Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashget

    félisten

    válasz bitpork #82865 üzenetére

    Ezek már ezerszer lefutott körök és sosincs vége. :)
    pedig tök egyszerű a képlet..az elromlott samsung tv készüléket, vagy annak tartozékát abba a kiskerbe kell visszajuttatni ahol vették. Ők meg továbbítják a nagykerbe. Csak általában ezekből az ide oda küldésekből ritkán jön ki jól a vevő...magyarán leszarják és valami kamu indokkal vissza adják miért nem garanciális hiba.
    Ha viszonteladótól lett véve a márkaszervizhez kell visszajuttatni.
    Keverik ezt a kötelező 1 évet azzal, hogy bárhonnan vett elromlott árút oda kell rögtön vinni, azzal, hogy megszűnt a kisker az adott évben és akkor lesz a samsung képben garanciális gondnál.. Erre írtam régebben, hogy a viszonteladótól vett és elromlott tv esetében egy vagy két cég így ki van lőve egyből a samsunggal vitatkozhat az ember csereutalvány kapcsán. :) igaz ennek ára van a magasabb tv ár.
    Persze ennek nem így kellene lenni, de sajnos így van.

    Realme GT Master Edition

  • BBéci

    titán

    válasz bitpork #82865 üzenetére

    Tényleg elképesztő, hogy ezt sokan nem képesek megérteni. :(((

    (#82860) dethroner
    Talán félremagyarázható a fogalmazás, de attól még a tények tények maradnak.
    A Samsung csak gyártó, nem hoz semmit forgalomba. Az idézett szövegben a Samsung név a magyarországi disztribútorra, a Samsung Electronics Zrt-re vonatkozik, nem a gyártóra, nem a koreai cégre.
    Leírom mégegyszer: ha az adott tévét nem a Samsung Electronics Zrt. hozta forgalomba, nem terheli őket semmiféle jótállási kötelezettség. Ez az én olvasatom. De ha nem így van, és minden egyértelmű, akkor mire jó ez a billentyűkoptatás?

    [ Szerkesztve ]

    Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

Új hozzászólás Aktív témák