és gyakorlatilag is; hiszen az esetek zömében még a skill leírása is említi) csak és kizárólag a tartósságot növeli.
Vagyis csökkenti az elhasználódás sebességét."Mit vártál? Az életben sem lehet a végtelenségig fokozni adott fegyver tulajdonságait. Jó ok, nem fegyver szimulátor a játék, de ennyi élethűség kell azért."
Ezt azért gondold meg alaposan szerintem! A +50% módosítás elvileg rendkívül nagymértékűnek számít.
Én pedig kipróbáltam, s a gyakorlatban (az általam használt fegyvereknél) nem sokat jelentett.
Egyébként pedig éppen ettől nem élethű a fegyverek viselkedése. Ilyen téren érdemes megnézni a grafikája miatt anno sokat szidott Delta Force 1-2 fegyverfizikáját.
De ilyen téren még a fentebb említett Project IGI is meglehetősen etalonnak számított a maga idejében. (Szerintem még most is.)
"Jó, csak azt nézd, hogy 3 méterről is alig sebez, megy 10 méterről is ugyan annyira alig. A sörét meg 10 méterről már semmit."
Te melyik puskát használod? Én a sörétek kapcsán az Eliminator fegyverrel nem ezt tapasztaltam. Még kb. 20-30+ méterre is elég korrekt sebzése van. Különösen, ha használom a rászerelt távcsövet, s úgy lövök. Ilyen távolságból nem ritkán elég 2-3 lövés egy zombinak.
(Ami persze megint logikátlan, de legalább hatásos. )
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Diablo IV
- Parfüm topik
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...