Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben06

    tag

    válasz #94529552 #69098 üzenetére

    A szakvéleményt küldték el postán, de a TV-ről elfelejtkeztek. Most lesz egy hónapja, hogy náluk van. Nem is értem miért kellett külön elküldeni.

    Megint csak leráztak. De sikerült beszélnem a Szervízvezetővel. Ők ragaszkodnak ahhoz, hogy nincs baja a TV-nek. Nálam pedig kattog. Mintha egy kapcsoló ki be kapcsolna. Most abban maradtunk, hogy Ő kérvényezi a Samsungnál a cserét. Vagy legalább a LCD panel cseréjét.

    Nem értem Őket, mert ha azt állítják, hogy nem kattog náluk, akkor miért magyarázza meg a kattogást a szakvéleményben?

    idézem.:

    "A jelenség nem a készülék hibájára utal. A LED háttérvilágítás kis felületen, koncentráltan viszonylag nagy mennyiségű hőt termel. Bekapcsolás után a hőterhelés, kikapcsolás után a hűlés következtében a burkolat elemei tágulnak, illetve zsugorodnak. Ez az elmozdulás okozhatja a pattogó, kattogó hangokat, melyek az átlagosnál kisebb helyiségekben, esetenként fokozottabban észlelhetőek. A készülék módosítása, illetve annak bármely alkatrészének cseréje nem indokolt."

Új hozzászólás Aktív témák